Szukam W210 na TAXI !! POMOZECIE ??
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 kwie 2008, o 16:22
- Lokalizacja: Ostrów wlkp
Szukam W210 na TAXI !! POMOZECIE ??
Witam wszystkich !! Mam takie pytanie zwiazane z mercedesem W210 .. bo szukam cos takiego w sedanie na taxi .. bo obecnie mam Passata B5 kombi w 1.9 TDI 110 KM w automacie i postanowiłem zmienic na mercedesa bo nie podoba mi sie spalanie tego passata bo wynosi ono typowo po miescie jak to na taxi ok 10 a nawet do 11l na 100km.. i zawieszenie aluminiowe nie zdaje wogole egzaminu na naszych polskich drogach max 25 tys i znowu 8 wachaczy do robienia porazka ... i mam dylemat bo szukam do do 20tys zł mniej wiecej .. i zastanawiam sie nad silnikiem 2.5 D bez turbiny lub 2.2 D ale słyszałem ze sa awaryjne cos te motory ... chciałem sie dowiedziec jak to jest dokładnie ze spalaniem w tym motorze 2.5 i jak tam z zawieszeniem czy sa jakies mankamenty ... prosze o wyczerpujace odp dziekuje i pozdrawiam ..
za 2 dychy na taxi ?
myślę , że trochę krótko - szybko wsadzisz w niego drugie tyle..
przecież będziesz robił ok 150 - 200 km dziennie , nie wiem czy to nie za leciwe będzie , ale niech się wypowiedzą fachowcy. w/g mnie te starsze diesle ,to właśnie awaryjne nie są. a skoro już chcesz takiego tańszego , to może budynia ? są wzmocnione , tylko nalatane będzie miał sporo...
myślę , że trochę krótko - szybko wsadzisz w niego drugie tyle..
przecież będziesz robił ok 150 - 200 km dziennie , nie wiem czy to nie za leciwe będzie , ale niech się wypowiedzą fachowcy. w/g mnie te starsze diesle ,to właśnie awaryjne nie są. a skoro już chcesz takiego tańszego , to może budynia ? są wzmocnione , tylko nalatane będzie miał sporo...
210 2,7 CDI elegance
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Na twoim miejscu szukałbym 97,98 rok 300 td kombi.No ale napewno nie w cenie 20 tys pln.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Mam motor 2,9 TD to jest podobno właśnie silnik 2,5 tylko rozwiercony do 2,9 + turbina.
Na mieście na rozgrzanym silniku spokojnie uzyskasz 8L/100km(na trasie 6L ) 2,5 bez turbiny podejrzewam że powinien spalić trochę mniej, chociaż słabszy silnik jest zawsze trochę mocniej żyłowany i pozornie oszczędniejszy. Zrobiłem przez rok ok.20tkm i po przeglądzie zawieszenia wszystko ok. a drogę do pracy mam fatalną jeśli chodzi o dziury. Co do silnika i osprzętu to również bez zastrzeżeń. Ciężko będzie za 20 koła znaleźć coś ładnego.
Może spróbuj przywieźć z Niemiec budynia (tj. z taxi ), kolega ponad rok temu przywiózł właśnie trochę nowszy model na TAXI 220 CDI 2001 rok po lifcie(120 tkm po wymianie silnika w serwisie) i w sumie mu wyszedł 33 koła. Przez rok nic większego mu nie wyskoczyło jeśli chodzi o naprawy. Masz wzmocnione zawieszenie i tapicerkę. Jeżeli taxi było w porządnej firmie to był dobrze serwisowane i wcale nie trzeba go przekreślać.
Powodzenia.
PS.: silniki 2,2 odradzają ze względu na awaryjna pompę wtryskową firmy LUKAS, (2,5 2,9 i 3,0 mają pompę Boscha, bez zastrzeżeń )
Na mieście na rozgrzanym silniku spokojnie uzyskasz 8L/100km(na trasie 6L ) 2,5 bez turbiny podejrzewam że powinien spalić trochę mniej, chociaż słabszy silnik jest zawsze trochę mocniej żyłowany i pozornie oszczędniejszy. Zrobiłem przez rok ok.20tkm i po przeglądzie zawieszenia wszystko ok. a drogę do pracy mam fatalną jeśli chodzi o dziury. Co do silnika i osprzętu to również bez zastrzeżeń. Ciężko będzie za 20 koła znaleźć coś ładnego.
Może spróbuj przywieźć z Niemiec budynia (tj. z taxi ), kolega ponad rok temu przywiózł właśnie trochę nowszy model na TAXI 220 CDI 2001 rok po lifcie(120 tkm po wymianie silnika w serwisie) i w sumie mu wyszedł 33 koła. Przez rok nic większego mu nie wyskoczyło jeśli chodzi o naprawy. Masz wzmocnione zawieszenie i tapicerkę. Jeżeli taxi było w porządnej firmie to był dobrze serwisowane i wcale nie trzeba go przekreślać.
Powodzenia.
PS.: silniki 2,2 odradzają ze względu na awaryjna pompę wtryskową firmy LUKAS, (2,5 2,9 i 3,0 mają pompę Boscha, bez zastrzeżeń )
W210 2,9 ex
Kto tam w taxi depcze :-> , oni kupują auta aby jak najmniej paliły i jak najmniej się psuły. 320 cdi na trasie mało pali ale juz w mieście śmiało 10 łyka.ja wiem czy tak znów więcej palą...
jak masz mniejszy silnik to musisz mocniej deptać ( jeśli chcesz żwawiej pojechać ) , więc spalanie wychodzi podobnie - ja latam 270 cdi i wcale bardzo na spalanie nie płaczę...
_________________
A tak na marginesie ile ci twój 2.7 pali średnio na trasie?
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY
Kto tam w taxi depcze :-> ,[/quote]
Oj to byś się zdziwił znam paru taksiarzy z mojego miasta i ich pedał gazu raczej więcej przebywa przy podłodze. ;-) . A silniki typu 3.0 V8 , 5.0 V8 czy "zwykłe V6" na benzynie tez śmigają.
Tutaj kolega szuka Mesia do około 20 tyś zł więc dyskusja o CDI jest zbędna. Kolega może niech znajdzie W210 z motorem:
- 2,5 bez turbo (te z 2,5 TD też palą na mieście około 10-11L),
- 2,9 TD, można się spotkać w e-klasie z fotelikami dla dzieci wbudowanymi w tylną kanapę jak i również dodatkowymi fotelami na pace kombi - zarejestrowane na 7 osób(miejsca mało ale jakieś "zwłoki po imprezie można przewieźć ;-) )
- lub C 250 D w kombiku na taxie też da rade, chyba że kierowca jest postury Pudziana to C klasse odradzam.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3645399 CDI z niemieckiej TAXI
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4438442 2,5D
To tylko przykłady cenowe.
Oj to byś się zdziwił znam paru taksiarzy z mojego miasta i ich pedał gazu raczej więcej przebywa przy podłodze. ;-) . A silniki typu 3.0 V8 , 5.0 V8 czy "zwykłe V6" na benzynie tez śmigają.
Tutaj kolega szuka Mesia do około 20 tyś zł więc dyskusja o CDI jest zbędna. Kolega może niech znajdzie W210 z motorem:
- 2,5 bez turbo (te z 2,5 TD też palą na mieście około 10-11L),
- 2,9 TD, można się spotkać w e-klasie z fotelikami dla dzieci wbudowanymi w tylną kanapę jak i również dodatkowymi fotelami na pace kombi - zarejestrowane na 7 osób(miejsca mało ale jakieś "zwłoki po imprezie można przewieźć ;-) )
- lub C 250 D w kombiku na taxie też da rade, chyba że kierowca jest postury Pudziana to C klasse odradzam.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3645399 CDI z niemieckiej TAXI
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4438442 2,5D
To tylko przykłady cenowe.
W210 2,9 ex
a ja depczę :mrgreen:EBO pisze:Kto tam w taxi depcze :-> , oni kupują auta aby jak najmniej paliły i jak najmniej się psuły. 320 cdi na trasie mało pali ale juz w mieście śmiało 10 łyka.ja wiem czy tak znów więcej palą...
jak masz mniejszy silnik to musisz mocniej deptać ( jeśli chcesz żwawiej pojechać ) , więc spalanie wychodzi podobnie - ja latam 270 cdi i wcale bardzo na spalanie nie płaczę...
_________________
A tak na marginesie ile ci twój 2.7 pali średnio na trasie?
właśnie swoim na taxi jeżdżę , mam go nie dawno - kupiłem na jesieni i jak na razie po mieście męczę. ile pali w trasie napiszę po drugiej majówce - nad morze się wybieram.
210 2,7 CDI elegance
Używam na taxi 2X s210 z silnikiem 2,9td automat i manual i tylko taki motor mogę Ci polecić(no chyba ,że 320cdi).Jak na kombi to całkiem zwinny i oszczędny(7l-8,2/100km),a motor przede wszystkim niezawodny.Rano pali od strzała,delikatnie kopci na czarno na wysokich obrotach.Od kupna przejechałem ok 60 000km(teraz ma 310 000 i przy silinku nic nie grzebałem(tylko ta pieprz...a elektryka-tu imobiliser tam czujnik abs,jakaś dmuchawa).Proponuje przy zakupie sprawdzać każdy najmniejszy detal i szczegół elektryczny.
O "pomidorach" na blachach mercedesa na pewno słyszałeś-na moim meśku nie ma elementu bez nawet najmniejszej korozji-tandeta.Cóż natomiast komfort podróży to największa zaleta tego autka.Decyduj
O "pomidorach" na blachach mercedesa na pewno słyszałeś-na moim meśku nie ma elementu bez nawet najmniejszej korozji-tandeta.Cóż natomiast komfort podróży to największa zaleta tego autka.Decyduj
za dobre autko z lat 97-99 trzeba dać ponad 25 tys zł, dlaczego nie bierzecie pod uwagę benzyny + LPG, napewno z benzyniakiem łatwiej kupić z mniejszym przebiegiem i w dobrym stanie, ja mam E230 i zrobiłem już na gazie 55 tys km za 2,5 roku i śmiga bez żadnych problemów, za 2500 zł można już założyć naprawdę dobrą sekwencję i nie ma problemu, taki motor 2300 cm jak mam przy spokojnej jeździe spali ok 12 litrów, max15 litrów zależy od korków i buta - wychodzi ok 25-30 zł / 100km, przy obecnej cenie ropy chyba warto rozważyć tą alternatywę gdzie spalanie na oleju napędowym wychodzi cena ok o 10 zł drożej niż na gazie LPG
jak bym miał sprzedać swojego to nie mniej jak za 27500 ( myślę o zmianie na młodszego )
możecie zobaczyć moją ofertę
[url=http://]http://www.auto.pl/gielda/offer.php?kod=1JNQ6[/url]
zobaczcie inne moje posty tam opisałem co robiłem przy aucie
jak bym miał sprzedać swojego to nie mniej jak za 27500 ( myślę o zmianie na młodszego )
możecie zobaczyć moją ofertę
[url=http://]http://www.auto.pl/gielda/offer.php?kod=1JNQ6[/url]
zobaczcie inne moje posty tam opisałem co robiłem przy aucie
Kamil_Elita moze zdecyduj się na coś takiego :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4784413
Jak dobrze się postarasz to koszt naprawy nie bedzie duży, a z czasem wymienisz sobie elementy na nowe.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4784413
Jak dobrze się postarasz to koszt naprawy nie bedzie duży, a z czasem wymienisz sobie elementy na nowe.
W210 2,9 ex
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości