Potrzebna porada!!!!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Potrzebna porada!!!!
Witam. mój e200 96r.bagnet ma fabryczny,taka klamka czerwona przypominająca dźwignie ,,syfonu" kumpel z klubu motocyklowego miał takiego mietka który miał 600000 km i nigdy nie zmieniany olej w skrzyni,zrobił w serwisie pełną obsługę i nic się ze skrzynią nie stało,a co do gazu,to potwierdzam co mówili przedmówcy,te silniki kochają gaz
Kociu
Re: Potrzebna porada!!!!
To kolejny dowód na to że te skrzynie potrafią wiele wytrzymać oraz sztandarowy że niektórzy powinni jeździć co najwyżej rowerami.Kociu pisze: miał takiego mietka który miał 600000 km i nigdy nie zmieniany olej w skrzyni
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Potrzebna porada!!!!
Jest dobrze nie ruszaj nadgorliwość gorsz od faszyzmu
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Potrzebna porada!!!!
Czytałem o tych skrzyniach biegów,są trwalsze od zwykłych,jednak wymiany olejów to konieczność.Dobrze obsługiwane i eksploatowane wytrzymują ok.600-700tyś.km.Osobiście zaczynam skłaniać się ku stwierdzeniu,że jeśli Mercedes to tylko z automatem.Mój brat kupił W203 2.0 kompressor 163KM,przebieg udokumentowany 180tyś.km,zauważył,że wyskakuje raz na jakiś czas któryś bieg,jeździł tak ze 3lata aż w końcu skrzynię zablokowało,mógł na dwójce dowlec się do mechanika.Skrzyni używanej nie kupi dlatego,że w tych rocznikach były wadliwe i praktycznie wszystkie padły,w ASO Mercedesa nie kupi zestawu naprawczego,Mercedes przekonstruował skrzynie,nowy synchronizatory oraz koła zębate,koszt na jeden bieg samych części 1000zł..Uszkodzoa(zatarta)była blaszka zębata pierwszego biegu,pierścień hył dobry.Brat kupił tylko synchronizator 300zł,pierścień nowy nie pasował,wykorzystano stary i nową blachę zębatą,która miała więcej zębów ale nie miało to znaczenia.Obyło się bez kupna koła.zębatego,skrzynia chodzi jak masełko.Teraz olej.Wylano ze skrzyni czarny ,w którym było pełno opiłków,kazałem bratu kupić najtańszy 10zł litr i przejechać na nim kilkaset km,przy wymianie dalej był czarny jak smoła,opiłków było dalej w bród.Zalali Ravenol MTF-2,kilka tyś.km i olej znowu będzie zlany.Jego auto od samego początku jeździło bez wymian oleju w skrzyni,to przyśpieszyło wystąpienie awarii,zużycie synchronizatora.Moje auto miało wymienioną skrzynię a masakrycznego przebiegu nie ma,padły łożyska,kupiłem go już po wymianie skrzyni.Olej też nie był w niej wymieniany(w tej ,,nowej,,).Od razu wymieniłem ,też był czarny.Miałem W201 w automacie,wymieniałem olej wraz z filtrem co 40-50tyś.km,nie mam pojęcia ile to auto miało przejechane,ja zrobiłem nim 200tyś km a skrzynia chodziła bez awarii,samochód poszedł na złom.Olej wymieniałem osobiście,miska,konwenter, miały korek spustowy.Nalewałem świerzy.Po 50tyś om.olej był już lekko ciemnawy,zawsze zakładałem nowy filtr Mann-a oraz nową uszczelkę misy.Teraz uważam,że jeśli Mercedes to tylko z automatem!Układ przeniesienia napędu nie dostaje w kość,nie pojawiają się w nim luzy,tłumik drgań skrętnych był jak nowy,pasował do mojego W210 ,w którym był cały popękany.Most w 201 miał ok.miliona km a hył jak nowy,przy manualu nie ma szans na to.
phantom WDB210004 1A 148308
Re: Potrzebna porada!!!!
Uważajcie na te bagnety z allegro, ta plastikowa końcówka lubi sobie odczepić się, już parę razy w misce znajdywałem u ludzi.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Potrzebna porada!!!!
Ja mam bagnet z Allegro. Tzn rączka jest w garażu a bagnet został w skrzyni
Re: Potrzebna porada!!!!
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Potrzebna porada!!!!
Do namngo, może i Renault nie przewiduje wymiany oleju w skrzyni ale oni NIE SĄ producentem tej skrzyni tylko Japońska firma Asin Warner, a oni przewidują wymianę oleju i filtra po 60-90 kkm w zależności od warunków jazdy.
W pierwszych egzemplarzach skrzyni 722.6 Mercedes również twierdził że oleju nie należny wymieniać, potem była akcja serwisowa i nowe zalecenia, czyli wymiana co 60 kkm.
Drogi Piotr1986.
Porady większości kolegów są jak najbardziej rozsądne, więc może przyjmiesz jeszcze moją. Dodam że kolka tych skrzyń naprawiłem w życiu mimo że nie jest to mój zawód.
Sprawdź stan, kolor i zapach oleju.
Dolej jeśli potrzeba.
Załóż gaz.
Następnie kup filtr, olej i Liqui Moly 2512, Mercedes w fabryce leje olej Shella lub Fuschs ja osobiście leje Fuschs ATF 4134, ma specyfikację MB 236.14.
Rozgrzej skrzynię wlej preparat i pozwól żeby się dokładnie wymieszał, następnie na postoju włączaj wszystkie biegi przez 10 min a po tym wszystkim spuść stary olej. Nawet jeśli na miarce był ładny to po wypłukaniu szlamu na pewno już taki nie będzie.
Zalej świeży olej i się ciesz.
Wskazane by było jeszcze wykonanie adaptacji skrzyni, po wypłukaniu osadów trochę łatwiej olej będzie przepływał przez naprawdę wąskie kanały i elektrozawory. Do adaptacji potrzeba SD, jeśli nie masz w okolicy zapraszam, pomogę Ci.
W tych skrzyniach nie ma co się popsuć, widziałem skrzynie po 600kkm gdzie tarczki miały prawie nominalne grubości, miały 2,09-2,11 zamiast 2,14 mm grubości fabrycznej. Jedyne co należy po jakimś czasie zrobić to wymiana wszystkich uszczelnień i regulacja luzów na koszach sprzęgłowych.
Pozdrawiam Adam
W pierwszych egzemplarzach skrzyni 722.6 Mercedes również twierdził że oleju nie należny wymieniać, potem była akcja serwisowa i nowe zalecenia, czyli wymiana co 60 kkm.
Drogi Piotr1986.
Porady większości kolegów są jak najbardziej rozsądne, więc może przyjmiesz jeszcze moją. Dodam że kolka tych skrzyń naprawiłem w życiu mimo że nie jest to mój zawód.
Sprawdź stan, kolor i zapach oleju.
Dolej jeśli potrzeba.
Załóż gaz.
Następnie kup filtr, olej i Liqui Moly 2512, Mercedes w fabryce leje olej Shella lub Fuschs ja osobiście leje Fuschs ATF 4134, ma specyfikację MB 236.14.
Rozgrzej skrzynię wlej preparat i pozwól żeby się dokładnie wymieszał, następnie na postoju włączaj wszystkie biegi przez 10 min a po tym wszystkim spuść stary olej. Nawet jeśli na miarce był ładny to po wypłukaniu szlamu na pewno już taki nie będzie.
Zalej świeży olej i się ciesz.
Wskazane by było jeszcze wykonanie adaptacji skrzyni, po wypłukaniu osadów trochę łatwiej olej będzie przepływał przez naprawdę wąskie kanały i elektrozawory. Do adaptacji potrzeba SD, jeśli nie masz w okolicy zapraszam, pomogę Ci.
W tych skrzyniach nie ma co się popsuć, widziałem skrzynie po 600kkm gdzie tarczki miały prawie nominalne grubości, miały 2,09-2,11 zamiast 2,14 mm grubości fabrycznej. Jedyne co należy po jakimś czasie zrobić to wymiana wszystkich uszczelnień i regulacja luzów na koszach sprzęgłowych.
Pozdrawiam Adam
S210 E 320CDI 2000
VIN WDB2102261B283895 - sprzedane
S211 E320CDI 2004 - NIESZCZĘŚCIE rozbite i sprzedane
S210 E320CDI - LALECZKA
VIN WDB2102261B419954
S202 C180 wózek na zakupy
W220 S500 do zrobienia
VIN WDB2200751A168532
VIN WDB2102261B283895 - sprzedane
S211 E320CDI 2004 - NIESZCZĘŚCIE rozbite i sprzedane
S210 E320CDI - LALECZKA
VIN WDB2102261B419954
S202 C180 wózek na zakupy
W220 S500 do zrobienia
VIN WDB2200751A168532
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: Potrzebna porada!!!!
P0202-004 i P0203-004 yo błędy wtryskiwaczy na 2,3 i 4 cylindrze.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Re: Potrzebna porada!!!!
Znaczy chip carlsson to był ozwykłe gó*no z internetów które zarżnęło Ci układ wtryskowy. No chyba że silnik ma 700-900 tyś km to już czas na nie.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości