2.9 td cieknie z pompy wtryskowej BOSCH 290TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
2.9 td cieknie z pompy wtryskowej BOSCH 290TD
witam
od niedawna w moim mietku strasznie "poci" sie pompa wtryskowa (e290, pompa rozdzielaczowa), wyglada jak by spod srub mocującyc jakiś dekiel na niej, sączyło się paliwo, jednak z powodu słabego dojścia bez odkręcania kolektora dolotowego, nie jestem pewien czy na pewno to to, faktem jest ze paliwo z niej leci, i nie z przewodów, czy ktos spotkał sie z tym problemem?
e 290 td, 99r
od niedawna w moim mietku strasznie "poci" sie pompa wtryskowa (e290, pompa rozdzielaczowa), wyglada jak by spod srub mocującyc jakiś dekiel na niej, sączyło się paliwo, jednak z powodu słabego dojścia bez odkręcania kolektora dolotowego, nie jestem pewien czy na pewno to to, faktem jest ze paliwo z niej leci, i nie z przewodów, czy ktos spotkał sie z tym problemem?
e 290 td, 99r
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, o 12:19 przez ksiwy, łącznie zmieniany 2 razy.
ksiwy
silnik niechce uruchomić się 2,9 TD
niemoge zapalić samochodu!brak paliwa w pompie wtryskowej!czy jest coś co ją zasila?
moze ktoś miał tak usterke i wie co moze byc do tej pory auto palilo swietnie
moze macie jakies schematy
moze ktoś miał tak usterke i wie co moze byc do tej pory auto palilo swietnie
moze macie jakies schematy
skąd wiadomo ze pompa sucha?
witam
ja własnie walcze z taka samą pompą ( rozdzielaczowa Bosh, e290 td), sączy sie paliwo spod pokrywy tejze pompy, odkreciłem ją, uszczelki w serwisie me oczywiście nie mają, do bosha każa jechać, debile, na razie podrasowałem ją delikatnie silikonem, efekty opisze, może u ciebie to samo
ja własnie walcze z taka samą pompą ( rozdzielaczowa Bosh, e290 td), sączy sie paliwo spod pokrywy tejze pompy, odkreciłem ją, uszczelki w serwisie me oczywiście nie mają, do bosha każa jechać, debile, na razie podrasowałem ją delikatnie silikonem, efekty opisze, może u ciebie to samo
ksiwy
u kolegi nie ma paliwa w pompie, więc problem jest przed nią. Albo układ jest zapowietrzony/nieszczelny, może zawór powrotu, albo problem występuje między zbiornikiem paliwa przez filtr (zgrubny, dokładny) aż po pompę. Proponuję, wziąć kanister i zasilić pompę obcym paliwem. Myślę, że wiele się przez to wyjaśni.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Re: pilne!-mokra pompa wtryskowa e290 td
Padła (wygrzała się) uszczelka pod nastawnikiem (ew. dekielkiem nastawnika) pompy, robiłem to - kupiłem w boschu kpl. uszczelek do pompy (nr Bosch - 2 467 010 003), wymieniłem sam - przy montażu wskazana ostrożność - trzeba jak najdokładniej oznaczyć położenie nastawnika względem korpusu pompy przed demontażem, pojechałem na doregulowanie dawki i spokój z wyciekami, no chyba, że leci spod dekielka to nie ma problemu - bo samego nastawnika wtedy nie ruszasz, o nastawniku poczytaj tutaj , pozdrawiam.ksiwy pisze:witam
od niedawna w moim mietku strasznie "poci" sie pompa wtryskowa (e290, pompa rozdzielaczowa), wyglada jak by spod srub mocującyc jakiś dekiel na niej, sączyło się paliwo, jednak z powodu słabego dojścia bez odkręcania kolektora dolotowego, nie jestem pewien czy na pewno to to, faktem jest ze paliwo z niej leci, i nie z przewodów, czy ktos spotkał sie z tym problemem?
e 290 td, 99r
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
Nie chcę straszyć - po uszczelnieniu nastawnika zaczęło ciec spod tłoko-rozdzielacza,wymienić oring też można samemu, bez wyciągania pompy z samochodu, tylko trochę pracy żeby mieć dojście do tego elementu, ale wszystko da się zrobić samemu :-).
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
Jak to w mercedesie - na pewno jest na niej jakiś numer (chyba 6050980283) - najlepiej zdemontuj gumę, spisz numer i wal do serwisu :-) - albo po dziadowsku poszukaj u kogoś węża zbrojonego odpowiedniej średnicy i dopasuj ("naprawiłem" kiedyś na "szybko" w ten sposób 2 Passaty B5).
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 10 gości