[210] 27cdi coś sie zepsuło ale co???.......Już wiem :(
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[210] 27cdi coś sie zepsuło ale co???.......Już wiem :(
w woli ścisłości zaraz po zakupie wymieniłem wszystkie płyny oleje w skrzyni silniku filtry itp itd ...
Wszystko chodziło pięknie do wczoraj;/
Jechałem troszkę szybciej niż zwykle i niby nic ok ale na skrzyżowaniu na wolnych obrotach silnik zaczął szarpać straszliwie jak by miał sie wyrwać momentalnie wszedł w tryb awaryjny ...na kompie o informacji olej w normie temperatura w normie 85 .......zero wycieku ?????
dotoczyłem sie do domu .....po otwarciu maski widać dym w okolicach turbiny ale skąd sie wydobywa??? co to może być pytam bo mechanik wolny dopiero za tydzień a ja nie mam czym jeździć no i szkoda patrzeć na moja gwiazdę smutną w garażu.......
i jeszcze jedno zawsze tankuje dobre paliwo na shellu bp statoilu lub orlenie wiec taka przyczynę wykluczam :roll: raczej .........
wiem że to raczej zgadywanie ale może ktoś miał taki przypadek????
Wszystko chodziło pięknie do wczoraj;/
Jechałem troszkę szybciej niż zwykle i niby nic ok ale na skrzyżowaniu na wolnych obrotach silnik zaczął szarpać straszliwie jak by miał sie wyrwać momentalnie wszedł w tryb awaryjny ...na kompie o informacji olej w normie temperatura w normie 85 .......zero wycieku ?????
dotoczyłem sie do domu .....po otwarciu maski widać dym w okolicach turbiny ale skąd sie wydobywa??? co to może być pytam bo mechanik wolny dopiero za tydzień a ja nie mam czym jeździć no i szkoda patrzeć na moja gwiazdę smutną w garażu.......
i jeszcze jedno zawsze tankuje dobre paliwo na shellu bp statoilu lub orlenie wiec taka przyczynę wykluczam :roll: raczej .........
wiem że to raczej zgadywanie ale może ktoś miał taki przypadek????
Ostatnio zmieniony 23 cze 2008, o 09:50 przez PIOTRUŚ, łącznie zmieniany 1 raz.
PIOTRUŚ, czy Ty naprawdę uważasz, że tankując dobre paliwo i regularnie wymieniając olej i filtry zapewnisz swojemu autu nieśmiertelność? Dobrze że dbasz, ale auto ma to do siebie, że się może zepsuć. Jeśli chcesz by ci pomóc, musisz precyzyjniej określić co się właściwie teraz przy silniku dzieje. Nie to co zrobiłeś, tylko to co się stało. Bo to że silnik zaczął szarpać jakby miał wejść w tryb awaryjny (silnik nie szarpie w trybie awaryjnym) i pojawił się gdzieś dym, to za mało by zweryfikować usterkę przez ekran monitora..
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
silnik szarpie i jest w trybie awaryjnym i tyle nie ma innych objawów .....ja obstawiam katalizator do wymiany ....ale zobaczymy w poniedziałek :roll:
[ Dodano: 2008-06-17, 10:02 ]
no wiec już sie wszytko wyjaśniło od wtrysku w tłoku wypaliła sie dziura co spowodowało jego pęknięcie ...pęknięty tłok pokiereszował cylinder i silnik nadaje sie na złom .......
nie spodziewałem sie takiego obrotu sprawy straciłem zaufanie do tej firmy
[ Dodano: 2008-06-17, 10:02 ]
no wiec już sie wszytko wyjaśniło od wtrysku w tłoku wypaliła sie dziura co spowodowało jego pęknięcie ...pęknięty tłok pokiereszował cylinder i silnik nadaje sie na złom .......
nie spodziewałem sie takiego obrotu sprawy straciłem zaufanie do tej firmy
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 10 lip 2008, o 22:11
- Lokalizacja: słupsk
kurcze - ja mam od 2 mcy problem z nierowna praca - po podlaczeniu do kompa okazalo sie ze 5 wtrysk ma wartosc 5.0 i dostalem odp. na forum zebym natychmiast wymienil wtrysk bo mi dziure w tloku wypali - przerazilem se i zastanawiam sie jakie sa juz zniszczenia tloka - nie chce zbytnio glowicy sciagac bo jak sie raz ruszy to potem problemy sie zaczynaja
nie sadzilem ze to moze sie zdarzyc z tym tlokiem
nie sadzilem ze to moze sie zdarzyc z tym tlokiem
W210 2.7cdi T 2000r
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości