cdi wykryje zla mieszanke i bedzie gasl, ale przypadkiem nie odpalaj silnika nawet na sekunde! rozwalisz wtryski, glowice i momentalnie sie grzeje. jedz na kanal i spusc caly bak, a potem do pelna zatankuj dieslem. nie zapomnij wymienic filtra paliwa. starej generacji silniki poradza sobie z taka pomylka, ale te nowe juz nie.
Pierwsze słyszę, o takiej mieszance . Niedługo to na samej benzynie będziesz jeździł i napiszesz, że nie ma różnicy. Sorry za ironię ale w te 50/50 nie wierzę! :lol:
To pikuś! Ja wczoraj zalałem mojego 46 l etyliny na 20 l diesla i pogoniłem 120 km. Słaby był i obroty mu falowały nieco. Ale jak zajechałem na parking i zatrzymałem si3e to silnik chcial wyskoczyc sod mmaski.
No i nie odpalił już . Sprawdziłem rachunek ze stacji i zbladlem.
LAweta. Laweta, warsztat, spuszczanie paliwa itd. 2 godziny i jechałem dalej. O 500 zet lzejszy.
Na pytanie o uszkodzenia mechanik rzekl ze tego Zetora nic nie ruszy. Co innego CDI.
Powwiedział ze raz w tygodniu ma takie akcje.
A jak gośc miał CDI w jakimą nowiutkim merolu i po zabiegach nie ruszył to sie niemal rozpłakał. Bo to zdaje sie kupę kasy kosztuje.
Ja pojechałem i niby nic. Ale czy napewno??? Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004