Opony wymiana
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Opony wymiana
Witam!
Mam pytanko do szanownych forumowiczów. Otóż dzisiaj z przodu zauważyłem,ze opona ma malego babla. Prawdopodobie polecial drut w srodku opony, wiec domniemam ze opona jest juz out. I teraz moje pytanie czy mozna wymienić na jedna nowa opone? Opony mam 2 sezon (od nowosci) zrobilem okolo 8tys na nich, bieznik jak do tej pory to cos ponad 7mm. Myslalem zeby lepiej moze kupic uzywana z podobna glebokoscia bieznika, wtedy moze nie bedzie sciagala? Co o tym myslicie?
Mam pytanko do szanownych forumowiczów. Otóż dzisiaj z przodu zauważyłem,ze opona ma malego babla. Prawdopodobie polecial drut w srodku opony, wiec domniemam ze opona jest juz out. I teraz moje pytanie czy mozna wymienić na jedna nowa opone? Opony mam 2 sezon (od nowosci) zrobilem okolo 8tys na nich, bieznik jak do tej pory to cos ponad 7mm. Myslalem zeby lepiej moze kupic uzywana z podobna glebokoscia bieznika, wtedy moze nie bedzie sciagala? Co o tym myslicie?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Obserwuj tego bąbla czy się nie powiększa. Jeśli trafisz dobrą i solidnie sprawdzoną używkę w korzystnej cenie to możesz kupić na zapas lub od razu wymienić. Pisze to dlatego bo nie raz miałem przypadek bąbla w oponie. Jeden bąbel np nie zmieniał swego rozmiaru i wytrzymał aż do końca bieznika a z kolei inny bąbel po miesiącu pękł, dobrze że nie była wówczas duża prędkość auta. Co sie stanie z bąblem tego nie będziesz w stanie przewidzieć, jeden może trzymać kilka lat a inny powiekszy się i pęknie po tygodniu. Osobiście nie rozwijałbym zbyt niebezpiecznych prędkości w takich warunkach, szczególnie gdyby to była lewa opona.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Oprocz tego ze jest to nie ma problemu. Tylko tak jak Leszek304 napisalem nie wiemcoz nia bedzie przy 140 km/h Mi osobiscie sie wydaje ze uzywka moze byc troszke lepsza ze wzgledu na to, ze nie bedzie problemu ze znaczna roznica bieznika (oczywiscie mowię o dobrej używce)tonidriver pisze:jak ta opona z bąblem nie bije to ja bym jeździł dalej
Jeśli jeździsz po mieście to ok, wymienisz jak pęknie. Ale jeśli będziesz jechać 140km/h i pęknie opona w lewym przednim kole a z naprzeciwka będzie sobie TIR pomykać to może być nieciekawie. Jeśli to zimówka to nie rozwijaj zbyt dużych prędkości i poczekaj do wymiany na letnie bo to już niedługo
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
WLASNIE TO LEWA PRZEDNIALeszek304 pisze:Jeśli jeździsz po mieście to ok, wymienisz jak pęknie. Ale jeśli będziesz jechać 140km/h i pęknie opona w lewym przednim kole a z naprzeciwka będzie sobie TIR pomykać to może być nieciekawie. Jeśli to zimówka to nie rozwijaj zbyt dużych prędkości i poczekaj do wymiany na letnie bo to już niedługo
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 17:17
- Lokalizacja: Pionki
babel jest na boku opony? na boku nie ma drutow tylko plotno. jezeli jest nieduzy wulkanizator bez problemu to naprawi. nie mowie ze nie bedzie sladu ale bedzie napewno bezpiecznie. ja naprawaialem takie bable, w srodku daje latke i zgrzewa jak opone rolnicza o ile sie nie myle. wtedy i tak na tyl zakladalem i smigalem.
WDB2100171A574322
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości