230CE IGS dochodzi tylko do 2,5 tys.obr.

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

230CE IGS dochodzi tylko do 2,5 tys.obr.

Post autor: trocin »

Hej.
Silniczki krokowe dobre, jeden nowy, zamieniałem je miejscami (przekrecajac glowiczki) i nic, bez zmian, na wolnych obrotach jak da sie w pedal to czasem wejdzie na wyzsze obroty na chwile, ale w czasie jazdy lipa... Na benzynie chodzi bez uwag, parownik regenerowany, filtr gazu ok., układ szczelny...Jakies sugestie?
Załączniki
DSC05134.JPG
DSC05151.JPG
DSC05156.JPG
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

nie chodzi na gazie rozumiem , a te silniczki sa od benzyny ,jak chodzi na bezynie to nie one sa winne , jak 2,5 i umiera to albo ma za duzo gazu albo za mało , ciezko cos powedziec napisz jaki reduktor ile odkrecoan sruba na wezu czy krokowy
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Widze ze nie bardzo znasz IGS - jest to instalacja wstrysku gazu 3. generacji, silniczki krokowe sa od gazu, jeden od wolnych obrotow, drugi od wyzszych... Nie ma zadnej sruby na wezu, tu recznie nie mozna ustawic mniej-wiecej gazu, tylko przez kompa z kluczem do IGS i specjalnym oprogramowaniem...
Thx za zainteresowanie ;-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

a to szacun nie wypowiadam sie:)
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Dla scislosci - 124 230CE silnik M102 (KE-Jet), to nie to samo co w okularze (M111).
Temat nie o silniku okulara, ale moze ktos ma pojecie o IGS...
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
Mały v8
Posty: 333
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:53
Lokalizacja: Siedlce (WS)
Kontakt:

Post autor: Mały v8 »

Na początek zmień filtr fazy ciekłej, jak nie pomoże podepnij się u gazowników pod kompa.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości