Shell V-Power,czy warto?!

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

PhantomASA1
Posty: 360
Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

Shell V-Power,czy warto?!

Post autor: PhantomASA1 »

Mój brat kilka lat temu kupił Renault Megane II z silnikiem 1.5 dCi,jeździ dość dużo, gdyż miejsce pracy jest oddalone ok.40 km od miejsca zamieszkania.Auto aktualnie posiada przebieg ok.250 tyś km.(brat zrobił 150 tyś km) Od momentu zakupu leje tylko i wyłącznie paliwo Shell V-Power,jak dotąd nigdy nie miał nawet najmniejszych problemów z układem wtryskowym,nie zauważył żadnych oznak jego zużycia.Ostatnio zmieniał filtr paliwa po przebiegu 90 tyś km,rozpruł go z ciekawości, by zobaczyć jaki będzie zakres zabrudzenia bibuły.Filtr paliwa zachował absolutną czystość w 95% swej powierzchni :padam:
phantom WDB210004 1A 148308
fajneksywysazaj
Posty: 1004
Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
Lokalizacja: NOS,ZSZ

Post autor: fajneksywysazaj »

Gdzieś już jest podobny temat,chyba o Vervie czy warto może dopisz sie tam będzie wesoło" :rotfl:
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
PhantomASA1
Posty: 360
Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PhantomASA1 »

Paliwo ,to, także zasyfione,rdzewiejące zbiorniki,widocznie Shell i na tym polu jest pedantem.Na temat VERVY się nie wypowiadam,być może na tych stacjach wiszą krzyże,a jak wiadomo ,tam gdzie one wiszą wszyscy są ruchani,tylko nie ci,którzy je wieszają:)Ot taka moja dygresja prywatna, spłodzona wynikami obserwacji podczas mej ziemskiej tułaczki. :)
phantom WDB210004 1A 148308
Awatar użytkownika
Damian86 w210
Posty: 2177
Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Damian86 w210 »

ja v-powera też lałem do ex cdi, obecnie benzyniaka co 3 tankowanie :hyhy: za dużo pije :hyhy:
nigdy złego słowa o stacji shell nie powiem puki co :rotfl:
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce :D
Awatar użytkownika
LORINSER
Posty: 656
Rejestracja: 22 maja 2008, o 20:29
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: LORINSER »

Dobrze wiedzieć że choć jedna stacja nie robi klientów :padam:
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201

ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
PhantomASA1
Posty: 360
Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PhantomASA1 »

Układy wtryskowe Delphi zastosowane w tych autach słyną z tego,że przy słabej jakości paliwa wtryskiwacze wykazują objawy zużycia już po przebiegu nawet tylko 60 tyś km,wynik ok.150 tyś km należy uznać za dobry.Tutaj układ bezawaryjnie wytrzymał już 250 tyś km i nic nie wskazuje na to by miało coś się zmienić,silnik nic nie stracił na mocy,pali tyle samo,chodzi cichutko.Brat nigdy nie zauważył odejścia od norm po zatankowaniu.
phantom WDB210004 1A 148308
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

LORINSER pisze:Dobrze wiedzieć że choć jedna stacja nie robi klientów :padam:
No i nie jest tak do końca, juz jakiś czas temu przestałem tankować na stacji Shell w K-Koźlu.
Po jednym tankowaniu auto straciło moc, kopciło na czarno tak, że wszystko w koło byo czarne, w tym samym czasie Brat zatankowa do Citroena, to auto też starciło moc, szarpało silnikiem a spaliny były tak gorące, że stopiło chlapacz :zdegustowany:
Po dolaniu paliwa z innej stacji oba auta się uspokoiły :)
Był to jednorazowy przypadek, ale jednak wszyscy nas robią.
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
ChubbChubbs
Posty: 607
Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: ChubbChubbs »

ja wypowiem się odnośnie shella w ten sposób u mnie w mIesice jets Shell podczas zimy ( mrozów -20 ) jako jedyna stacja byla zamknieta .... z jakiego powodu ?? zamarzły dystrybutory o_O ciekawe czemu....

Shell - nie
Bliska lub Statoil - Tak reszta nie wiem bo przewaznie na tych stacjach tankuje .
Awatar użytkownika
Sebekw208
Posty: 848
Rejestracja: 15 lip 2010, o 19:34
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Sebekw208 »

Ja słyszałem, że Shell ma regularne kontrolne paliwa, a Orlen ma kiedy chce :hyhy:
Mercedes-Benz

W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925

W124 E200 '95
WDB1240191J071953
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

W zeszłym tygodniu w K-K była taka kontrola na wszystkich stacjach.
Zamknęli dwie: Shell`a i malutkiego Orlena.
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
Awatar użytkownika
zyzek
Posty: 747
Rejestracja: 4 gru 2011, o 20:31
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: zyzek »

ja kiedyś to zalałem 6.20 za litr, ale nie powiem szedł jak wariat jak by ze 50km dostał gratis ;D pod mega wrażeniem byłym ale cena też dobra hehe
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
Obrazek
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

200tyś to gówno nie przebieg,zobaczymy jak stuknie 500tyś o ile to auto dożyje :D
Quo vadis
Posty: 75
Rejestracja: 23 lis 2012, o 19:00
Lokalizacja: Chrzanów, Szwecja

Post autor: Quo vadis »

Ja systematycznie tankuje V-Povera na przemian z Ecodieslem w Szwecji , jak dotąd żadnych problemów, przebieg 356 tys, zużycie srednie 5,5l/100, oczywiscie z lekką nogą na gazie.
E 220 CDI, po lifcie, automat, TAXI, czarny
WDB2100061B166842

Nowa zabawka Ford Junior 1932r
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

zyzek pisze:szedł jak wariat jak by ze 50km dostał gratis
no to jest totalnie autosugestia.
Silnik posiada mapy zapłonowe zaprogramowane na fabrycznie na podstawowe paliwo i lanie wysokooktanowych to elementarne marnotrawstwo bo i tka tego nie wykorzysta.

Na jednym z niemieckich forów racingowych parę lat temu robili profesjonalne testy paliw typu premium kontra standardowe na hamowni. Różnica była w granicach błędu pomiarowego czyli żadna w przyp. diesla. W przypadku benzynowców było nawet gorzej jak na standardowym Pb95.

Kiedyś liczyliśmy z kumplem na spokojnie różnicę w cenie tankując standard i premium. Na dystansie 300 tys km różnica wyniosła tyle że tankując paliwa standard zaoszczędzilibyśmy tyle że starczyło by na kpl fabrycznie nowy silnik.
hadar
Posty: 27
Rejestracja: 23 cze 2013, o 12:03
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hadar »

Też uważam, że paliwa premium to lipa. Jak miałem Fiata Punto (benzyna), i jeździłem do pracy w Niemczech to najgorsze było V-Power Racing, musiałem dotankować na trasie, jak żadne inne. Teraz zalewam Diesla V-Power Nitro+ i oczywiście nie przejeżdżam ani kilometra więcej niż na zwykłym ON. A zalewam bo mam zamiar przegonić moją okularnicę na pobliskiej autostradzie a to paliwo podobno czyści wtryski, ale oczywiście nie mam czasu i tak schodzi. Już chyba czwarte tankowanie po 20 litrów:)
VIN:WDB2100041A215345
Automat
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości