Shell V-Power,czy warto?!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Shell V-Power,czy warto?!
Mój brat kilka lat temu kupił Renault Megane II z silnikiem 1.5 dCi,jeździ dość dużo, gdyż miejsce pracy jest oddalone ok.40 km od miejsca zamieszkania.Auto aktualnie posiada przebieg ok.250 tyś km.(brat zrobił 150 tyś km) Od momentu zakupu leje tylko i wyłącznie paliwo Shell V-Power,jak dotąd nigdy nie miał nawet najmniejszych problemów z układem wtryskowym,nie zauważył żadnych oznak jego zużycia.Ostatnio zmieniał filtr paliwa po przebiegu 90 tyś km,rozpruł go z ciekawości, by zobaczyć jaki będzie zakres zabrudzenia bibuły.Filtr paliwa zachował absolutną czystość w 95% swej powierzchni
phantom WDB210004 1A 148308
-
- Posty: 1004
- Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
- Lokalizacja: NOS,ZSZ
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Paliwo ,to, także zasyfione,rdzewiejące zbiorniki,widocznie Shell i na tym polu jest pedantem.Na temat VERVY się nie wypowiadam,być może na tych stacjach wiszą krzyże,a jak wiadomo ,tam gdzie one wiszą wszyscy są ruchani,tylko nie ci,którzy je wieszają:)Ot taka moja dygresja prywatna, spłodzona wynikami obserwacji podczas mej ziemskiej tułaczki.
phantom WDB210004 1A 148308
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Układy wtryskowe Delphi zastosowane w tych autach słyną z tego,że przy słabej jakości paliwa wtryskiwacze wykazują objawy zużycia już po przebiegu nawet tylko 60 tyś km,wynik ok.150 tyś km należy uznać za dobry.Tutaj układ bezawaryjnie wytrzymał już 250 tyś km i nic nie wskazuje na to by miało coś się zmienić,silnik nic nie stracił na mocy,pali tyle samo,chodzi cichutko.Brat nigdy nie zauważył odejścia od norm po zatankowaniu.
phantom WDB210004 1A 148308
No i nie jest tak do końca, juz jakiś czas temu przestałem tankować na stacji Shell w K-Koźlu.LORINSER pisze:Dobrze wiedzieć że choć jedna stacja nie robi klientów
Po jednym tankowaniu auto straciło moc, kopciło na czarno tak, że wszystko w koło byo czarne, w tym samym czasie Brat zatankowa do Citroena, to auto też starciło moc, szarpało silnikiem a spaliny były tak gorące, że stopiło chlapacz
Po dolaniu paliwa z innej stacji oba auta się uspokoiły
Był to jednorazowy przypadek, ale jednak wszyscy nas robią.
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
ja wypowiem się odnośnie shella w ten sposób u mnie w mIesice jets Shell podczas zimy ( mrozów -20 ) jako jedyna stacja byla zamknieta .... z jakiego powodu ?? zamarzły dystrybutory o_O ciekawe czemu....
Shell - nie
Bliska lub Statoil - Tak reszta nie wiem bo przewaznie na tych stacjach tankuje .
Shell - nie
Bliska lub Statoil - Tak reszta nie wiem bo przewaznie na tych stacjach tankuje .
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
no to jest totalnie autosugestia.zyzek pisze:szedł jak wariat jak by ze 50km dostał gratis
Silnik posiada mapy zapłonowe zaprogramowane na fabrycznie na podstawowe paliwo i lanie wysokooktanowych to elementarne marnotrawstwo bo i tka tego nie wykorzysta.
Na jednym z niemieckich forów racingowych parę lat temu robili profesjonalne testy paliw typu premium kontra standardowe na hamowni. Różnica była w granicach błędu pomiarowego czyli żadna w przyp. diesla. W przypadku benzynowców było nawet gorzej jak na standardowym Pb95.
Kiedyś liczyliśmy z kumplem na spokojnie różnicę w cenie tankując standard i premium. Na dystansie 300 tys km różnica wyniosła tyle że tankując paliwa standard zaoszczędzilibyśmy tyle że starczyło by na kpl fabrycznie nowy silnik.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Też uważam, że paliwa premium to lipa. Jak miałem Fiata Punto (benzyna), i jeździłem do pracy w Niemczech to najgorsze było V-Power Racing, musiałem dotankować na trasie, jak żadne inne. Teraz zalewam Diesla V-Power Nitro+ i oczywiście nie przejeżdżam ani kilometra więcej niż na zwykłym ON. A zalewam bo mam zamiar przegonić moją okularnicę na pobliskiej autostradzie a to paliwo podobno czyści wtryski, ale oczywiście nie mam czasu i tak schodzi. Już chyba czwarte tankowanie po 20 litrów:)
VIN:WDB2100041A215345
Automat
Automat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości