LPG instalacja E200 - pytanie

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

greart
Posty: 22
Rejestracja: 14 mar 2010, o 11:44

LPG instalacja E200 - pytanie

Post autor: greart »

Witam serdecznie!
Chciałbym się zapytać Was forumowiczów, co sądzicie o instalacji LPG firmy ESGI II na wtryskiwaczach MagicJet i reduktorze Zavoli?
Czy jest to coś warte? czy lepiej zakupić coś lepszego?
proponowany mi zbiornik to jest o rozmiarach 63cm/22,5cm pojemność 55l, ale ten co montuje również mi proponuje, że można założyć 63/25
poj. 62l ale troszkę wystaje.

Cena, która jest mi proponowana to 2000zł.

Pojazd do którego by to było montowane to E200 97rok.

Czekam na Wasze opinie...
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Lookmal
VIP
Posty: 439
Rejestracja: 18 sie 2008, o 09:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Lookmal »

gugle zapytaj

tu co nieco o ESG I i II

załóż STAGA
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
greart
Posty: 22
Rejestracja: 14 mar 2010, o 11:44

Post autor: greart »

Czytałem dużo już na temat tej instalacji, dużo ludzi wypowiada się że złą itp. inni znów mówią że dobra... a ja chciałbym sie dowiedzieć o opinie forumowiczów i fachowców tego forum...

co do STAG`a hmm... to by była konkretna instalacja...
kacper28
Posty: 235
Rejestracja: 22 sie 2009, o 23:02
Lokalizacja: Ze wsi

Post autor: kacper28 »

Żadnego STAG'a - mocono przereklamowany towar - już lepiej jak włożysz KME Diego 3G.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

kacper28 pisze:Żadnego STAG'a - mocono przereklamowany towar - już lepiej jak włożysz KME Diego 3G.
Ale na stagu E200 ładnie chodzi. Kilka osób ma/miało i poleca.

pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
greart
Posty: 22
Rejestracja: 14 mar 2010, o 11:44

Post autor: greart »

no właśnie i tu zdania podzielone...
jak sie potem za dużo czyta to sie samemu już nie wie co by było dobre (nie koniecznie tanie)
dlatego pytam Was o konkretną odpowiedź... jaka instalacja gazowa...
nie mowie tu o oszczedzaniu... bo to nie ma sensu...
ja zakładam sobie, ze tak do 3000zł można by było wydać na instalacje gazową...
co proponujecie?
Szrama
Posty: 463
Rejestracja: 31 maja 2010, o 23:25
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Szrama »

Na temat instalacji gazowej firmy ESGI II nie wypowiem się, bo nie miałem z nią styczności.

Ja w rodzinie mam kilka aut wyposażonych w instalacje gazową BRC Fly Sequent, u mnie w serwisie 3/4 osób jeżdzi z tymi instalacjami i nie ma najmniejszego problemu. Wiem, że zaraz posypią sie teksty, że BRC jest przereklamowane i drogie, ale naprawde ja ani rodzina i znajomi nie mieli z tymi instalacjami żadnych problemów. Patrząc pod względem kosztów np. Stag jest tańszy w zakupie, ma tańsze wtryski, ale ich żywotność też jest krótsza...

Ps. Najważniejszą sprawą w przypadku instalacji gazowych jest ich montaż i odpowiednie zestrojenie, nawet najlepsza instalacja gazowa założona przez "partaczy" nie będzie prawidłowo współpracowała z silnikiem... Także podstawa wybierz sprawdzony zakład - lepiej jest wydać 2-3 stówki więcej za montaż, niż później latać co chwila z usterkami, bo się to zemści z nawiązką.

Kilka osób z forum ma/miało STAG'a i raczej polecają.
kacper28
Posty: 235
Rejestracja: 22 sie 2009, o 23:02
Lokalizacja: Ze wsi

Post autor: kacper28 »

Panowie - przyjmuję wszystkie argumenty - z tym, że ja bawiłem się i STAG'iem i KME.
Wybór, jak dla mnie jest oczywisty - KME - dlaczego? Dużo by pisać, ale chyba nie o to chodzi.
Szrama pisze: Patrząc pod względem kosztów np. Stag jest tańszy w zakupie, ma tańsze wtryski, ale ich żywotność też jest krótsza...

STAG nie produkuje wtryskiwaczy - i koniec - dokłada tylko wyroby innych producentów (najczęściej Valtek) do swoich zestawów montażowych.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamiast tzw. "Kit'u" wziąć oddzielnie elektronikę i oddzielnie pozostałe graty, wg. własnego uznania.
Szrama pisze: Ps. Najważniejszą sprawą w przypadku instalacji gazowych jest ich montaż i odpowiednie zestrojenie, nawet najlepsza instalacja gazowa założona przez "partaczy" nie będzie prawidłowo współpracowała z silnikiem... Także podstawa wybierz sprawdzony zakład - lepiej jest wydać 2-3 stówki więcej za montaż, niż później latać co chwila z usterkami, bo się to zemści z nawiązką.

I jest b.istotna informacja, dla każdego chętnego na montaż LPG - coby później nie pisali bzdur, że MB nie toleruje LPG.
greart pisze:Chciałbym się zapytać Was forumowiczów, co sądzicie o instalacji LPG firmy ESGI II na wtryskiwaczach MagicJet i reduktorze Zavoli?
Czy jest to coś warte? czy lepiej zakupić coś lepszego?
Ja Ci polecę KME Diego 3G, wtryskiwacze Hana 2000 czerwone i reduktor Zavoli S - i będziesz zadowolony.
Zamiast KME możesz też włożyć AGIS'a - ale póki co jego interfejs nie jest zbyt przyjazny dla użytkownika - możesz mieć sporo problemów, jeżeli wogóle nie "bawiłes się" ustawieniami steronika LPG.

Oczywiście jest to tylko moje zdanie, a wybór i tak jest zawsze po stronie płatnika ;-)
wasiliew pisze:
kacper28 pisze:Żadnego STAG'a - mocono przereklamowany towar - już lepiej jak włożysz KME Diego 3G.
Ale na stagu E200 ładnie chodzi. Kilka osób ma/miało i poleca.
A ja też nigdzie nie napisałem, że nie będzie chodzić.
B. dobrze, że jesteś zadowolony, bo o to w tym wszystkim chodzi (poza oszczędnością oczywiście ;-) ).
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
KSF
Posty: 29
Rejestracja: 21 sie 2010, o 02:20
Lokalizacja: ZG

Post autor: KSF »

Czy może ktoś polecić dobry warsztat na terenie Lubuskiego gdzie montują gaz?
E200 W210 ELEGANCE '99
adso
Posty: 22
Rejestracja: 13 paź 2010, o 07:36
Lokalizacja: ST

Post autor: adso »

Też mam staga, reduktor magic 3, hana2000, butla netto 50 l. Za montaż dałem właśnie 3 tys. Pracuje idealnie, tak jakby nie było żadnego gazu. Jeżeli chodzi o gazownika to zarejestruj się na lpg forum tam Ci kogoś polecą z Twoich stron i doradzą jakie paści najlepsze do E200. Generalnie ten silnik jest stworzony do gazu, tylko wyjdą wszystkie słabe elementy np. świece, kable, cewki. Pozdrawiam.
W210 E200 sedan ASB WDB2100351A186399
greart
Posty: 22
Rejestracja: 14 mar 2010, o 11:44

Post autor: greart »

Witam, wiem, że temat trochę stary i że odkopuje, ale wtedy dokonałem instalacji gazu BRC Sequent.
Przejechałem na niej ponad 50tyś km i powiem, że nie ma z nią problemów, jeżeli trzyma się zaleceń wymiany filtru gazu co 15,000km.
Spalanie wyglada następująco:
Tankuje 43-44 litry gazu, starcza mi to na 420-480km (zależy jaka trasa)
Raz miałem tak ale to dużo w korkach stałem, że starczyło na 370km.

Pozdrawiam, w razie pytań można napisać PW.
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

greart, to ładnie. Mi poniżej 10 w trasie nie zszedł.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
greart
Posty: 22
Rejestracja: 14 mar 2010, o 11:44

Post autor: greart »

wasiliew, to zależy jak jedziesz. Bo jeżeli ciśniesz 140-160 to nie zejdzie.
Ja jadę trasę zazwyczaj 150km w 2,5h. Nie mam możliwości szybciej jechać, ponieważ jest to droga na której co kawałek fotoradar, policja stoi. Ale jest temu też plus, wolniej jadę, ekonomiczniej no i bezpieczniej. ;)
Szrama
Posty: 463
Rejestracja: 31 maja 2010, o 23:25
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Szrama »

greart gratuluje wyboru i życzę bezawaryjnej jazdy. Proponuje dopisać dla potomnych nazwę zakładu, gdzie montowałeś instalację oraz Twoją opinię o nich.

Ps. Dopiero teraz zauważyłem, że dodałeś opinię o LPG sprzedając samochód w innym dziale :P
Z Mercedesów:
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB ;)
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

wasiliew pisze:Mi poniżej 10 w trasie nie zszedł.
A mój owszem, raz 9,7L/100km LPG zanotowałem w ruchu autostradowym. 100-130km/h na tempomacie, trasa do NL.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości