Sekwencja "pipczy" przy przyspieszaniu

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Sheik306
Posty: 161
Rejestracja: 26 lut 2015, o 21:58
Lokalizacja: Biała Podlaska

Sekwencja "pipczy" przy przyspieszaniu

Post autor: Sheik306 »

Gdy gwałtownie przyspieszam to na guziku od przełączania sekwencji zaczyna szybko migać dioda ktora świeci się jednym ciągiem gdy motor pracuje na gazie i piszczy coś przez jakiś czas jak jakis budzik. Co może być tego powodem? Może filtry gazu? Czy coś innego? Nie przeszkadza mi to jakoś bardzo ale czasami trzeba przyspieszyć. Potem jak wyłącze i włączę gaz to jest normalnie
E420 1996r WDB2100721A200799
Pawko31
Posty: 58
Rejestracja: 5 sty 2015, o 04:22
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Pawko31 »

jak zaczyna piszczeć przy mocnym dodaniu gazu i szybko migają kontrolki to znaczy że auto się przełączyło na benzynę
najlepiej do gazownika bo coś nie wyrabia z ciśnieniem lub czujnik ciśnienia,ale to dowiesz sie wszystkiego po podpięciu do kompa
W210 300td
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

a to tak od niedawna czy od zawsze ??
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Paweł Cz.
Posty: 462
Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paweł Cz. »

Filtry, reduktor, ilość gazu w butli, wiele rzeczy może mieć wpływ.
Najlepiej podjechać do serwisu LPG.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Sheik306
Posty: 161
Rejestracja: 26 lut 2015, o 21:58
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Sheik306 »

kid, chyba od początku tak nie było. Mam go dopiero od grudnia to pewnie powoli coś powychodzi do roboty ;)
E420 1996r WDB2100721A200799
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Jak mi się skończyły uszczelki reduktora to tak miałem, tylko przy przyspieszaniu. Po wymianie zero problemów.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Sheik306
Posty: 161
Rejestracja: 26 lut 2015, o 21:58
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Sheik306 »

Nie podniecaj się tak.. nie zgasł nie zgasł
E420 1996r WDB2100721A200799
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Wymień filtry gazowe najpierw - dopiero można dalej gadać bo gwarantuję że fazy ciekłej przypomina cegłę.
Awatar użytkownika
espejsowiec
Posty: 17
Rejestracja: 9 maja 2015, o 08:29
Lokalizacja: zkl/whv

Post autor: espejsowiec »

Witam,
w chryslerze 3,3 byl taki sam objaw,okazalo sie ,ze najpierw reduktor Gazownik zalozyl za maly do mocy ,po wymianie przez jakis czas bylo dobrze,objaw pojawil sie po okolo dwoch miesiacach,na szczescie okazalo sie ze regulacja reduktora rozwiazala problem,z tego co fachman od gazu mowil to reduktor sie troche rozlegurowal i podawal za mala dawke gazu. Po regulacji do czsu sprzedania auta zero problemow.
Awatar użytkownika
Mateklobez
Posty: 397
Rejestracja: 18 lip 2012, o 22:15
Lokalizacja: Łobez / Rees
Kontakt:

Post autor: Mateklobez »

Ja tak miałem gdy reduktor był zbyt mały. Założony na pierwszy montaż był do 135 kW, a auto dysponuje 152 kW (teoretycznie) mocy.
http://motospamerzy.pl - ZAPRASZAM!

WDB2100041A123338
Moja Avantgarda
[*] Spoczywaj w pokoju w motoryzacyjnym raju [*]
SajmonMB
Posty: 64
Rejestracja: 6 sty 2015, o 21:45
Lokalizacja: KONIN

Post autor: SajmonMB »

reduktor zbyt mały filtry zbyt uboga mieszanka lpg wymien filtry to kwestia pare zł jedź do gaziarza niech sprawdzi mieszanke i ewentualnie reduktor albo jakaś nieszczelnosc tak jak poprzednicy pisali przechodzi na benzyne nie dostaje odpowiedniej dawki
Sheik306
Posty: 161
Rejestracja: 26 lut 2015, o 21:58
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Sheik306 »

Raczej do wymiany reduktor i wtryski gazu bo nie są odpowiednie do mocy. Ten kto zakładał gaz poszedł mocno po kosztach
E420 1996r WDB2100721A200799
ml87
Posty: 30
Rejestracja: 19 cze 2015, o 14:33
Lokalizacja: otwock

Post autor: ml87 »

Jaki masz zainstalowany reduktor w aucie?? W głownej mierze on odpowiada za "wydajność" pracy silnika na lpg
crash_art
Posty: 2
Rejestracja: 6 sie 2015, o 07:55
Lokalizacja: Resko

Post autor: crash_art »

Może kolega sobie już poradził z problemem, ale ja miałem tak samo jak w 2.8 jak depnąłem to piszczał przeważnie tak się działo przy ok. 4tyś. Byłem u gazownika i powiedział tak - on nie piszczy by ciebie "wkurzać" tylko że coś się dzieje. Mianowicie, sterownik wykrywa że nie ma gazu i przełącza się na benzynę. Pomogło przestawienie wartości (ciśnienia) w komputerze 20zł. i wszystko jest ok.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości