Shell V-Power Diesel

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

smakaosz
Posty: 35
Rejestracja: 2 cze 2008, o 21:47
Lokalizacja: olsztyn

Shell V-Power Diesel

Post autor: smakaosz »

zastanawiam sie czy warto inwestowac w drogie paliwo V-power diesel , jak dotad tankwalem na stacjach najwiecej na Neste , mniej Orlen albo Bliska. Mam 3.2cdi i ciekawa czy bedzie roznica w spalaniu albo osiagach....
320cdi
Oliva

Post autor: Oliva »

Zalej i się przekonasz sam :!:
Jedni piszą że jest o niebo lepiej ,inni że nie ma różnicy.

Powodzenia
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

CDI raczej nie tankowalbym na Neste.

Zeby sie przekonac to musisz tam z 5 zbiornikow zalac ;)
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
okular
VIP
Posty: 766
Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: okular »

Jak masz nadmiar gotówki, to lejąc V-power na pewno silnikowi nie zaszkodzisz. Ja dość często leję na Neste i Lukoil i nie mam żadnych problemów związanych z paliwem. Natomiast omijałbym Bliską, ponieważ jest tam Biodiesel z olejów roślinnych i nawet w samym Orlenie nie wiedzą, jaki wpływ ma to paliwo na konkretne silniki.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Moim zdaniem w CDi odczujesz różnice, natomiast nie lał bym V-power do TD bo tu różnicy nie odczujesz (sprawdziłem).
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
okular
VIP
Posty: 766
Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: okular »

A sprawdzałeś w CDI?
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
jarus
Posty: 156
Rejestracja: 21 lut 2008, o 12:33
Lokalizacja: kraków

Post autor: jarus »

Jak dla mnie przy tym silniku nie ma odczuwalnej róznicy ani w osiągach ani w spalaniu. Ja tez sie nasłuchałem o tych przybywających :-) koniach ale po zatankowaniu nic z tego nie uświadczyłem. Jak dla mnie to tylko psychologia :!: Może przy mniejszych pojemnościach jest jakiś efekt :?: Tankuje na "neste" i jest OK!!
W210 320CDI 2001 elegance. POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
okular
VIP
Posty: 766
Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: okular »

Swego czasu lałem do 2,2D tylko BP Ultimate. Mocy oczywiście było tyle samo (choć przy tym silniku to właściwie tak samo jej NIE było), ale dymu przy przyspieszaniu rzeczywiście było mniej.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
smakaosz
Posty: 35
Rejestracja: 2 cze 2008, o 21:47
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: smakaosz »

... he :shock: zatankowalem full pod korek na BP (olsztyn koniec ul. Dworcowej) i.....!!!!! przejechalem mniej o 150km niz na paliwie z Neste (w podobnym trybie jazdy) wow!!! no nie to mi sie pierwszy raz zdarzyło, tankowalem juz wczesniej Bp i wydawalo sie ok szok nastepny bak w Shellu ....


ps Bliska to mam na prawde blisko dla tego czasami to z musu trzeba cos zalac, a myslalem ze BLiska ma to samo paliwo co Orlen... bo chyba to, to samo jest jedna firma
320cdi
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

Hm...jesli chodzi o V-Power Diesel to moge napisac ze jak lalismy takie paliwo do Octavii 1.9TDI to przejezdzala na tym paliwie wiecej na baku niz na zwyklym dieslu z Shella...autko tez bylo bardzie zwawe ale nieduzo :) Niestety o MB i CDI nic nie napisze bo mam benzyne...
skorpion37
Posty: 58
Rejestracja: 28 maja 2008, o 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: skorpion37 »

kichcio pisze:CDI raczej nie tankowalbym na Neste.

Zeby sie przekonac to musisz tam z 5 zbiornikow zalac ;)
Dlaczego nie na Neste? Piszą na swojej stronie, ze maja paliwo z Gdańska a więc nieco lepsze niż Orlen.
--------------------
E 220 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Nowke sztuke Corolle siostra tankowala na Neste...nie chciala jechac, gasla itp.
Moj Okular na paliwie z Shell przejezdza troche wiecej km niz z Neste.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
okular
VIP
Posty: 766
Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: okular »

kichcio pisze:Nowke sztuke Corolle siostra tankowala na Neste...nie chciala jechac, gasla itp.
Ale siostra czy Corolla? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dobra ta Corolla musi być skoro nie chce jeździć na paliwie, które tankuje 1/4 Warszawy...
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Toyoty D4D to slyszalem, ze bardzo czule na jakosc paliwa:P
W kazdym razie tankowania na Neste raczej unikam, robcie co chcecie ;)
E 220 CDI '01 Elegance
skorpion37
Posty: 58
Rejestracja: 28 maja 2008, o 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: skorpion37 »

kichcio pisze:Nowke sztuke Corolle siostra tankowala na Neste...nie chciala jechac, gasla itp.
Moj Okular na paliwie z Shell przejezdza troche wiecej km niz z Neste.
Jak jesteś w stanie stwierdzić, że przejeżdża więcej? Takie badanie można przeprowadzić przy idelanych warunkach - wydajność techniczna. Myślę, że normalnie użytkując pojazd, możesz wyłącznie w przyblizeniu to określić, a i tak to będzie zależało od czynników zewnetrznych. Inna pogoda, wilgotność, zabrudzenie f. powietrza, paliwa, stopień naciskania na pedał przyspieszenia itp.
Mnie się zdarza, że tankując wyłącznie na jednej stacji paliw, w jednym okresie może dojść nawet do różnicy 1 litra na 100 km w stosunku po innego okresu.
--------------------
E 220 CDI Avantgarde
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości