Zapowietrzony układ paliwowy

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

BarMan
Posty: 78
Rejestracja: 14 mar 2010, o 20:13
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: BarMan »

Witam
Sprubój może zmienić przewody idące od grodzi. U mnie - co prawda silnik 2.2 - pomogło.
Pozdrawiam
W 210, E220 DIESEL, 1996r
W 163, ML500, 2002r
Awatar użytkownika
thomascricket
Posty: 259
Rejestracja: 5 lis 2009, o 19:29
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: thomascricket »

A nie grozi to niczym bo może zrobię taką próbę
Jeśli pomogłem to możesz dać mi tego plusa
Były:
Fiat 126p
Porsche 924
Audi 90
Alfa romeo 75 Twin spark
Ford Mondeo mk1 1.8
Tikacz srebrna strzała
Mercedesik aftomacik 2,9td ava
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

BarMan pisze:Witam
Sprubój może zmienić przewody idące od grodzi. U mnie - co prawda silnik 2.2 - pomogło.
Pozdrawiam
Nie pisz bzdur. Inna średnica.Jeden przewód w baku od ~ 1/4 poziomu wisi w powietrzu.
Resztę przemyśl.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
thomascricket
Posty: 259
Rejestracja: 5 lis 2009, o 19:29
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: thomascricket »

Ok panowie problem zlikwidowany, był to przewód zasilający z baku do filtra paliwa padły ze starości lecz ponieważ chciałbym jeszcze założyć nowy podgrzewacz paliwa bardzo prosił bym o jego numer celem znalezienia takowego w sklepie z częściami lub w serwisie :)
dziękuję za wszelkie porady w temacie znów cieszę się że mam mercedesa :)
Jeśli pomogłem to możesz dać mi tego plusa
Były:
Fiat 126p
Porsche 924
Audi 90
Alfa romeo 75 Twin spark
Ford Mondeo mk1 1.8
Tikacz srebrna strzała
Mercedesik aftomacik 2,9td ava
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

thomascricket pisze:podgrzewacz paliwa
602 070 00 79
noc pisze:Nie pisz bzdur
Wg mnie kolega BarMan pisał o wymianie na nowe, ale nie będę tu nikogo bronił (tym bardziej za darmo) :hyhy:
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Awatar użytkownika
thomascricket
Posty: 259
Rejestracja: 5 lis 2009, o 19:29
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: thomascricket »

Ok dzięki za info nie wie ktoś przypadkiem ile kosztuje nowy bo dziś niedziela i nie mogę się dowiedzieć tego w sposób telefoniczny nigdzie
Jeśli pomogłem to możesz dać mi tego plusa
Były:
Fiat 126p
Porsche 924
Audi 90
Alfa romeo 75 Twin spark
Ford Mondeo mk1 1.8
Tikacz srebrna strzała
Mercedesik aftomacik 2,9td ava
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

thomascricket pisze:ile kosztuje nowy
Wg cennika MM ok. 390zł :wstyd:

Sprawdziłem na szybko wyprzedaże ASO i niestety "lipa".
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Awatar użytkownika
thomascricket
Posty: 259
Rejestracja: 5 lis 2009, o 19:29
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: thomascricket »

Chyba zbyt wcześnie się cieszyłem wczoraj było dobrze tzn po odkręceniu wszystkich wtrysków i odpowietrzeniu auto paliło na dotyk zarówno na zimnym jak i gorącym dziś niestety znów problem bo kręcił ciężej i zostały dwie rzeczy których nie kumam po pierwsze: z filtrem paliwa są zawsze dwa oringi jeden większy drugi mniejszy mniejszy idzie na śrubę przelewową a większy jest po co i do czego założyłem dziś pod łeb śruby podkładkę nową ale efekt nic nie lepszy wymieniłem oring na przewodzie z węża z baku przy filtrze został jeszcze ten większy od filtra do pompy którego nie miałem oby to było to bo nie chciał bym pompy uszczelniać niepotrzebnie bo dwóch magów już mi powiedziało że to nie pompa a przy okazji robił ktoś z was pompę w Siewierzu bo ciekaw jestem jakie koszty o jakości słyszałem dużo dobrego .
Jeśli pomogłem to możesz dać mi tego plusa
Były:
Fiat 126p
Porsche 924
Audi 90
Alfa romeo 75 Twin spark
Ford Mondeo mk1 1.8
Tikacz srebrna strzała
Mercedesik aftomacik 2,9td ava
BarMan
Posty: 78
Rejestracja: 14 mar 2010, o 20:13
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: BarMan »

Wg mnie kolega BarMan pisał o wymianie na nowe, ale nie będę tu nikogo bronił (tym bardziej za darmo) :hyhy:[/quote]

Dzięki jedna za prawidłową interpretację mojej wypowiedzi.
Chodziło mi oczywiście o wymianę na nowe przewodów czarnych gumowych, które idą od grodzi do podgrzewacza i chyba drugi od pompy do grodzi - to chyba powrót - tak to jest oczywiście w E220 którym jeżdżę - nie wiem napewno czy też w E290. U mnie te przewody poparciały i powietrze łapały przed podgrzewaczem i później je (powietrze) było widać w przewodzie przezroczystym od podgrzewacza do filtra co mogło wskazywać na podnięty podgrzewacz. Zacząłem wymianę od tych gumowych przewodów - było to tańsze niż zmiana podgrzewacza i u mnie pomogło. Oczywiście cały czas piszę o E220.
Pozdrawiam
W 210, E220 DIESEL, 1996r
W 163, ML500, 2002r
Awatar użytkownika
thomascricket
Posty: 259
Rejestracja: 5 lis 2009, o 19:29
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: thomascricket »

[ Dodano: 2012-03-26, 20:07 ]
A jednak okazała się pompa ale chciałbym zasięgnąć rady kogoś kto temat jako tako kuma pompiarz stwierdził iż pompę uszczelnił ale auto dalej nie chciało palić po podaniu podciśnienia stwierdza także iż leje ropa na jakimś zimmeringu na wałku od pompy domyślam się iż chodzi o wałek na którym zamontowane jest koło zębate które zazębia z rozrządem tak myślę czy mam rację nie wiem jak zasięgnąłem opinii kolegi mechanika stwierdził że wtedy ropa dostawała by się do oleju silnikowego lub na odwrót a nie stwierdziłem brudnego paliwa ani zbyt dużego stanu oleju pytam bo nie wiem czy i kto ma rację
Kto mi to łaskawie zobrazuje :)
Jeśli pomogłem to możesz dać mi tego plusa
Były:
Fiat 126p
Porsche 924
Audi 90
Alfa romeo 75 Twin spark
Ford Mondeo mk1 1.8
Tikacz srebrna strzała
Mercedesik aftomacik 2,9td ava
serek_Serek
Posty: 29
Rejestracja: 7 cze 2012, o 22:40
Lokalizacja: Radymno

Post autor: serek_Serek »

Witam wszystkich. Panowie mam ten sam problem z moim E290TD z '96r. W aucie wymieniłem: dwa oringi idące do filtra paliwa, przewód od filtra paliwa do pompy wtryskowej(oryg), oring na końcu przewodu wchodzący do podgrzewacza, filtr paliwa knecht. Po tych zabiegach auto pali lepiej natomiast rano dalej mam problem z jego uruchomieniem. Muszę kręcić parę sekund żeby zapalił. Podejrzewałem podgrzewacz natomiast spróbowałem sprawdzić go w inny sposób. Zorganizowałem końcówkę (ten plastik na końcu przewodu) który pasuje do obudowy filtra paliwa wraz z przeźroczystym przewodem z kroplówki :hyhy: i wpiąłem się do bańki z ropką znajdującą się obok auta. Zapaliłem silnik chwile popracował i zgasiłem. Poszedłem popatrzeć na przewód po jakichś 30min i zauważyłem powietrze na długości około 10cm. Panowie powiedzcie mi co może powodować to zapowietrzanie układu? Czy może zapowietrzać się przez powrót(nadmiary wtrysków) czy przez zawór zwrotny na końcu pompy wtryskowej? Czekam na informacje i pozdrawiam
Krzysztof_P
Posty: 4
Rejestracja: 6 paź 2012, o 11:32
Lokalizacja: W-wa, Kasprzaka 96
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_P »

@serek_Serek A zmieniałeś może ostatnio filtr paliwa? Jeżeli tak -dokręcałeś go kluczem czy ręką? Jeśli kluczem i za mocni - to może być powód zapowietrzaania się ukladu.
Auto Części
Warszawa, Kasprzaka 96
22 836 47 13
http://allegro.pl/sklep/6911558_auto-cz ... sprzaka-96
serek_Serek
Posty: 29
Rejestracja: 7 cze 2012, o 22:40
Lokalizacja: Radymno

Post autor: serek_Serek »

Pewnie, że zmieniałem. Filtr przykręcany jest od góry z holenderkiem i uszczelniany jest jedynie uszczelką wokół. Jeżeli coś by się tam działo na pewno coś by się sączyło a wszystko jest suche. Wymieniłem wczoraj wszystkie przewody z nadmiaru lecz nadal pojawia się powietrze w układzie paliwowym, szczególnie widoczne w przeźroczystym przewodzie idącym od podgrzewacza paliwa do filtra paliwa. Przy okazji zauważyłem poluzowany przewód na opasce idący od grodzi do podgrzewacza. Odkręciłem go, skróciłem 2cm w miejscu łączenia opaską skręciłem i dalej tak samo. Może to być wina np zaworka zwrotnego z tyłu pompy wtryskowej?
Awatar użytkownika
joker
Posty: 777
Rejestracja: 2 sty 2012, o 17:40
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: joker »

Może to być wina np zaworka zwrotnego z tyłu pompy wtryskowej?
chodzi Ci o przelew z pompy wtryskowej? Tam wg mnie powinien być zaworek ciśnieniowy (standardowo kulka i sprężynka która utrzymuje stałe ciśnienie na przelewie) możesz to sprawdzić, albo na przewód wstawić zaworek zwrotny.
W210 sedan czarna perła ;)
Elegance z beżowym środkiem ;)
WDB2100041A669204
serek_Serek
Posty: 29
Rejestracja: 7 cze 2012, o 22:40
Lokalizacja: Radymno

Post autor: serek_Serek »

Tak chodzi mi dokładnie o ten zaworek. Czy może się zdarzyć, że się on zepsuje czy nie ma takiej możliwości? Zastanawiałem się nad montażem zaworka zwrotnego na przewodzie powrotnym lecz nie wiem czy jest potrzeba cięcia przewodów skoro da się to naprawić.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości