Diesel z Auchana - moje odkrycie ?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Diesel z Auchana - moje odkrycie ?
Witajcie Koledzy !
Zawsze starałem się lać drogie paliwo do gwiazdki. Uszlachetniacze itp itd. Od jakiegoś miesiąca zacząłem miewać problemy w postaci lekko nierównej pracy wtryskiwaczy (zdziwiło mnie to bo jestem po wymianie wszystkich końcówek wtryskiwaczy). Samochód trochę mi kopcił przy ostrym starcie (nieznacznie ale więcej niż w tamtym roku jak odebrałem z naprawy) . W sobotę zatankowałem paliwo za 5,08 / litr . Diesel na stacji przy Auchan w Bielsku-Białej. Wmawiałem sobie, że to głupia sugestia, że praca wtrysków się wyrównała i auto przestało kopcić. Koledzy dzisiaj przegoniłem go trochę na obwodnicy miasta. Nic a nic nie dymi ! Chyba powrócę do tego pełnego dumy stwierdzenia speców ze Stuttgartu - Mercedes nie zaleca stosowania uszlachetniaczy ! Pozdrawiam, Tomek.
Zawsze starałem się lać drogie paliwo do gwiazdki. Uszlachetniacze itp itd. Od jakiegoś miesiąca zacząłem miewać problemy w postaci lekko nierównej pracy wtryskiwaczy (zdziwiło mnie to bo jestem po wymianie wszystkich końcówek wtryskiwaczy). Samochód trochę mi kopcił przy ostrym starcie (nieznacznie ale więcej niż w tamtym roku jak odebrałem z naprawy) . W sobotę zatankowałem paliwo za 5,08 / litr . Diesel na stacji przy Auchan w Bielsku-Białej. Wmawiałem sobie, że to głupia sugestia, że praca wtrysków się wyrównała i auto przestało kopcić. Koledzy dzisiaj przegoniłem go trochę na obwodnicy miasta. Nic a nic nie dymi ! Chyba powrócę do tego pełnego dumy stwierdzenia speców ze Stuttgartu - Mercedes nie zaleca stosowania uszlachetniaczy ! Pozdrawiam, Tomek.
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Co za różnica gdzie lejesz diesla jak wszystkie stacje mają paliwo z Orlenu lub Lotosu. W dodatku paliwa dzielą się jeszcze na klasy i tak np. możesz zalać gównianego paliwa na Orlenie 3-4 klasy, a na stacji w Auchanie 2 klasy. Lejesz tam gdzie jest dobre, popytaj taksiarzy. Nie wszystko co ładne kolorowe jest super. U mnie w mieście 2x przyciąłem się na Orlenie, raz diesel zimą zamarzł (w lutym?), a innym razem benzyniak mi nie chciał odpalić jak dostał zwyklej 95.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
fabek, Orlen nie polecam...2 razy zatankowalem i nie podobala mi sie praca silnika, leje na Statoil i jest okej ,moze faktycznie ropa jest z tej samej rafineri ale o klase wyzej , tak jak w piekarni pracowalem ten sam chleb tylko na biedronke z wadami a na normalne sklepy musial isc idealny pozdr.
Mercedes W203 2.2CDI lift 122ps
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Z jakimi wadami? Z fajkiem w środku?kamil9856 pisze: tak jak w piekarni pracowalem ten sam chleb tylko na biedronke z wadami a na normalne sklepy musial isc idealny pozdr.
A nasz Mesio 2,2 CDI od 2003-04 roku jeździ w Polsce i cały czas tankowany na Shellu. V powerem karmiony. Wtryski raz się odezwały. Dalej problemu nie ma
Mercedes-Benz
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
Panowie,
Jako drugie auto mam Seata Exeo 2,0 tdi CR (buda audi B7, silnik audi B8 nawet środek jest z B7 cabrio ) auto mam z salonu , było jako demo, jak kupowałem miał 3200km przebiegu, teraz ma 51000km tankuję od zawsze na NESTE, Auchan, Careffour zwykłą ropę i nic a nic złego się nie dzieje, ani razu nawet problemu z filtrem cząstek stałych DPF nie było, NIGDY nie zalewałem lepszej ropy typu Verva itp, auto śmiga teraz 1 max 2 razy w tygodniu od kąd mam forumowe W210 . Także nikt nie namówi mnie do lepszej ropy, na innych forach piszą iż paliwa z uszlachetniaczami są za suche i niszczą wtryski, silnik itp., chociaż jak wiadomo auta kupowane/sprowadzane do 3 lat mają średnio 150~180 tys km przebiegu i jak średnio popatrzeć na przebieg allegrowych/otomotowych/tablicowych aut od 3 do 15 lat ten przebieg jakimś cudownym trafem się utrzymuje A ja tu jakimś "pechowym sposobem" kupiłem 14 letnie w210 z "dziwnym" przebiegiem 390 000 km
Jako drugie auto mam Seata Exeo 2,0 tdi CR (buda audi B7, silnik audi B8 nawet środek jest z B7 cabrio ) auto mam z salonu , było jako demo, jak kupowałem miał 3200km przebiegu, teraz ma 51000km tankuję od zawsze na NESTE, Auchan, Careffour zwykłą ropę i nic a nic złego się nie dzieje, ani razu nawet problemu z filtrem cząstek stałych DPF nie było, NIGDY nie zalewałem lepszej ropy typu Verva itp, auto śmiga teraz 1 max 2 razy w tygodniu od kąd mam forumowe W210 . Także nikt nie namówi mnie do lepszej ropy, na innych forach piszą iż paliwa z uszlachetniaczami są za suche i niszczą wtryski, silnik itp., chociaż jak wiadomo auta kupowane/sprowadzane do 3 lat mają średnio 150~180 tys km przebiegu i jak średnio popatrzeć na przebieg allegrowych/otomotowych/tablicowych aut od 3 do 15 lat ten przebieg jakimś cudownym trafem się utrzymuje A ja tu jakimś "pechowym sposobem" kupiłem 14 letnie w210 z "dziwnym" przebiegiem 390 000 km
U mnie naprzeciwko zwykłej niemarkowej stacji postawiono nowego orlena. Wcześniej tankowałem zwykłą ropkę na tej zwykłej stacji. Z ciekawości zatankowałem dwa razy verve na tym nowym orlenie (a co mi tam, zaszaleje sobie). Następne tankowanie będzie na zwykłej stacji....
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
- pietruszek
- Posty: 33
- Rejestracja: 21 kwie 2008, o 20:16
- Lokalizacja: Szczecin
Również tankuję paliwo na stacji Auchan. Jest tańsze niż na pozostałych stacjach a jakością wcale się nie rożni. Często jeżdżę do Niemiec (mieszkam w Szczecinie) i niekiedy zdarza się że tankuje na stacjach po stronie Niemieckiej.
Różnica w jakości paliwa między „naszym" a „ich" jest kolosalna. Po zatankowaniu, auto zdecydowanie ciszej chodzi silnik jak by miało więcej „koni" a na przysłowiowym kilometrze można więcej kilometrów przejechać.
Powiedzcie na czym ta zależność polega?
Różnica w jakości paliwa między „naszym" a „ich" jest kolosalna. Po zatankowaniu, auto zdecydowanie ciszej chodzi silnik jak by miało więcej „koni" a na przysłowiowym kilometrze można więcej kilometrów przejechać.
Powiedzcie na czym ta zależność polega?
E 210 2.9 TD Avantgarde
B W245 cdi 103 kW 2008r.
B W245 cdi 103 kW 2008r.
hehe, nie po prostu mój muł przepali wszystko czym go nakarmie i tankując na orlenie w zasadzie nie odczułem żadnej zmiany poza świadomością że przepłaciłem i tyle może na poczatku jakby lepiej się zbierał ale to raczej efekt placebo bo spalanie również podskoczyło może podświadomie sam się oszukiwałem i mocniej na pedał cisnąłem żeby odczuć tą vervękid pisze:...ogień na tłoki poszedł??
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości