Serwis A i B
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Znaczy wygląda to tak, że że na niskich obrotach chodzi dobrze, a w momencie gdy daje opór gaz to słychać że silnik mocniej pracuje, obroty idą na maxa, słychać turbine, a samochód wcale nie przyspiesza na maxa tylko jakbym wzioł na połowe.
Po podjechaniu do serwisu, szczytują błędy i zawsze wtedy coś jest związane ze skrzynią, wezmą je wyczyszą i potem chodzi dobrze.
Dzieje sie tak najczęściej po złym rozłączeniu akumulatora, niestety zawsze zapomniam o poprawnej kolejności. Albo po nieumiejętym bawieniu sie Tiptronikiem przez mojego brata.
Po podjechaniu do serwisu, szczytują błędy i zawsze wtedy coś jest związane ze skrzynią, wezmą je wyczyszą i potem chodzi dobrze.
Dzieje sie tak najczęściej po złym rozłączeniu akumulatora, niestety zawsze zapomniam o poprawnej kolejności. Albo po nieumiejętym bawieniu sie Tiptronikiem przez mojego brata.
MB 320 CDI Classic
Kodów nie znam, a akumulator juz teraz tak nie wymieniam, ale miałęm walnięty przez jakiś czas potem jak kupiłem nowy to znowu szczęscie moje ze byl zwalony, a teraz już w końcu jest dobry. Ale często odłączałem żęby go doładować.
Co do oleju to bede wymiał przy tym serwisie B, bo już za 100KM trzeba zrobić.
Co do oleju to bede wymiał przy tym serwisie B, bo już za 100KM trzeba zrobić.
MB 320 CDI Classic
No sie rozładowywał, po wymianie myślałem że poprostu to nie wina akumulatora tylko że coś mi poprostu zrzera prąd, albo nie ma łądowania, po sprawdzeniu elektryki wszyszło że poprostu akumulator jest wadliwy od nowości. Teraz na nowym żadnych problemów, jedynie błędy sie pojawiają, jak wspominałem przy nieumiejętnym używaniu Tiptronika, a auto już w tym tygodniu idzie na wymiane płynów.
Dzięki za info czym może być to spowodowane.
Dzięki za info czym może być to spowodowane.
MB 320 CDI Classic
Przy kasowaniu asysta sklepac gorszy olej (gorsza specyfikacje oleju) i interwal bedzie zmniejszony...fabek pisze:normalnie ustawione jest na 22000km i nie ma jakiegos prostego sposobu na zmiane tego, chyba ze przeprogramowanie assysta. jedyne co mozesz zrobic to wyzerowac inspekcje w pare sekund.
Pozdrawiam mechaniorow, byly pracuś z ASO MB obecnie kierownik zestawu 56-cio kolowego.... kiedyś W123 230C, W123 230E, S124 230E, S210 300TD. Obecnie W169 160 CDI Classic. Smart fortwo 0,8 CDI i S210 240 99' Avangarde WDB2102611B008510
Witam.
Nie wiem do końca oco chodzi z tym kasowaniem serwisu.
Mam mały problem. Olej wymieniłem jakieś 11 000 km temu i mam jeszcze do przejechania ok. 1 500 km a zaświecił mi się serwis.
Co mogę z tym serwisem zrobic, aby wyświetlał się kiedy jest na to czas.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Nie wiem do końca oco chodzi z tym kasowaniem serwisu.
Mam mały problem. Olej wymieniłem jakieś 11 000 km temu i mam jeszcze do przejechania ok. 1 500 km a zaświecił mi się serwis.
Co mogę z tym serwisem zrobic, aby wyświetlał się kiedy jest na to czas.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
E-220D '97 Elegance
Dzięki za pomoc , szczegulnie za link a nie tekst poszukaj sobie.darek0473 pisze:Tu viewtopic.php?p=1505#1505 , poczytaj powodzenia
Dodaję +.
Pozdrawiam
E-220D '97 Elegance
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości