Szukam W210 na TAXI !! POMOZECIE ??

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

kamil_Elita
Posty: 1
Rejestracja: 22 kwie 2008, o 16:22
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Szukam W210 na TAXI !! POMOZECIE ??

Post autor: kamil_Elita »

Witam wszystkich !! Mam takie pytanie zwiazane z mercedesem W210 .. bo szukam cos takiego w sedanie na taxi .. bo obecnie mam Passata B5 kombi w 1.9 TDI 110 KM w automacie i postanowiłem zmienic na mercedesa bo nie podoba mi sie spalanie tego passata bo wynosi ono typowo po miescie jak to na taxi ok 10 a nawet do 11l na 100km.. i zawieszenie aluminiowe nie zdaje wogole egzaminu na naszych polskich drogach max 25 tys i znowu 8 wachaczy do robienia :( porazka ... i mam dylemat bo szukam do do 20tys zł mniej wiecej .. i zastanawiam sie nad silnikiem 2.5 D bez turbiny lub 2.2 D ale słyszałem ze sa awaryjne cos te motory ... chciałem sie dowiedziec jak to jest dokładnie ze spalaniem w tym motorze 2.5 i jak tam z zawieszeniem czy sa jakies mankamenty ... prosze o wyczerpujace odp dziekuje i pozdrawiam ..
ukaszer
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 15 lut 2008, o 21:58
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ukaszer »

za 2 dychy na taxi ?
myślę , że trochę krótko - szybko wsadzisz w niego drugie tyle..
przecież będziesz robił ok 150 - 200 km dziennie , nie wiem czy to nie za leciwe będzie , ale niech się wypowiedzą fachowcy. w/g mnie te starsze diesle ,to właśnie awaryjne nie są. a skoro już chcesz takiego tańszego , to może budynia ? są wzmocnione , tylko nalatane będzie miał sporo...
210 2,7 CDI elegance
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Na twoim miejscu szukałbym 97,98 rok 300 td kombi.No ale napewno nie w cenie 20 tys pln.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
Tomek77
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2008, o 23:44
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomek77 »

Mam motor 2,9 TD to jest podobno właśnie silnik 2,5 tylko rozwiercony do 2,9 + turbina.
Na mieście na rozgrzanym silniku spokojnie uzyskasz 8L/100km(na trasie 6L ) 2,5 bez turbiny podejrzewam że powinien spalić trochę mniej, chociaż słabszy silnik jest zawsze trochę mocniej żyłowany i pozornie oszczędniejszy. Zrobiłem przez rok ok.20tkm i po przeglądzie zawieszenia wszystko ok. a drogę do pracy mam fatalną jeśli chodzi o dziury. Co do silnika i osprzętu to również bez zastrzeżeń. Ciężko będzie za 20 koła znaleźć coś ładnego.
Może spróbuj przywieźć z Niemiec budynia (tj. z taxi ), kolega ponad rok temu przywiózł właśnie trochę nowszy model na TAXI 220 CDI 2001 rok po lifcie(120 tkm po wymianie silnika w serwisie) i w sumie mu wyszedł 33 koła. Przez rok nic większego mu nie wyskoczyło jeśli chodzi o naprawy. Masz wzmocnione zawieszenie i tapicerkę. Jeżeli taxi było w porządnej firmie to był dobrze serwisowane i wcale nie trzeba go przekreślać.

Powodzenia.

PS.: silniki 2,2 odradzają ze względu na awaryjna pompę wtryskową firmy LUKAS, (2,5 2,9 i 3,0 mają pompę Boscha, bez zastrzeżeń )
W210 2,9 ex
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Bez sensu raczej na taksowce jezdzic 300TD, ze wzgledu na spalanie i dlabosc o turbine. 290TD wg mnie podobnie.

Szukaj 2.5, w 2.2 awaryjne byly nie silniki a pompy LUCAS.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

obserwując taksówkarzy to jak mają w210 przed liftem to zazwyczaj silnik 2.2D, jak buda po lifcie to królują 220CDI lub 200CDI, choc też czasem widuje takie rarytasiki jak w210 320 cdi, ale to juz przesada jak na taxi to za dużo palą.
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
ukaszer
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 15 lut 2008, o 21:58
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ukaszer »

ja wiem czy tak znów więcej palą...
jak masz mniejszy silnik to musisz mocniej deptać ( jeśli chcesz żwawiej pojechać ) , więc spalanie wychodzi podobnie - ja latam 270 cdi i wcale bardzo na spalanie nie płaczę...
210 2,7 CDI elegance
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Ale 6 cylindrow i pojemnosc 3.2 musi pociagnac troche wiecej paliwa niz 4 cylindry.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

ja wiem czy tak znów więcej palą...
jak masz mniejszy silnik to musisz mocniej deptać ( jeśli chcesz żwawiej pojechać ) , więc spalanie wychodzi podobnie - ja latam 270 cdi i wcale bardzo na spalanie nie płaczę...
_________________
Kto tam w taxi depcze :-> , oni kupują auta aby jak najmniej paliły i jak najmniej się psuły. 320 cdi na trasie mało pali ale juz w mieście śmiało 10 łyka.
A tak na marginesie ile ci twój 2.7 pali średnio na trasie?
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
Awatar użytkownika
Tomek77
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2008, o 23:44
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomek77 »

Kto tam w taxi depcze :-> ,[/quote]


Oj to byś się zdziwił znam paru taksiarzy z mojego miasta i ich pedał gazu raczej więcej przebywa przy podłodze. ;-) . A silniki typu 3.0 V8 , 5.0 V8 czy "zwykłe V6" na benzynie tez śmigają.
Tutaj kolega szuka Mesia do około 20 tyś zł więc dyskusja o CDI jest zbędna. Kolega może niech znajdzie W210 z motorem:
- 2,5 bez turbo (te z 2,5 TD też palą na mieście około 10-11L),
- 2,9 TD, można się spotkać w e-klasie z fotelikami dla dzieci wbudowanymi w tylną kanapę jak i również dodatkowymi fotelami na pace kombi - zarejestrowane na 7 osób(miejsca mało ale jakieś "zwłoki po imprezie można przewieźć ;-) )
- lub C 250 D w kombiku na taxie też da rade, chyba że kierowca jest postury Pudziana to C klasse odradzam.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3645399 CDI z niemieckiej TAXI
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4438442 2,5D
To tylko przykłady cenowe.
W210 2,9 ex
ukaszer
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 15 lut 2008, o 21:58
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ukaszer »

EBO pisze:
ja wiem czy tak znów więcej palą...
jak masz mniejszy silnik to musisz mocniej deptać ( jeśli chcesz żwawiej pojechać ) , więc spalanie wychodzi podobnie - ja latam 270 cdi i wcale bardzo na spalanie nie płaczę...
_________________
Kto tam w taxi depcze :-> , oni kupują auta aby jak najmniej paliły i jak najmniej się psuły. 320 cdi na trasie mało pali ale juz w mieście śmiało 10 łyka.
A tak na marginesie ile ci twój 2.7 pali średnio na trasie?
a ja depczę :mrgreen:
właśnie swoim na taxi jeżdżę , mam go nie dawno - kupiłem na jesieni i jak na razie po mieście męczę. ile pali w trasie napiszę po drugiej majówce - nad morze się wybieram.
210 2,7 CDI elegance
taxinr1
Posty: 9
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 20:55
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: taxinr1 »

Używam na taxi 2X s210 z silnikiem 2,9td automat i manual i tylko taki motor mogę Ci polecić(no chyba ,że 320cdi).Jak na kombi to całkiem zwinny i oszczędny(7l-8,2/100km),a motor przede wszystkim niezawodny.Rano pali od strzała,delikatnie kopci na czarno na wysokich obrotach.Od kupna przejechałem ok 60 000km(teraz ma 310 000 i przy silinku nic nie grzebałem(tylko ta pieprz...a elektryka-tu imobiliser tam czujnik abs,jakaś dmuchawa).Proponuje przy zakupie sprawdzać każdy najmniejszy detal i szczegół elektryczny.
O "pomidorach" na blachach mercedesa na pewno słyszałeś-na moim meśku nie ma elementu bez nawet najmniejszej korozji-tandeta.Cóż natomiast komfort podróży to największa zaleta tego autka.Decyduj
jarus
Posty: 156
Rejestracja: 21 lut 2008, o 12:33
Lokalizacja: kraków

Post autor: jarus »

Jeżdze na TAXI ale w hotelu 320 cdi JEST OK!! Na miasto polecam 290 td ale nie wiem czy zmieścisz sie w 2 dychach :roll:
W210 320CDI 2001 elegance. POZDRAWIAM
irekgaz
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: irekgaz »

za dobre autko z lat 97-99 trzeba dać ponad 25 tys zł, dlaczego nie bierzecie pod uwagę benzyny + LPG, napewno z benzyniakiem łatwiej kupić z mniejszym przebiegiem i w dobrym stanie, ja mam E230 i zrobiłem już na gazie 55 tys km za 2,5 roku i śmiga bez żadnych problemów, za 2500 zł można już założyć naprawdę dobrą sekwencję i nie ma problemu, taki motor 2300 cm jak mam przy spokojnej jeździe spali ok 12 litrów, max15 litrów zależy od korków i buta - wychodzi ok 25-30 zł / 100km, przy obecnej cenie ropy chyba warto rozważyć tą alternatywę gdzie spalanie na oleju napędowym wychodzi cena ok o 10 zł drożej niż na gazie LPG :!: :!: :!:

jak bym miał sprzedać swojego to nie mniej jak za 27500 ( myślę o zmianie na młodszego )
możecie zobaczyć moją ofertę
[url=http://]http://www.auto.pl/gielda/offer.php?kod=1JNQ6[/url]

zobaczcie inne moje posty tam opisałem co robiłem przy aucie
www.autocentergaz.pl
W210 E200T kompresor
WDB2102481B366443
Awatar użytkownika
Tomek77
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2008, o 23:44
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomek77 »

Kamil_Elita moze zdecyduj się na coś takiego :

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4784413

Jak dobrze się postarasz to koszt naprawy nie bedzie duży, a z czasem wymienisz sobie elementy na nowe.
W210 2,9 ex
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości