Kompresor traci moc

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jaacenty66
Posty: 35
Rejestracja: 21 paź 2008, o 23:37
Lokalizacja: Lublin

Kompresor traci moc

Post autor: jaacenty66 »

Witam wszystkich mam taki problem z moim kompresorkiem traci moc Jest tak że 2dni jeżdzi normalnie a przez następne 2 dni jeżdzi jak muł brak mocy trzeba po malutku rozpędzać i wtedy idzie i tak w kółko a przytym pali mi 20-25l gazu i nie ma znaczenia czy to benzyna czy gaz Byłem w mercedesie na komputerze i tam żadnego błędu nie pokazało i to jest najgorsze bo nie wiadomo czego szukać a dodam że przemyłem przepustnice i przepływomierz i dalej jest to samo Mam pytanie czy może ktoś sie spotkał z takim problemem i może mi pomóc bo od 2miesięcy jeżdżę po mechanikach i nic Mój MB kompresor 2,0l 2001 E-210 220tyś.km Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje
jaacenty66 E-200 Kompresor 2001 Awangarde Automat Kombi
Awatar użytkownika
Jordi
Posty: 193
Rejestracja: 20 sie 2009, o 00:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jordi »

moze przypływka szaleje?
Szczęśliwi Spalania Nie Liczą :)

W208 Kompressor Avantgarde 2000r :D
jaacenty66
Posty: 35
Rejestracja: 21 paź 2008, o 23:37
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jaacenty66 »

Przepływka to raczej nie bo podmieniałem na 3 inne no i na kompie by wyszło
jaacenty66 E-200 Kompresor 2001 Awangarde Automat Kombi
kacper28
Posty: 235
Rejestracja: 22 sie 2009, o 23:02
Lokalizacja: Ze wsi

Post autor: kacper28 »

Taki błąd wskazuje na brak połączenia - zapewne któraś kostka zaśniedziała - kiedyś miałem tak w 190E - błąd pojawiał się i znikał i nie było łatwo, dopiero kompleksowy przegląd wszystkich połązeń rozwiązał sytuację.

Jak wół i dużo pali - może być elektromagnes załączający kompresor - tak głośno gdybam, bo jeszcze nic podobnego mnie nie spotkało.

Trzeba by też zerknąć w ustawienia LPG.
Osobiście na początek zresetowałbym kompa (odłączenie aku) i pojeździłbym tylko na Pb i sprawdził czy problem się wogóle pojawi - jeżęli tak, to najpierw ogarnąć Pb a jak nie to szukać w LPG.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
moto18
Posty: 59
Rejestracja: 20 lut 2010, o 17:06
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: moto18 »

na moje oko to jakiś czujnik temperatury lub przepływka , a jak piszesz ze dużo pali to pewnie jedno z tych dwoch rzeczy, i go pewnie zalewa
CBR forever , e200 kompressor 98r przed lift...WDB2100451A702999
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości