Kubowy pisze:Po lifcie wszystkie wersje mają 1900kg z hamulcem i 750kg bez hamulca
Wszystkie auta mają do 750kg bez hamulca (przyczepa lekka), natomiast uciąg z hamulcem zależy od maxymalnej wartości "urządzenia sprzęgającego" zwanego hakiem holowniczym oraz Dopuszczalnej Masy Całkowitej (DMC) zestawu auta z przyczepą. Zawsze przyjmowana jest wartość mniejsza. Wartość ta oraz DMC samego auta są podane m.inn. na tabliczce znamionowej (w naszych autach to naklejka na środkowym, prawym słupku). Jeśli ktoś chce zobaczyć ile maxymalnie uciągnie auto to należy od DMC zestawu odjąć DMC auta. Np. moje auto ma w dowodzie wpisane 2100kg z hamulcem :-D
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r.
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
ja mam 270cdi 2000 rok i mam tylko 1000 - po przegladzie mam wpisane kareta/sedan i podobno mam auto na zamowienie robione do kogos - ile w tym prawdy nie wiem - i dlatego tak malo na haku ma wpisane...
Ja w dowodzie mam wbite 1900 kg. A przydałoby mi się powyżej 2000 kg - 2100 kg byłoby idealne. Da się to jakoś przerobić? Skoro napisaliście, że zależy to również od haka, czy jego wymiana mogłaby coś dać?
Limuzyna 1900 kg,combi 2100 kg uciągu, przyczepa z hamulcem. Ten kolega co ma 1000 kg to chyba ma dupe wszczepioną i mogła by odlecieć przy większym obciążeniu.
MB 310 1990 r.( KACZKA ) SPRZEDANY (ODDANY)
MB 210 3,0 TD AVANTGARDE 1997 r. SPRZEDANY (ODDANY)
MB 210 3,2 CDI ELEGANCE 2000 r. JEDYNY TAKI W POLSCE WDB2100261B227334
MB 312 2,9 TDI 1996 r. ( BIAŁE SZALEŃSTWO )