LPG instalacja E200 - pytanie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
LPG instalacja E200 - pytanie
Witam serdecznie!
Chciałbym się zapytać Was forumowiczów, co sądzicie o instalacji LPG firmy ESGI II na wtryskiwaczach MagicJet i reduktorze Zavoli?
Czy jest to coś warte? czy lepiej zakupić coś lepszego?
proponowany mi zbiornik to jest o rozmiarach 63cm/22,5cm pojemność 55l, ale ten co montuje również mi proponuje, że można założyć 63/25
poj. 62l ale troszkę wystaje.
Cena, która jest mi proponowana to 2000zł.
Pojazd do którego by to było montowane to E200 97rok.
Czekam na Wasze opinie...
Pozdrawiam
Chciałbym się zapytać Was forumowiczów, co sądzicie o instalacji LPG firmy ESGI II na wtryskiwaczach MagicJet i reduktorze Zavoli?
Czy jest to coś warte? czy lepiej zakupić coś lepszego?
proponowany mi zbiornik to jest o rozmiarach 63cm/22,5cm pojemność 55l, ale ten co montuje również mi proponuje, że można założyć 63/25
poj. 62l ale troszkę wystaje.
Cena, która jest mi proponowana to 2000zł.
Pojazd do którego by to było montowane to E200 97rok.
Czekam na Wasze opinie...
Pozdrawiam
no właśnie i tu zdania podzielone...
jak sie potem za dużo czyta to sie samemu już nie wie co by było dobre (nie koniecznie tanie)
dlatego pytam Was o konkretną odpowiedź... jaka instalacja gazowa...
nie mowie tu o oszczedzaniu... bo to nie ma sensu...
ja zakładam sobie, ze tak do 3000zł można by było wydać na instalacje gazową...
co proponujecie?
jak sie potem za dużo czyta to sie samemu już nie wie co by było dobre (nie koniecznie tanie)
dlatego pytam Was o konkretną odpowiedź... jaka instalacja gazowa...
nie mowie tu o oszczedzaniu... bo to nie ma sensu...
ja zakładam sobie, ze tak do 3000zł można by było wydać na instalacje gazową...
co proponujecie?
Na temat instalacji gazowej firmy ESGI II nie wypowiem się, bo nie miałem z nią styczności.
Ja w rodzinie mam kilka aut wyposażonych w instalacje gazową BRC Fly Sequent, u mnie w serwisie 3/4 osób jeżdzi z tymi instalacjami i nie ma najmniejszego problemu. Wiem, że zaraz posypią sie teksty, że BRC jest przereklamowane i drogie, ale naprawde ja ani rodzina i znajomi nie mieli z tymi instalacjami żadnych problemów. Patrząc pod względem kosztów np. Stag jest tańszy w zakupie, ma tańsze wtryski, ale ich żywotność też jest krótsza...
Ps. Najważniejszą sprawą w przypadku instalacji gazowych jest ich montaż i odpowiednie zestrojenie, nawet najlepsza instalacja gazowa założona przez "partaczy" nie będzie prawidłowo współpracowała z silnikiem... Także podstawa wybierz sprawdzony zakład - lepiej jest wydać 2-3 stówki więcej za montaż, niż później latać co chwila z usterkami, bo się to zemści z nawiązką.
Kilka osób z forum ma/miało STAG'a i raczej polecają.
Ja w rodzinie mam kilka aut wyposażonych w instalacje gazową BRC Fly Sequent, u mnie w serwisie 3/4 osób jeżdzi z tymi instalacjami i nie ma najmniejszego problemu. Wiem, że zaraz posypią sie teksty, że BRC jest przereklamowane i drogie, ale naprawde ja ani rodzina i znajomi nie mieli z tymi instalacjami żadnych problemów. Patrząc pod względem kosztów np. Stag jest tańszy w zakupie, ma tańsze wtryski, ale ich żywotność też jest krótsza...
Ps. Najważniejszą sprawą w przypadku instalacji gazowych jest ich montaż i odpowiednie zestrojenie, nawet najlepsza instalacja gazowa założona przez "partaczy" nie będzie prawidłowo współpracowała z silnikiem... Także podstawa wybierz sprawdzony zakład - lepiej jest wydać 2-3 stówki więcej za montaż, niż później latać co chwila z usterkami, bo się to zemści z nawiązką.
Kilka osób z forum ma/miało STAG'a i raczej polecają.
Panowie - przyjmuję wszystkie argumenty - z tym, że ja bawiłem się i STAG'iem i KME.
Wybór, jak dla mnie jest oczywisty - KME - dlaczego? Dużo by pisać, ale chyba nie o to chodzi.
STAG nie produkuje wtryskiwaczy - i koniec - dokłada tylko wyroby innych producentów (najczęściej Valtek) do swoich zestawów montażowych.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamiast tzw. "Kit'u" wziąć oddzielnie elektronikę i oddzielnie pozostałe graty, wg. własnego uznania.
I jest b.istotna informacja, dla każdego chętnego na montaż LPG - coby później nie pisali bzdur, że MB nie toleruje LPG.
Zamiast KME możesz też włożyć AGIS'a - ale póki co jego interfejs nie jest zbyt przyjazny dla użytkownika - możesz mieć sporo problemów, jeżeli wogóle nie "bawiłes się" ustawieniami steronika LPG.
Oczywiście jest to tylko moje zdanie, a wybór i tak jest zawsze po stronie płatnika ;-)
B. dobrze, że jesteś zadowolony, bo o to w tym wszystkim chodzi (poza oszczędnością oczywiście ;-) ).
Wybór, jak dla mnie jest oczywisty - KME - dlaczego? Dużo by pisać, ale chyba nie o to chodzi.
Szrama pisze: Patrząc pod względem kosztów np. Stag jest tańszy w zakupie, ma tańsze wtryski, ale ich żywotność też jest krótsza...
STAG nie produkuje wtryskiwaczy - i koniec - dokłada tylko wyroby innych producentów (najczęściej Valtek) do swoich zestawów montażowych.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamiast tzw. "Kit'u" wziąć oddzielnie elektronikę i oddzielnie pozostałe graty, wg. własnego uznania.
Szrama pisze: Ps. Najważniejszą sprawą w przypadku instalacji gazowych jest ich montaż i odpowiednie zestrojenie, nawet najlepsza instalacja gazowa założona przez "partaczy" nie będzie prawidłowo współpracowała z silnikiem... Także podstawa wybierz sprawdzony zakład - lepiej jest wydać 2-3 stówki więcej za montaż, niż później latać co chwila z usterkami, bo się to zemści z nawiązką.
I jest b.istotna informacja, dla każdego chętnego na montaż LPG - coby później nie pisali bzdur, że MB nie toleruje LPG.
Ja Ci polecę KME Diego 3G, wtryskiwacze Hana 2000 czerwone i reduktor Zavoli S - i będziesz zadowolony.greart pisze:Chciałbym się zapytać Was forumowiczów, co sądzicie o instalacji LPG firmy ESGI II na wtryskiwaczach MagicJet i reduktorze Zavoli?
Czy jest to coś warte? czy lepiej zakupić coś lepszego?
Zamiast KME możesz też włożyć AGIS'a - ale póki co jego interfejs nie jest zbyt przyjazny dla użytkownika - możesz mieć sporo problemów, jeżeli wogóle nie "bawiłes się" ustawieniami steronika LPG.
Oczywiście jest to tylko moje zdanie, a wybór i tak jest zawsze po stronie płatnika ;-)
A ja też nigdzie nie napisałem, że nie będzie chodzić.wasiliew pisze:Ale na stagu E200 ładnie chodzi. Kilka osób ma/miało i poleca.kacper28 pisze:Żadnego STAG'a - mocono przereklamowany towar - już lepiej jak włożysz KME Diego 3G.
B. dobrze, że jesteś zadowolony, bo o to w tym wszystkim chodzi (poza oszczędnością oczywiście ;-) ).
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
Też mam staga, reduktor magic 3, hana2000, butla netto 50 l. Za montaż dałem właśnie 3 tys. Pracuje idealnie, tak jakby nie było żadnego gazu. Jeżeli chodzi o gazownika to zarejestruj się na lpg forum tam Ci kogoś polecą z Twoich stron i doradzą jakie paści najlepsze do E200. Generalnie ten silnik jest stworzony do gazu, tylko wyjdą wszystkie słabe elementy np. świece, kable, cewki. Pozdrawiam.
W210 E200 sedan ASB WDB2100351A186399
Witam, wiem, że temat trochę stary i że odkopuje, ale wtedy dokonałem instalacji gazu BRC Sequent.
Przejechałem na niej ponad 50tyś km i powiem, że nie ma z nią problemów, jeżeli trzyma się zaleceń wymiany filtru gazu co 15,000km.
Spalanie wyglada następująco:
Tankuje 43-44 litry gazu, starcza mi to na 420-480km (zależy jaka trasa)
Raz miałem tak ale to dużo w korkach stałem, że starczyło na 370km.
Pozdrawiam, w razie pytań można napisać PW.
Przejechałem na niej ponad 50tyś km i powiem, że nie ma z nią problemów, jeżeli trzyma się zaleceń wymiany filtru gazu co 15,000km.
Spalanie wyglada następująco:
Tankuje 43-44 litry gazu, starcza mi to na 420-480km (zależy jaka trasa)
Raz miałem tak ale to dużo w korkach stałem, że starczyło na 370km.
Pozdrawiam, w razie pytań można napisać PW.
greart gratuluje wyboru i życzę bezawaryjnej jazdy. Proponuje dopisać dla potomnych nazwę zakładu, gdzie montowałeś instalację oraz Twoją opinię o nich.
Ps. Dopiero teraz zauważyłem, że dodałeś opinię o LPG sprzedając samochód w innym dziale
Ps. Dopiero teraz zauważyłem, że dodałeś opinię o LPG sprzedając samochód w innym dziale
Z Mercedesów:
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB
A mój owszem, raz 9,7L/100km LPG zanotowałem w ruchu autostradowym. 100-130km/h na tempomacie, trasa do NL.wasiliew pisze:Mi poniżej 10 w trasie nie zszedł.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości