Zakładał ktoś światła dzienne
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
...ja to widzę, że wiedzę masz do tego słabą... skoro nie masz pojęcia jak podpiąć kabel do instalacji to lepiej zapłać 50pln komuś kto się zna... nie piszę tego złośliwie albo żeby dokuczyć czy wyśmiać - nic takiego... zwyczajnie szkoda pojaranej instalacji i problemów po ingerencji w układ bez odpowiedniej wiedzy... ale jak już koniecznie chcesz sam to kup multimetr... wtedy będzie łatwiej... Ty chcesz podpiąć w taki sposób, żeby się paliły na stałe po włożeniu kluczyka?? bez możliwości zgaszenia?? czy chcesz podpinać pod jakiś prztyczek w środku auta?? bo tego nie napisałeś... bo jak podepniesz na stałe to nie będziesz miał możliwości ich zgaszenia... i nawet w nocy po zapaleniu normalnych świateł - dzienne też będą się paliły... jak ma być zgodnie ze sztuką to musisz trochę zainwestować i dokupić moduł do dziennych... wtedy po zapaleniu normalnych świateł dzienne zgasną - i tak powinno być... inaczej to druciarstwo...
Kolego pojęcie mam tylko nigdy nie rozbierałem skrzynki z bezpiecznikami w aucie i dlatego nie wiem czy po odkreceniu kilku śrub cała listwa idzie w góre i można sie od dołu podjąć.
Akurat co do modułu to mam ledy osramoskie fajny model z świecącym paskiem. Z nimi miałem moduł który podpinasz bezpośrednio pod aku i startował od napięcia 13.6 gdy alternatowar ładował ale miałem z nim małe problemu w duże upały światła mi przygasały na postoju i w ramach gwarancji dostałem moduł ktory startuje chyba od 12,6 i nie zawsze mogą mi gasnąc swiatla po zgaszeniu auta(bo aku moze byc dobrze naładowany) dlatego na schemacie jego jest zeby puscic to po plusie po stacyjce. I dlatego pytam sie czy bezpiecznie mozna podnosic skrzynke bo nie wiem czy tam przewody od gniazda bezpieczników są na konektorach czy przykręcone itd. Poza tym miernik i wszytko mam bo pracuje w zawodzie tyle że na 6KV a nie 12V ;-)
Akurat co do modułu to mam ledy osramoskie fajny model z świecącym paskiem. Z nimi miałem moduł który podpinasz bezpośrednio pod aku i startował od napięcia 13.6 gdy alternatowar ładował ale miałem z nim małe problemu w duże upały światła mi przygasały na postoju i w ramach gwarancji dostałem moduł ktory startuje chyba od 12,6 i nie zawsze mogą mi gasnąc swiatla po zgaszeniu auta(bo aku moze byc dobrze naładowany) dlatego na schemacie jego jest zeby puscic to po plusie po stacyjce. I dlatego pytam sie czy bezpiecznie mozna podnosic skrzynke bo nie wiem czy tam przewody od gniazda bezpieczników są na konektorach czy przykręcone itd. Poza tym miernik i wszytko mam bo pracuje w zawodzie tyle że na 6KV a nie 12V ;-)
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Mariusz,
1-światła do jazdy dziennej muszą zapalać się po włączeniu zapłonu
2-po cholerę wyciągać tą skrzynkę,wlutuj się w przewód i wyjdź poprzez zaślepkę gumową
3-przkażnik polski 15zł po problemie
1-światła do jazdy dziennej muszą zapalać się po włączeniu zapłonu
2-po cholerę wyciągać tą skrzynkę,wlutuj się w przewód i wyjdź poprzez zaślepkę gumową
3-przkażnik polski 15zł po problemie
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Jak pisałem miałem moduł ktory zapała sie po odpaleniu auta czyli ze wzrostem napiecia gdy alternator zacznie ładować.hammond24 pisze:Mariusz,
1-światła do jazdy dziennej muszą zapalać się po włączeniu zapłonu
2-po cholerę wyciągać tą skrzynkę,wlutuj się w przewód i wyjdź poprzez zaślepkę gumową
3-przkażnik polski 15zł po problemie
Teraz mam taki sam ale staruje szybciej i może nie zgasną po zgaszeniu auta dlatego chce po plusie.
Po co mi przekaźnik ja mam ledki za ponad 400zł osramu a nie made in china żeby robić dodatkowe przekaźniki itd.
Wlutuj sie w przewód a niby skąd mam wiedzieć w który? skoro sa zaizolowane nie bede ich rozcinał żeby sprawdzić na którym jest plus po zapłonie. Ostateczna opcja to pozna jeszcze przewodzik przylutować do bezpiecznika i wcisnac go w oprawke.
[ Dodano: 2014-09-03, 15:10 ]
http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 59218.html
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
jak podniesiesz bezpieczniki do góry to już spokojnie dasz radę. miernik w rękę. szukasz docelowo do czego chcesz podłączyć i lutownica w rękę i gitara. ja tak robiłem, jak potrzebowałem tylko sygnał +12v do modułu świateł dziennych.Mariusz pisze:W wolnej chwili jakos sie dobiore do tych bezpiecznikow i pod coś to podłacze klakson albo wycieraczki....
Wiecie może jak to jest z zakupami świateł w UE w sklepach online? Czy muszą one mieć już wybitą homologację? Zastanawiam się nad http://eud.dx.com/product/high-power-wa ... KhzVSuG9AJ ale nie widać na foto hamologacji, dlatego myślę o zakupie w ciemno licząc, że są przystosowane do europejskich przepisów.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
nie są, unijne przepisy stosują regulację ECE-R48 a te światła co pokazałeś mają ECE R848 czyli standardowy chiński "chłit" marketingowy na jedną literkę więcej, mniej lub inną...wasiliew pisze:Wiecie może jak to jest z zakupami świateł w UE w sklepach online? Czy muszą one mieć już wybitą homologację? Zastanawiam się nad http://eud.dx.com/product/high-power-wa ... KhzVSuG9AJ ale nie widać na foto hamologacji, dlatego myślę o zakupie w ciemno licząc, że są przystosowane do europejskich przepisów.
tu masz model i pełną specyfikację tych co pokazałeś:
Model: SK-DRL06
Major Technology Parameters :
1. Rated Working voltage: DC 12V and 24V;
2. Rated Working current: 0.88A and 0.44A;
3. Rated Power consumption: 10.56W (10 X 1w/LED Bulb);
4. Maximum surface temperature: ≤ 50degree (Extraventricular temperature: 20degree);
LED bulb technology parameters:
1). Bulb Color temperature range: 6,000K-7,000K;
2). Power: 1W(each LED bulb);
3). Rated working current: ≤ 300 mA;
4). Current stablilty≤ ± 2 mA;
5). Brightness is between 70 to 90 LM;
6). LED Size: 181mm* 41.2mm* 22mm ;
7). Are approved in accordance with ECE R848
Na światłach homologowanych musi być wydziargana literka E + jakieś cyfry co oznaczają kraj, który certyfikował dany produkt, nie ma literki, nie ma homologacji.
To mnie właśnie wkurza na tych stronach, że nie ma żadnego info o homolagacji, no ale w sumie czego się spodziewać.
Ogólnie jest problem z takimi lampami w kształcie litery L, żeby jedna dioda miała 1W. Zwykle 0,5W lub 0,25W, a to nic nie widać wtedy
Znalazłem takie też w sklepie we Wrocławiu i czekam na info o dostepności http://www.anprel.sklep.pl/p1774,swiatl ... s9007.html
Ogólnie jest problem z takimi lampami w kształcie litery L, żeby jedna dioda miała 1W. Zwykle 0,5W lub 0,25W, a to nic nie widać wtedy
Znalazłem takie też w sklepie we Wrocławiu i czekam na info o dostepności http://www.anprel.sklep.pl/p1774,swiatl ... s9007.html
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości