No to już plus bo masz kilka stów w kieszeni. A kilkadziesiąt złotych dołożysz do wtryskiwaczy. Jak pisałem - jedź do dobrego fachowca (listę podałem) niech zobaczy. Może to co masz będzie śmigać tylko "ręki" do tego i wiedzy potrzeba. Wymiana to ostateczne rozwiązanie.nakamoto pisze:elektronika : by zostawić KME DIEGO G3,bo twierdzi,że DIEGO G3 w niczym nie jest gorsze od STAGA,
Instalacja LPG do 3.2V6 prośba
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Miałem instalację Prinsa na wtryskach Keihin, śmigało to dobrze, miałem BRC i też fajnie ( ale z tego co słyszałem popsuło się) no i dobrze dobrana instalacja np na Stag 300 czy ISa też ogarnia nieźle. ALe jak wcześniej się wypowiadali grunt to dobry montaż, poszukaj może autoryzowanych warsztatów np na http://www.ac.com.pl/pl/doc/380/montaz-i-serwis
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- Maciek_rbk
- Posty: 206
- Rejestracja: 2 mar 2011, o 00:45
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
tonidriver, no dobra, o takich nie słyszałem
Ale Hana to czołówka.
Podałem Koledze sprawdzony zakład 50 km. od Częstochowy ale to chyba za daleko
Ale Hana to czołówka.
Podałem Koledze sprawdzony zakład 50 km. od Częstochowy ale to chyba za daleko
Land Rover Discovery 3 2.7 TDV6 HSE
SALLAAA145A305257
EX: Mercedes-Benz Ml320 W163
WDC1631541A143987
Next: Gelandewagen G63 Aufrecht Melcher Großaspach (jak dobrze pójdzie).
http://www.omega-system.net.pl
SALLAAA145A305257
EX: Mercedes-Benz Ml320 W163
WDC1631541A143987
Next: Gelandewagen G63 Aufrecht Melcher Großaspach (jak dobrze pójdzie).
http://www.omega-system.net.pl
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
O Keihin'ach niektórzy nie słyszeli, bo cena zabija. Jakość rzeczywiście rewelacja, ale ta cena - podobnie jest z resztą w przypadku wtrysków BRC - zdecydowanie najlepszy element w całym systemie BRC, reszta przeciętna.
Co do elektroniki STAG / KME Diego - słusznie prawi, taki sam sposób sterowania dlatego pisałem już we wcześniejszym poście, że jeżeli wymieniać elektronikę to na coś nowocześniejszego, a obecnie nie ma nic nowocześniejszego niż LPGTECH.
Wtryski Hana - dobre, ale te bardzo dobre już się skończyły i raczej nie wrócą - niestety.
Optymalny zestaw cena/jakość podałem też Ci wcześniej - skorzystaj i ciesz się jazdą na LPG.
Co do elektroniki STAG / KME Diego - słusznie prawi, taki sam sposób sterowania dlatego pisałem już we wcześniejszym poście, że jeżeli wymieniać elektronikę to na coś nowocześniejszego, a obecnie nie ma nic nowocześniejszego niż LPGTECH.
Wtryski Hana - dobre, ale te bardzo dobre już się skończyły i raczej nie wrócą - niestety.
Optymalny zestaw cena/jakość podałem też Ci wcześniej - skorzystaj i ciesz się jazdą na LPG.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Tą metodą dojdziemy do punktu w którym wymiana części osprzętu na "adekwatny" wyniesie go więcej niż montaż całkowicie nowej, prawidłowo dobranej i działajacej instalacji.
Nie popadajmy w skrajności - to ma poprawnie i bezawaryjnie chodzić a nie na wystawy jeździć opatrzone szarfą z napisem "najkosztowniejsza inwestycja w instalację LPG w kraju"
Nie zapominajmy że inwestycja w instalkę LPG to stosunek kosztów zakładanej instalacji do wartości pojazdu. Nikt przy zdrowych zmysłach do auta wartego 10 tys zł nie zamontuje Prince VSI wartej 6500zł
Barakudy, Matrixy itp to przede wszystkim osprzęt do nowych samochodów które nim zostaną sprzedane pokonać muszą kilkaset tyś km. Większość użytkowników aut z LPG zazwyczaj sprzedaje je w momencie kiedy inwestycja w instalkę się ledwie wyzeruje... pchani jakimś owczym pędem za zmianami, kolejny i kolejny i kolejny...
Nie popadajmy w skrajności - to ma poprawnie i bezawaryjnie chodzić a nie na wystawy jeździć opatrzone szarfą z napisem "najkosztowniejsza inwestycja w instalację LPG w kraju"
Nie zapominajmy że inwestycja w instalkę LPG to stosunek kosztów zakładanej instalacji do wartości pojazdu. Nikt przy zdrowych zmysłach do auta wartego 10 tys zł nie zamontuje Prince VSI wartej 6500zł
Barakudy, Matrixy itp to przede wszystkim osprzęt do nowych samochodów które nim zostaną sprzedane pokonać muszą kilkaset tyś km. Większość użytkowników aut z LPG zazwyczaj sprzedaje je w momencie kiedy inwestycja w instalkę się ledwie wyzeruje... pchani jakimś owczym pędem za zmianami, kolejny i kolejny i kolejny...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
tu na forum są dziesiątki osób które tyle wkładają w okulara wartości 7 tyś i nikt nie stękaPiasek pisze:Nie zapominajmy że inwestycja w instalkę LPG to stosunek kosztów zakładanej instalacji do wartości pojazdu. Nikt przy zdrowych zmysłach do auta wartego 10 tys zł nie zamontuje Prince VSI wartej 6500zł
No cóż... różne zboczenia po ludziach chodzą
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Ja od jakiegoś czasu je montuję gdyż już hany2000 się popsuły(dużo awarii), dziś na rynku nic nie jest dobre cały czas, trzeba być czujnym i w razie potrzeby zmieniać na alternatywne urządzenia.tonidriver pisze:polskie barakudy czytałem są całkiem niezłe
Moim skromnym zdaniem instalacje flagowe jak prince , brc, lovato - zatrzymały się w pewnym momencie gdyż taką dużą sprzedaż miały iż nie widziały potrzeby rozwoju (awaryjność też się zwiększyła - koszty), a teraz to jadą na koniku popularności i wyrobionej renomy. Tymczasem wiele mniejszych firm i nie aż tak znanych (w tym polskie) biją na głowę tych rekinów technologią i ceną.
Amenirekgaz pisze:Moim skromnym zdaniem instalacje flagowe jak prince , brc, lovato - zatrzymały się w pewnym momencie gdyż taką dużą sprzedaż miały iż nie widziały potrzeby rozwoju (awaryjność też się zwiększyła - koszty), a teraz to jadą na koniku popularności i wyrobionej renomy. Tymczasem wiele mniejszych firm i nie aż tak znanych (w tym polskie) biją na głowę tych rekinów technologią i ceną.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości