Pomoc o tłumaczenie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Pomoc o tłumaczenie
Koledzy proszę o pomoc, może komuś z was wyskoczyły takie informacje:
1. HYDRAULIK OLSTAND
2. MOTOROL OLSTAND
o co chodzi i jak się tego pozbyć aby było wszystko ok bo rozumiem że coś jest nie tak skoro wyskakuje mi taka informacja...
dziękuje z góry...
1. HYDRAULIK OLSTAND
2. MOTOROL OLSTAND
o co chodzi i jak się tego pozbyć aby było wszystko ok bo rozumiem że coś jest nie tak skoro wyskakuje mi taka informacja...
dziękuje z góry...
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
Wpisz sobie kolego w tłumacza google jeśli nie wiesz o co come on
Hydraulik olstand - poziom oleju hydraulicznego
Motorol olstand - poziom oleju silnikowego
Nie jest to niemiecki ale tyle mogę z tego wywnioskować W każdym razie coś z germańskiego
Hydraulik olstand - poziom oleju hydraulicznego
Motorol olstand - poziom oleju silnikowego
Nie jest to niemiecki ale tyle mogę z tego wywnioskować W każdym razie coś z germańskiego
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Poziom oleju przekładniowego.misiekmis pisze:HYDRAULIK OLSTAND
Poziom oleju silnikowego.misiekmis pisze:MOTOROL OLSTAND
Nie szukałeś. Informacje na ten temat są dostępne na naszym forum i w Google, a czas wyszukania to mniej niż 10s.
Ja bym zaczął od sprawdzenia tego, co dzieje się pod maską. Komputerom się nie ufakakadu pisze:Jeśli te komunikaty wyświetlają sie po przekręceniu kluczyka -wykasuj je .Jeśli pojawi się ponownie to sprawdż stan oleju w zbiorniczku wspomagania i oleju w silniku
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
I tutaj podzielam twoje zdanieqoompel pisze:Ja bym zaczął od sprawdzenia tego, co dzieje się pod maską. Komputerom się nie ufa
Jestem kierowcą ciężarówki i np : w Iveco Stralis sprawdzając olej na komputerze nie przekłada się to nic a nic na stan faktyczny . Ale problem jest tego typu że nikomu się nie chce w Stralisie podnosić kabiny do góry żeby dostać się do bagnetu , który na dobrą sprawę jest jedynym adekwatnym wskaźnikiem poziomu oleju Włosi jak coś wymyślą to Arivederci
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
co racja to racja u mnie na szczescie w Actros-ie pokazuje dobrzeMichal_Rokitki pisze:I tutaj podzielam twoje zdanieqoompel pisze:Ja bym zaczął od sprawdzenia tego, co dzieje się pod maską. Komputerom się nie ufa
Jestem kierowcą ciężarówki i np : w Iveco Stralis sprawdzając olej na komputerze nie przekłada się to nic a nic na stan faktyczny . Ale problem jest tego typu że nikomu się nie chce w Stralisie podnosić kabiny do góry żeby dostać się do bagnetu , który na dobrą sprawę jest jedynym adekwatnym wskaźnikiem poziomu oleju Włosi jak coś wymyślą to Arivederci
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
To już będzie małe OT ale : w Actrosie jest OK ( przecież to Mercedes ; ) ) . W Scanii jest ok . W Daf też jest ok . Nawet w Renault jest ok . Ale w IVECO !!! Non Ci Sono Parole :0 Czyli : Nie ma słówzyzek pisze:co racja to racja u mnie na szczescie w Actros-ie pokazuje dobrze
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
...jeden i 2gi komunikat pokazują mi się w czasie jazdy z tym że ten od oleju silnika poprzedniemu właścicielowi też się pokazywał (auto kupiłem jakieś pół roku temu) i mówił że jest jakiś błąd w komputerze... czy możliwe że ta informacja pokazuje się ponieważ jest za dużo oleju wlane???kakadu pisze:Jeśli pojawi się ponownie to sprawdż stan oleju w zbiorniczku wspomagania i oleju w silniku .
bo bagnet jest "pełny"???
misiekmis, zmien sobie język na wyswietlaczu na taki jaki Ci pasuje - może angielski, przy włączonym zapłonie wciskasz w liczniku jednocześnie 0 i R na parę sekund ,aż wyskoczy na wświetlaczu język taki jaki w danej chwili posiadasz .Potem 0-rem przełanczasz na jaki ci pasuje wyłanczasz zapłon i po sprawie.
fabek, co masz na myśli zabijasz silnik właśnie - przy założeniu ze oleju na miarce jest tyle ile pola czerwonego czyli +- pół cm nad max'em.
fabek, co masz na myśli zabijasz silnik właśnie - przy założeniu ze oleju na miarce jest tyle ile pola czerwonego czyli +- pół cm nad max'em.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Kucza, nie wgłębiając się w szczegóły mechaniczne nadmiar jest najgorszy. Uszkodzenie pierścieni, uszczelniaczy wału, zniszczenie katalizatora. Poza tym uderzające w olej korbowody pienią go, następuje spadek cisnienia i zatarcie silnika.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Bo mi się włąśnie odrobinke zadużo dolało przedwczoraj to gonie na odessanie hehe
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Juz odessałem litr przy okazji zrobiłem kompa na SD
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
...czy to możliwe że poprzedni właściciel jeździł z tą informacją ok 2-3lat i teraz ja ok pół roku i silnik nadal pracuje i nic się nie dzieje... może to po prostu błąd komputera???...Kucza pisze:fabek, co masz na myśli zabijasz silnik właśnie - przy założeniu ze oleju na miarce jest tyle ile pola czerwonego czyli +- pół cm nad max'em.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości