Potrzebuje namiar na dobry warsztat merca w Łodzi !!!!!!!!!!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Potrzebuje namiar na dobry warsztat merca w Łodzi !!!!!!!!!!
Cześć!
Kupiłem niedawno merca W210 E 3000 TD potrzebuje powymieniać oleje , podłączyć go pod komputer i zdiagnozować!!!
Potrzebny dobry warsztat w Łodzi lub w okolicy.
Mam dziwny odgłos spod spodu auta myślałem, że to łożyska w kołach, ale sprawdziłem wszystko jest OK!!!
Co to może być???
Kupiłem niedawno merca W210 E 3000 TD potrzebuje powymieniać oleje , podłączyć go pod komputer i zdiagnozować!!!
Potrzebny dobry warsztat w Łodzi lub w okolicy.
Mam dziwny odgłos spod spodu auta myślałem, że to łożyska w kołach, ale sprawdziłem wszystko jest OK!!!
Co to może być???
Ostatnio zmieniony 24 lut 2008, o 23:05 przez Adriano321, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Potrzebuje namiar na dobry warsztat merca w Łodzi !!!!!!
Witaj , aby ktoś mógł Ci pomóc podaj jakieś bliższe szczegóły z którego miejsca ( w przybliżeniu) te odgłosy dochodzą . Powodów może być wiele np. luzy w elementach zawieszenia , układ kierowniczy, niewyważone opony, poduszki silnika , wał napędowy, układ wydechowy itdAdriano321 pisze:Mam dziwny odgłos z podspodu auta myślałem , że to łożyska w kołach ale sprawdziłem wszystko jest OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co to może być????????????????????????????????????
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
Sprawdż czy łożysko koła nie ma luzu , poprzez uchwycenie koła rękami w górnej części i kilkukrotne szarpnięcie nim na boki . Jeżeli luz jest wyczuwalny , to w przednich kołach jest możliwość kasowania luzu ( łożyska stożkowe ) . Aby się dostać do regulatora musisz zdjąć koło , następnie śrubokrętem trzeba zdjąć z piasty kołpak ( osłonę łożyska ) i masz dostęp do regulatora , który jest zabezpieczony śrubą imbusową . Przy okazji sprawdzisz ilość smaru w łożysku. W załączeniu fotki ( kiepskie bo zeskanowane z instrukcji o innym modelu ) . By wykluczyć , że takie odgłosy powoduje niewyważone koło lub uszkodzona opona, zamień koła miejscami . 8-)
Pzdr.
Pzdr.
- Załączniki
-
- 2.jpg (13.07 KiB) Przejrzano 5257 razy
-
- 1.jpg (12.97 KiB) Przejrzano 5259 razy
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
A może przyczyna leży gdzie indziej, czy te odgłosy ujawniają się tylko w czasie jazdy , czy na postoju także . Jeżeli na postoju w czasie pracy silnika to może odgłos dochodzi od któregoś z urządzeń napędzanych paskiem ,,klinowym,, , w tym przypadku z przodu po prawej stronie masz alternator. Zdarza się że łożysko w alternatorze po większym przebiegu zaczyna się odzywać . By wyeliminować osprzęt silnika , musiałbyś zdjąć pasek . I jeszcze jedna możliwość , jak widzę masz wersję silnika z turbo , może turbosprężarka emituje takie odgłosy , łożyska lub łopatki wirnika :roll:
Pzdr.
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
W kołach mam wszystko posprawdzane w silniku też jest wszystko OK.
Może coś ze skrzynią lub mostem , biegi się przełanczają płynnie nie ma żadnego szarpania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MODERATOR: Rozumiem, ze jestes zmartwiony usterka Twojego samochodu, ale ogranicz prosze ilosc wykrzyknikow i znakow zapytania w Twoich postach.
Może coś ze skrzynią lub mostem , biegi się przełanczają płynnie nie ma żadnego szarpania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MODERATOR: Rozumiem, ze jestes zmartwiony usterka Twojego samochodu, ale ogranicz prosze ilosc wykrzyknikow i znakow zapytania w Twoich postach.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2008, o 23:09 przez Adriano321, łącznie zmieniany 2 razy.
skoro nie łożyska w kołach i nie odgłosy z silnika, to może jednak wydaje ci że to z prawej strony? Może to np łożysko podporowe wału napędowego?
Jakbyś w ogóle określił ten hałas: wycie, dudnienie, chrobot, świst, syczenie? Czy to narasta wraz z prędkością i ucicha dopiero po tych 60km/h, czy jest niezależne od niej? Czy ten dźwięk jest zależny od biegu na którym jedziesz? czy jest słyszalny również na luzie?
Jakbyś w ogóle określił ten hałas: wycie, dudnienie, chrobot, świst, syczenie? Czy to narasta wraz z prędkością i ucicha dopiero po tych 60km/h, czy jest niezależne od niej? Czy ten dźwięk jest zależny od biegu na którym jedziesz? czy jest słyszalny również na luzie?
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Mam pytanie , czy zamieniałeś miejscami koła np. przednie na tył jak pisałem w innym poście. Chodzi mi o to , że opona może mieć na wewnętrznej stronie wybrzuszenie nawet niewielkie ( spowodowane np. wjechaniem w dziurę w jezdni lub ,,zaliczeniem,, krawężnika ) . Uszkodzenie wzrokowo może być niezauważalne , natomiast efekty mogą być podobne do tego co opisujesz.
Pzdr.
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości