Zakładał ktoś światła dzienne

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

...ja to widzę, że wiedzę masz do tego słabą... skoro nie masz pojęcia jak podpiąć kabel do instalacji to lepiej zapłać 50pln komuś kto się zna... nie piszę tego złośliwie albo żeby dokuczyć czy wyśmiać - nic takiego... zwyczajnie szkoda pojaranej instalacji i problemów po ingerencji w układ bez odpowiedniej wiedzy... ale jak już koniecznie chcesz sam to kup multimetr... wtedy będzie łatwiej... Ty chcesz podpiąć w taki sposób, żeby się paliły na stałe po włożeniu kluczyka?? bez możliwości zgaszenia?? czy chcesz podpinać pod jakiś prztyczek w środku auta?? bo tego nie napisałeś... bo jak podepniesz na stałe to nie będziesz miał możliwości ich zgaszenia... i nawet w nocy po zapaleniu normalnych świateł - dzienne też będą się paliły... jak ma być zgodnie ze sztuką to musisz trochę zainwestować i dokupić moduł do dziennych... wtedy po zapaleniu normalnych świateł dzienne zgasną - i tak powinno być... inaczej to druciarstwo...
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

Kolego pojęcie mam tylko nigdy nie rozbierałem skrzynki z bezpiecznikami w aucie i dlatego nie wiem czy po odkreceniu kilku śrub cała listwa idzie w góre i można sie od dołu podjąć.
Akurat co do modułu to mam ledy osramoskie fajny model z świecącym paskiem. Z nimi miałem moduł który podpinasz bezpośrednio pod aku i startował od napięcia 13.6 gdy alternatowar ładował ale miałem z nim małe problemu w duże upały światła mi przygasały na postoju i w ramach gwarancji dostałem moduł ktory startuje chyba od 12,6 i nie zawsze mogą mi gasnąc swiatla po zgaszeniu auta(bo aku moze byc dobrze naładowany) dlatego na schemacie jego jest zeby puscic to po plusie po stacyjce. I dlatego pytam sie czy bezpiecznie mozna podnosic skrzynke bo nie wiem czy tam przewody od gniazda bezpieczników są na konektorach czy przykręcone itd. Poza tym miernik i wszytko mam bo pracuje w zawodzie tyle że na 6KV a nie 12V ;-)
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

mi się wydaje, że masz środek na wcisk. jakieś zaczepy powinny być ;)
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Mariusz,
1-światła do jazdy dziennej muszą zapalać się po włączeniu zapłonu
2-po cholerę wyciągać tą skrzynkę,wlutuj się w przewód i wyjdź poprzez zaślepkę gumową
3-przkażnik polski 15zł po problemie
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

hammond24 pisze:Mariusz,
1-światła do jazdy dziennej muszą zapalać się po włączeniu zapłonu
2-po cholerę wyciągać tą skrzynkę,wlutuj się w przewód i wyjdź poprzez zaślepkę gumową
3-przkażnik polski 15zł po problemie
Jak pisałem miałem moduł ktory zapała sie po odpaleniu auta czyli ze wzrostem napiecia gdy alternator zacznie ładować.
Teraz mam taki sam ale staruje szybciej i może nie zgasną po zgaszeniu auta dlatego chce po plusie.
Po co mi przekaźnik ja mam ledki za ponad 400zł osramu a nie made in china żeby robić dodatkowe przekaźniki itd.
Wlutuj sie w przewód a niby skąd mam wiedzieć w który? skoro sa zaizolowane nie bede ich rozcinał żeby sprawdzić na którym jest plus po zapłonie. Ostateczna opcja to pozna jeszcze przewodzik przylutować do bezpiecznika i wcisnac go w oprawke.

[ Dodano: 2014-09-03, 15:10 ]
http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 59218.html
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Mariusz pisze:Ostateczna opcja to pozna jeszcze przewodzik przylutować do bezpiecznika i wcisnac go w oprawke.
To już będzie druciarstwo. :(
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

to ja mówię pass.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

W wolnej chwili jakos sie dobiore do tych bezpiecznikow i pod coś to podłacze klakson albo wycieraczki....
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

Mariusz pisze:W wolnej chwili jakos sie dobiore do tych bezpiecznikow i pod coś to podłacze klakson albo wycieraczki....
jak podniesiesz bezpieczniki do góry to już spokojnie dasz radę. miernik w rękę. szukasz docelowo do czego chcesz podłączyć i lutownica w rękę i gitara. ja tak robiłem, jak potrzebowałem tylko sygnał +12v do modułu świateł dziennych.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

Ok dzięki za info
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Wiecie może jak to jest z zakupami świateł w UE w sklepach online? Czy muszą one mieć już wybitą homologację? Zastanawiam się nad http://eud.dx.com/product/high-power-wa ... KhzVSuG9AJ ale nie widać na foto hamologacji, dlatego myślę o zakupie w ciemno licząc, że są przystosowane do europejskich przepisów.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

wasiliew pisze:Wiecie może jak to jest z zakupami świateł w UE w sklepach online? Czy muszą one mieć już wybitą homologację? Zastanawiam się nad http://eud.dx.com/product/high-power-wa ... KhzVSuG9AJ ale nie widać na foto hamologacji, dlatego myślę o zakupie w ciemno licząc, że są przystosowane do europejskich przepisów.
nie są, unijne przepisy stosują regulację ECE-R48 a te światła co pokazałeś mają ECE R848 czyli standardowy chiński "chłit" marketingowy na jedną literkę więcej, mniej lub inną... :D

tu masz model i pełną specyfikację tych co pokazałeś:

Model: SK-DRL06
Major Technology Parameters :
1. Rated Working voltage: DC 12V and 24V;
2. Rated Working current: 0.88A and 0.44A;
3. Rated Power consumption: 10.56W (10 X 1w/LED Bulb);
4. Maximum surface temperature: ≤ 50degree (Extraventricular temperature: 20degree);

LED bulb technology parameters:
1). Bulb Color temperature range: 6,000K-7,000K;
2). Power: 1W(each LED bulb);
3). Rated working current: ≤ 300 mA;
4). Current stablilty≤ ± 2 mA;
5). Brightness is between 70 to 90 LM;
6). LED Size: 181mm* 41.2mm* 22mm ;
7). Are approved in accordance with ECE R848


Na światłach homologowanych musi być wydziargana literka E + jakieś cyfry co oznaczają kraj, który certyfikował dany produkt, nie ma literki, nie ma homologacji.
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

kid, dzięki za info. A jak znalazłeś, że to ten model?
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

skojarzyłem go ze strony skeenway'a :zdrowko:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

To mnie właśnie wkurza na tych stronach, że nie ma żadnego info o homolagacji, no ale w sumie czego się spodziewać.

Ogólnie jest problem z takimi lampami w kształcie litery L, żeby jedna dioda miała 1W. Zwykle 0,5W lub 0,25W, a to nic nie widać wtedy :kwasny:

Znalazłem takie też w sklepie we Wrocławiu i czekam na info o dostepności http://www.anprel.sklep.pl/p1774,swiatl ... s9007.html
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości