Ile pali W210 300D 24V 100kw/136km
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
No tak,od górnej kreski do nastepnej to z Wrocka do Sosnowca wrociłem,a potem od następnej do nastepnej juz tylko 140 km po S-cu.A od połowy to juz masakra tak paliwo znika,tak jakby ta górna to była tzw. "większa połowa".
W210 E300D
W124 250D x2 ex
w124 200D x2 ex
w124 300D x3 ex
w124 300E ex
Teraz GSM i Iphone serwis.504 983 904
W124 250D x2 ex
w124 200D x2 ex
w124 300D x3 ex
w124 300E ex
Teraz GSM i Iphone serwis.504 983 904
Spalanie nie mierzy sie od kresek tylko na stacji a ze scala/miernik jest logarytmiczny (jesli dobrze pamitam z lekcji miernictwa) i dlatego na "gorze" wolno schodzi a pod koniec to masz wrazenie ze widac z kazdym kilometrem. Wynika to tylko ze wzorow miernictwa i mozliwosci konstrukcyjnych urzadzen mierniczych.bobak50 pisze:No tak,od górnej kreski do nastepnej to z Wrocka do Sosnowca wrociłem,a potem od następnej do nastepnej juz tylko 140 km po S-cu.A od połowy to juz masakra tak paliwo znika,tak jakby ta górna to była tzw. "większa połowa".
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
to by znaczyło że cały wskaznik jest bez sensu,bo po co wiedzieć ze masz 1/2 zbiornika jak logarytmicznie masz 1/4.W w124 bez logarytmów jak jest 1/2 tak jest,jesli na górnej połowie przejeżdżasz 400 to na dolnej też.Przecież to nie ma podawać orientacyjnie tylko dokładnie.
W210 E300D
W124 250D x2 ex
w124 200D x2 ex
w124 300D x3 ex
w124 300E ex
Teraz GSM i Iphone serwis.504 983 904
W124 250D x2 ex
w124 200D x2 ex
w124 300D x3 ex
w124 300E ex
Teraz GSM i Iphone serwis.504 983 904
ooooo widze ze masz ochote zmieniac swiat... smialo :lol: :mrgreen: :lol: . Z tego co mi wiadomo wszyscy producenci tak maja ze wskaznikiami paliwa. Jeszcze nie widzialem zeby bylo w jakims inaczej. Kwestia tez tego jak jest wyskalowany.... :roll:bobak50 pisze:to by znaczyło że cały wskaznik jest bez sensu,bo po co wiedzieć ze masz 1/2 zbiornika jak logarytmicznie masz 1/4.W w124 bez logarytmów jak jest 1/2 tak jest,jesli na górnej połowie przejeżdżasz 400 to na dolnej też.Przecież to nie ma podawać orientacyjnie tylko dokładnie.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
No właśnie,czyli fabryka dała nam orientacyjne wskazania a nie rzeczywiste?Jesli masz pół szklanki wody to tak samo sie napoisz górną jak dolną połową czy nie tak?Przecież nie jest problemem technicznym uzyskać dokładnie połowę na wskazniku,więc o co chodzi?tonidriver pisze:bobak50, W 124 od fula do połowy przejeżdżam 400km a od połowy do rezerwy 300.
A co do zmieniania świata to człowiek i inteligentny stara sie przystosować świat do siebie a nie na odwrót.Niestety to nie moja myśl ale bardzo mi sie podoba. ;-)
W210 E300D
W124 250D x2 ex
w124 200D x2 ex
w124 300D x3 ex
w124 300E ex
Teraz GSM i Iphone serwis.504 983 904
W124 250D x2 ex
w124 200D x2 ex
w124 300D x3 ex
w124 300E ex
Teraz GSM i Iphone serwis.504 983 904
Niestety to nie jest takie proste ze skoro masz polowe to bedzie Ci wskazywac polowe. Na to sklada sie kilka roznych czynnikow.
1. Nie jednolity ksztalt baku i umieszczenie sensora. Nie zawsze masz regularne "pudelko" tylko konstruktorzy staraja sie wykorzystywac wolna przestrzen w dole pojazdu. Chyba ze to jest 18tonowa ciezarowka. Ale to inna historia.
2. Umieszczenie sensora. Najczesciej jest to plywak z banka powietrza albo plastik ktory bedzie sie unosic na wodzie, wiec dziala podobnie jak ten w spluczce. Zbiornik jest pelny i plywak bedzie przycisniety do gornej czesci zbiornika. Mija troche czasu i paliwa zanim zbiornik sie oproznika i plywak zaczyna opadac a co za tym idzie zaczyna wskazywac na wskazniku. Oczywiscie zalezy od jego ukladu i wielkosci itp.
3. Miernictwo to dziwdzina gdzie wskazania na licznikach sa uzaleznione od uzytych komponentow i nie jest to liczone na zasadzie 1/2+1/2=1. Na wyniki skaladaja sie bardziej skomplikowane wzory ktorych wyniki nie bedza zawsze idealnie liniowe (w zaleznosci od zastosowanej technologii).
Jak widzisz jest wiele czynnikow wplywajacych na te ze na "1wsej polowie" przejedziesz 400 a na reszcie 250 lub moze inaczej.
1. Nie jednolity ksztalt baku i umieszczenie sensora. Nie zawsze masz regularne "pudelko" tylko konstruktorzy staraja sie wykorzystywac wolna przestrzen w dole pojazdu. Chyba ze to jest 18tonowa ciezarowka. Ale to inna historia.
2. Umieszczenie sensora. Najczesciej jest to plywak z banka powietrza albo plastik ktory bedzie sie unosic na wodzie, wiec dziala podobnie jak ten w spluczce. Zbiornik jest pelny i plywak bedzie przycisniety do gornej czesci zbiornika. Mija troche czasu i paliwa zanim zbiornik sie oproznika i plywak zaczyna opadac a co za tym idzie zaczyna wskazywac na wskazniku. Oczywiscie zalezy od jego ukladu i wielkosci itp.
3. Miernictwo to dziwdzina gdzie wskazania na licznikach sa uzaleznione od uzytych komponentow i nie jest to liczone na zasadzie 1/2+1/2=1. Na wyniki skaladaja sie bardziej skomplikowane wzory ktorych wyniki nie bedza zawsze idealnie liniowe (w zaleznosci od zastosowanej technologii).
Jak widzisz jest wiele czynnikow wplywajacych na te ze na "1wsej polowie" przejedziesz 400 a na reszcie 250 lub moze inaczej.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
...a ja jeszcze raz dodatam - Ale tak nie jest.tonidriver pisze:allias tak czy inaczej wskazania wprowadzają w błąd co mi osobiście nie przeszkadza bo mam piątego mercedesa :-P Jednak jeśli wskazówka pokazuje 1/2 i przejechaliśmy np 400 km od pełnego to normalny człowiek spodziewałby się przejechania następnych 400km do pustego zbiornika.
Do tej pory jezdzilem roznymi autami i w Europie i US i nie pamietam zeby bylo tak jak tego oczekujesz w jakimkolwiek z tych ktorym sie poruszalem. Poprostu nalezy przyjac do wiadomosci ze tak nie jest.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Padł nowy dla mnie rekord z moja dama.Na 15litrach przy bardzo spokojnej jeżdzie nie przekraczajac 90km/h(trasa) zrobiłem242km.Poprzedni wynosił 228km.Dla niedowiarkow moge udowodnic na prostym tescie.
[ Dodano: 2011-05-23, 07:35 ]
Testowałem JĄ juz kilka razy,wiec wiem co piszę.
[ Dodano: 2011-05-23, 07:35 ]
Testowałem JĄ juz kilka razy,wiec wiem co piszę.
WDB2102061X072423
S210 CDI 2002r
S210 CDI 2002r
Wynik robi wrażenie, 6,2 litra. Gratulacje.
Jak robisz pomiary na niepełnym baku ? Od rezerwy do rezerwy czy jak ?
Jak robisz pomiary na niepełnym baku ? Od rezerwy do rezerwy czy jak ?
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości