Jakośc paliwa na stacji STATOIL
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jakośc paliwa na stacji STATOIL
Nie wiedziałem gdzie opisac więc wypadło tu.
Radzę omijac stację STATOIL w warszawie na ul. Al.krakowska /bakalarskiej
Nalałem tam wczoraj dieselka i po 3-4kilometrach zaczęło się a mianowicie nie mogłem go uspokoic na wolnych obrotach na N jaki i na D od 500-1000obr/min.
Dziś wyjezdziłem to paliwo nalałem na Lukoil jak ręką odjął, więc na pewno to była wina paliwa. Chciałem sie z wami podzielic moją przygodą, nadmienię że nie stronię od STATOIL-u. Pozdrawiam ;-)
Radzę omijac stację STATOIL w warszawie na ul. Al.krakowska /bakalarskiej
Nalałem tam wczoraj dieselka i po 3-4kilometrach zaczęło się a mianowicie nie mogłem go uspokoic na wolnych obrotach na N jaki i na D od 500-1000obr/min.
Dziś wyjezdziłem to paliwo nalałem na Lukoil jak ręką odjął, więc na pewno to była wina paliwa. Chciałem sie z wami podzielic moją przygodą, nadmienię że nie stronię od STATOIL-u. Pozdrawiam ;-)
W210 2.2CDI T 2000r WDB2102061B163242.
Sorry ale smieszni jestescie . Pisze tu pierwszy raz choc czytam forum dlugo i lubie go czytac a nie pisze bo nie mam gwiazdy, mam mazde niestety . Ale jak ten temat przeczytalem to mnie ponioslo . Jak ktos wierzy w książki serwisowe z niemiec (w polsce) przebiegi aut itd a takze w firmowe stacje autoryzowane MB i firmowe stacje bezynowe . Napisze krótko ,smierc frajerom . I tak aut w Polsce wszystkich 90% jest bitych (mniej lub bardziej) lub ma krecone liczniki ( serwis tez) znam przypadki ze roczne nawet byly krecone (1 mial 100000 tys cofniete.) a co do stacji bezynowych firmowych w warszawie 20% to przekret poprostu czasami na stacjach przesadza i efekt jest taki jak kolega opisal.
Skad wiem nie ważne.
Poprostu radze uwazac .
Polak(gwoli prawdy nie tylko) wszystko zrobi co by zarobic.
Skad wiem nie ważne.
Poprostu radze uwazac .
Polak(gwoli prawdy nie tylko) wszystko zrobi co by zarobic.
witam.moim zdaniem to nie ważne jak stacja się nazywa ale kto nią zarządza,tzn ajent lub inny kierownik.jeżeli jest uczciwy lub boi się kontroli to paliwo będzie ok a jak lubi pokombinować to ......ja nie omijam lukoila i nie narzekam,statoil też w porządku ale tak jak mówię ,stacja stacji nie równa nawet jak tak samo się nazywają.pozdr
MB W210 320 CDI COMBI AVANGARDE 2000R WDB2102261B179634
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 30 lis 2009, o 20:24
- Lokalizacja: Sobków
Witam.
Stacje paliw są prowadzone w większości przypadków przez ajentów. Płacąc franczeze /czytaj frycowe/ muszą jakieś śmieszne normy utrzymać. Te normy dotyczą wystawek napojów fajek, kondonów i innych pierdół. O jakość paliw nikt się nie martwi, bo przecie są tylko firmowe dostawy. Jak robiłem karierę w serwisie stacji paliw to największe przekręty robili ajenci sieciówek. Prym wiódł SHELL. Chociaż inne wtedy pkn-y statoile nie odstawały.
Nagonka zawsze była na małe stacje. Ale jak była mała stacja na wsi to nikt nie robił brymuchy bo tam nie ma przypadkowych klientów. Sam jestem nękany przez PIH. Badają mi paliwa 3-4 razy w roku, nigdy nie stwierdzili nieprawidłowości. A jak sie czyta w necie raporty PIH-u to orlenowskie czy lotosowskie paliwa na stacjach wypadają gorzej od moich, chociaż przeważnie sam przywożę z orlena. Np. zawartość siarki i liczba cetanowa ON ma różnicę kilku jednostek licza oktanów motorowych przy 95 to u mine 93 do 94 a sieciówki 89 do 92. Więc coś się z tymi paliwami musi dziać na tych stacjach. Przecież w cysternie nie opdparowują.
Nie chcę tu nikogo zniechęcić do dużych stacji ale wszystko zależy od...
Wniosek jeden - upatrzeć jedną solidną stację i się jej trzymać. W razie problemów z wózkiem wiadomo do kogo się udać.
Pozdrawiam
Stacje paliw są prowadzone w większości przypadków przez ajentów. Płacąc franczeze /czytaj frycowe/ muszą jakieś śmieszne normy utrzymać. Te normy dotyczą wystawek napojów fajek, kondonów i innych pierdół. O jakość paliw nikt się nie martwi, bo przecie są tylko firmowe dostawy. Jak robiłem karierę w serwisie stacji paliw to największe przekręty robili ajenci sieciówek. Prym wiódł SHELL. Chociaż inne wtedy pkn-y statoile nie odstawały.
Nagonka zawsze była na małe stacje. Ale jak była mała stacja na wsi to nikt nie robił brymuchy bo tam nie ma przypadkowych klientów. Sam jestem nękany przez PIH. Badają mi paliwa 3-4 razy w roku, nigdy nie stwierdzili nieprawidłowości. A jak sie czyta w necie raporty PIH-u to orlenowskie czy lotosowskie paliwa na stacjach wypadają gorzej od moich, chociaż przeważnie sam przywożę z orlena. Np. zawartość siarki i liczba cetanowa ON ma różnicę kilku jednostek licza oktanów motorowych przy 95 to u mine 93 do 94 a sieciówki 89 do 92. Więc coś się z tymi paliwami musi dziać na tych stacjach. Przecież w cysternie nie opdparowują.
Nie chcę tu nikogo zniechęcić do dużych stacji ale wszystko zależy od...
Kontrole są potrzebne i ja się cieszę jak kontrolują bo potem kilku klientów przeczyta wyniki na stronie ORGANU i mogą sobie wybrać gdzie tankować.rob72 pisze:nie ważne jak stacja się nazywa ale kto nią zarządza,tzn ajent lub inny kierownik.jeżeli jest uczciwy
Wniosek jeden - upatrzeć jedną solidną stację i się jej trzymać. W razie problemów z wózkiem wiadomo do kogo się udać.
Pozdrawiam
WDB2102611A759412
E 240 avantgarde
fuzzi
„Bo lepiej na swej drodze spotkać kogoś mądrego
Niż dać się wysysać przez innego, głupiego”
E 240 avantgarde
fuzzi
„Bo lepiej na swej drodze spotkać kogoś mądrego
Niż dać się wysysać przez innego, głupiego”
to dokładnie jak ja! :lol:seba 5 pisze:[...]nie pisze bo nie mam gwiazdy, mam mazde niestety .[...]
chociaż ja (z rozsądku) kupiłem właśnie MB. 8-)
A mazdę chcę jak najszybciej sprzedać -i nigdy więcej
A żeby nie było OT, to napiszę:
mój ojciec jakiś czas temu kupił w zimie ropę na statoil.
Koleś na stacji się chwalił, że mają certyfikaty i inne gówna do -26 st.C, a paliwo przy -12 zamarzło... :-/
I dlatego na statoil już nie zaleję :mrgreen:
W210 E220 CDI Classic Kombi; rok 2000; 6b manual VIN WDB2102061B115600
A ja wam powiem że nie zawsze winę można zwalać na paliwo , chociaż tak jest najprościej .
Mieszkam w Białymstoku , a więc zimy tu srogie , miniona szczególnie . Któregoś mroźnego dnia zatankowaliśmy z żoną nasze auta , ja gwiazdę , żona BMW E46 2.0 TD na tej samej stacji , z tego samego dystrybutora . Następnego dnia wyruszyliśmy w do pracy ... BMW po przejechaniu około 5 km zdechła , na lawecie pojechała na warsztat , gdzie przyczyną okazał się zawalony parafiną filtr paliwa (wymieniony miesiąc wcześniej) . W mercedesie nie wymieniałem filtra ponad 2 lata , i nic mu nie zaszkodziło ...ani tamtego dnia , ani w żadnym innym nie odmówił posłuszeństwa .
Mieszkam w Białymstoku , a więc zimy tu srogie , miniona szczególnie . Któregoś mroźnego dnia zatankowaliśmy z żoną nasze auta , ja gwiazdę , żona BMW E46 2.0 TD na tej samej stacji , z tego samego dystrybutora . Następnego dnia wyruszyliśmy w do pracy ... BMW po przejechaniu około 5 km zdechła , na lawecie pojechała na warsztat , gdzie przyczyną okazał się zawalony parafiną filtr paliwa (wymieniony miesiąc wcześniej) . W mercedesie nie wymieniałem filtra ponad 2 lata , i nic mu nie zaszkodziło ...ani tamtego dnia , ani w żadnym innym nie odmówił posłuszeństwa .
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 30 lis 2009, o 20:24
- Lokalizacja: Sobków
http://www.uokik.gov.pl/ tu są wyniki badań inspekcji handlowej. Polookajcie se
WDB2102611A759412
E 240 avantgarde
fuzzi
„Bo lepiej na swej drodze spotkać kogoś mądrego
Niż dać się wysysać przez innego, głupiego”
E 240 avantgarde
fuzzi
„Bo lepiej na swej drodze spotkać kogoś mądrego
Niż dać się wysysać przez innego, głupiego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości