[210] 27cdi coś sie zepsuło ale co???.......Już wiem :(

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

PIOTRUŚ
VIP
Posty: 210
Rejestracja: 5 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Kraków

[210] 27cdi coś sie zepsuło ale co???.......Już wiem :(

Post autor: PIOTRUŚ »

w woli ścisłości zaraz po zakupie wymieniłem wszystkie płyny oleje w skrzyni silniku filtry itp itd ...
Wszystko chodziło pięknie do wczoraj;/
Jechałem troszkę szybciej niż zwykle i niby nic ok ale na skrzyżowaniu na wolnych obrotach silnik zaczął szarpać straszliwie jak by miał sie wyrwać momentalnie wszedł w tryb awaryjny ...na kompie o informacji olej w normie temperatura w normie 85 .......zero wycieku ?????
dotoczyłem sie do domu .....po otwarciu maski widać dym w okolicach turbiny ale skąd sie wydobywa??? co to może być pytam bo mechanik wolny dopiero za tydzień a ja nie mam czym jeździć no i szkoda patrzeć na moja gwiazdę smutną w garażu.......

i jeszcze jedno zawsze tankuje dobre paliwo na shellu bp statoilu lub orlenie wiec taka przyczynę wykluczam :roll: raczej .........


wiem że to raczej zgadywanie ale może ktoś miał taki przypadek????
Ostatnio zmieniony 23 cze 2008, o 09:50 przez PIOTRUŚ, łącznie zmieniany 1 raz.
Assassin
VIP
Posty: 306
Rejestracja: 21 lut 2008, o 23:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Assassin »

a na bagnecie oleju jest tyle ile było??
S210 320CDI
PIOTRUŚ
VIP
Posty: 210
Rejestracja: 5 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: PIOTRUŚ »

tak dokładnie tyle samo
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

PIOTRUŚ, czy Ty naprawdę uważasz, że tankując dobre paliwo i regularnie wymieniając olej i filtry zapewnisz swojemu autu nieśmiertelność? Dobrze że dbasz, ale auto ma to do siebie, że się może zepsuć. Jeśli chcesz by ci pomóc, musisz precyzyjniej określić co się właściwie teraz przy silniku dzieje. Nie to co zrobiłeś, tylko to co się stało. Bo to że silnik zaczął szarpać jakby miał wejść w tryb awaryjny (silnik nie szarpie w trybie awaryjnym) i pojawił się gdzieś dym, to za mało by zweryfikować usterkę przez ekran monitora..
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
PIOTRUŚ
VIP
Posty: 210
Rejestracja: 5 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: PIOTRUŚ »

silnik szarpie i jest w trybie awaryjnym i tyle nie ma innych objawów .....ja obstawiam katalizator do wymiany ....ale zobaczymy w poniedziałek :roll:

[ Dodano: 2008-06-17, 10:02 ]
no wiec już sie wszytko wyjaśniło od wtrysku w tłoku wypaliła sie dziura co spowodowało jego pęknięcie ...pęknięty tłok pokiereszował cylinder i silnik nadaje sie na złom .......

nie spodziewałem sie takiego obrotu sprawy straciłem zaufanie do tej firmy :cry:
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

A z tymi wtryskami wszystko bylo OK? Nie byly juz kiedys robione, nie podawaly zbyt duzo paliwa?

Porazka, teraz znalezc dobry silnik trzeba :roll:
E 220 CDI '01 Elegance
PIOTRUŚ
VIP
Posty: 210
Rejestracja: 5 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: PIOTRUŚ »

tak wszytko był sprawdzane zaraz po zakupie ot taki nie fart ...
ale mówi sie trudno i żyje sie dalej szukam silnika ...w sumie już znalazłem firmę co mi przekładkę zrobi z gwarancja ...

Za dużo kasy wpakowałem i jakiś sentyment mam do tego autka ;-)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Niemasz co tracic zaufania do firmy mercedes. Tłoki to akurat ostatnia rzecz która sie psuje w mercedesie. Poprostu nie fart.Jestes drugą osobą od ktorej słysze ze cos jest z tłokiem w mercedesie od kiedy interesuje sie motoryzacją.
arek_slupsk
Posty: 32
Rejestracja: 10 lip 2008, o 22:11
Lokalizacja: słupsk

Post autor: arek_slupsk »

kurcze - ja mam od 2 mcy problem z nierowna praca - po podlaczeniu do kompa okazalo sie ze 5 wtrysk ma wartosc 5.0 i dostalem odp. na forum zebym natychmiast wymienil wtrysk bo mi dziure w tloku wypali - przerazilem se i zastanawiam sie jakie sa juz zniszczenia tloka - nie chce zbytnio glowicy sciagac bo jak sie raz ruszy to potem problemy sie zaczynaja
nie sadzilem ze to moze sie zdarzyc z tym tlokiem
W210 2.7cdi T 2000r
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

przetulejować blok wsadzić używany cylinder , nowe panewki i po kłopocie , powoli starać sie sprzedać auto:)
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
PIOTRUŚ
VIP
Posty: 210
Rejestracja: 5 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: PIOTRUŚ »

a no chyba tak trzeba będzie zrobić i sie pozbyć ;-)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości