250td - 300td zawór STOP przy pompie

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

malyjunak
Posty: 149
Rejestracja: 27 gru 2009, o 16:44
Lokalizacja: Trzcianka/Piła

250td - 300td zawór STOP przy pompie

Post autor: malyjunak »

Podejrzewam, że mam do wymiany ,, zawór stop" przy pompie.
Objaw jest taki, odpaliłem auto, wypalił paliwo z pompy i gasł. Próba odpowietrzenia układu odkręcając przewody paliwowe skutkuje tym, że nie dochodzi paliwo do wtrysków. Sytuacja zdarzyła się na ciepłym aucie.
Proszę o poradę jak sprawdzić czy zawór działa mając go wykręconego na stole, jakiś schemat lub budowę.
Jakie napięcie muszę podać i dokładnie gdzie i czy napięcie pojawia się po włączeniu zapłonu czy dopiero jak auto kręci.
Link poglądowy do zaworu:
http://sklep.gazparts.pl/ZAWOR_ELEKTROZ ... EDES-5102i
W210 E300 TURBODIESEL 98' AVANTGARDE
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: 250td - 300td zawór STOP przy pompie

Post autor: Gawra »

Moim zdaniem to nie zawor w gaszaku jest przyczyna usterki; szukałbym jej w nieszczelności w linii paliwowej, ze szczególnym uwzględnieniem wstępnej pompki tloczacej i znajdującego się tam zaworu?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
malyjunak
Posty: 149
Rejestracja: 27 gru 2009, o 16:44
Lokalizacja: Trzcianka/Piła

Re: 250td - 300td zawór STOP przy pompie

Post autor: malyjunak »

Postaram się jutro sprawdzić, nie widzę nigdzie żadnych wycieków.
Na jakiej zasadzie działa gaszak przy pompie??
Pierwsze przechodzi paliwo przez filtr wstępny przez gaszak a następnie z filtra głównego do do pompy.
Na której lini jest zaworek blokujący przepływ?
W210 E300 TURBODIESEL 98' AVANTGARDE
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: 250td - 300td zawór STOP przy pompie

Post autor: Gawra »

Tu masz nieco wiedzy o działaniu gaszaka i zaworu.
elektrozawor-paliwa-w210-2-5-td-vt27754.html

Na linii paliwowej nie ma zaworu; sa zas w elementach układu, w pompie wys.cis ;,zawor wyrównawczy i we wstepnej pompce, oczym już napisalem .l
tu masz opis linii paliwa
powietrze-w-przewodach-paliwowych-vt13233-15.html

Zdjecia się wykasowaly, wiec wklajam nowe.
Załączniki
linia paliwowa.jpg
Linia paliwowa E300TD.jpg
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
malyjunak
Posty: 149
Rejestracja: 27 gru 2009, o 16:44
Lokalizacja: Trzcianka/Piła

Re: 250td - 300td zawór STOP przy pompie

Post autor: malyjunak »

Sprawdzałem wtyczkę od zaworu stop.
Na pinie 2 i 3 po włączeniu zapłonu mam 0.8V dopiero zaczyna skakać napięcie jak kręcę rozrusznikiem 8-10V
Prawidłowo?
W210 E300 TURBODIESEL 98' AVANTGARDE
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości