Pomoc o tłumaczenie

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

misiekmis
Posty: 15
Rejestracja: 18 mar 2012, o 12:31
Lokalizacja: Łódź

Pomoc o tłumaczenie

Post autor: misiekmis »

Koledzy proszę o pomoc, może komuś z was wyskoczyły takie informacje:
1. HYDRAULIK OLSTAND
2. MOTOROL OLSTAND

o co chodzi i jak się tego pozbyć aby było wszystko ok bo rozumiem że coś jest nie tak skoro wyskakuje mi taka informacja...
dziękuje z góry...
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Jeśli te komunikaty wyświetlają sie po przekręceniu kluczyka -wykasuj je .Jeśli pojawi się ponownie to sprawdż stan oleju w zbiorniczku wspomagania i oleju w silniku .
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Michal_Rokitki
Posty: 561
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki

Post autor: Michal_Rokitki »

Wpisz sobie kolego w tłumacza google jeśli nie wiesz o co come on ;)

Hydraulik olstand - poziom oleju hydraulicznego
Motorol olstand - poziom oleju silnikowego

Nie jest to niemiecki ale tyle mogę z tego wywnioskować :P W każdym razie coś z germańskiego :)
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

misiekmis pisze:HYDRAULIK OLSTAND
Poziom oleju przekładniowego.
misiekmis pisze:MOTOROL OLSTAND
Poziom oleju silnikowego.

Nie szukałeś. Informacje na ten temat są dostępne na naszym forum i w Google, a czas wyszukania to mniej niż 10s.
kakadu pisze:Jeśli te komunikaty wyświetlają sie po przekręceniu kluczyka -wykasuj je .Jeśli pojawi się ponownie to sprawdż stan oleju w zbiorniczku wspomagania i oleju w silniku
Ja bym zaczął od sprawdzenia tego, co dzieje się pod maską. Komputerom się nie ufa :hyhy:
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Michal_Rokitki
Posty: 561
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki

Post autor: Michal_Rokitki »

qoompel pisze:Ja bym zaczął od sprawdzenia tego, co dzieje się pod maską. Komputerom się nie ufa :hyhy:
I tutaj podzielam twoje zdanie :)

Jestem kierowcą ciężarówki i np : w Iveco Stralis sprawdzając olej na komputerze nie przekłada się to nic a nic na stan faktyczny . Ale problem jest tego typu że nikomu się nie chce w Stralisie podnosić kabiny do góry żeby dostać się do bagnetu , który na dobrą sprawę jest jedynym adekwatnym wskaźnikiem poziomu oleju :( Włosi jak coś wymyślą to Arivederci ;)
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Awatar użytkownika
zyzek
Posty: 747
Rejestracja: 4 gru 2011, o 20:31
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: zyzek »

Michal_Rokitki pisze:
qoompel pisze:Ja bym zaczął od sprawdzenia tego, co dzieje się pod maską. Komputerom się nie ufa :hyhy:
I tutaj podzielam twoje zdanie :)

Jestem kierowcą ciężarówki i np : w Iveco Stralis sprawdzając olej na komputerze nie przekłada się to nic a nic na stan faktyczny . Ale problem jest tego typu że nikomu się nie chce w Stralisie podnosić kabiny do góry żeby dostać się do bagnetu , który na dobrą sprawę jest jedynym adekwatnym wskaźnikiem poziomu oleju :( Włosi jak coś wymyślą to Arivederci ;)
co racja to racja u mnie na szczescie w Actros-ie pokazuje dobrze ;)
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
Obrazek
Michal_Rokitki
Posty: 561
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki

Post autor: Michal_Rokitki »

zyzek pisze:co racja to racja u mnie na szczescie w Actros-ie pokazuje dobrze
To już będzie małe OT ale : w Actrosie jest OK ( przecież to Mercedes ; ) ) . W Scanii jest ok . W Daf też jest ok . Nawet w Renault jest ok . Ale w IVECO !!! Non Ci Sono Parole :0 Czyli : Nie ma słów :)
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
misiekmis
Posty: 15
Rejestracja: 18 mar 2012, o 12:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: misiekmis »

kakadu pisze:Jeśli pojawi się ponownie to sprawdż stan oleju w zbiorniczku wspomagania i oleju w silniku .
...jeden i 2gi komunikat pokazują mi się w czasie jazdy z tym że ten od oleju silnika poprzedniemu właścicielowi też się pokazywał (auto kupiłem jakieś pół roku temu) i mówił że jest jakiś błąd w komputerze... czy możliwe że ta informacja pokazuje się ponieważ jest za dużo oleju wlane???
bo bagnet jest "pełny"???
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

czy możliwe że ta informacja pokazuje się ponieważ jest za dużo oleju wlane???
bo bagnet jest "pełny"???
zabijasz silnik właśnie.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
Kucza
VIP
Posty: 753
Rejestracja: 27 maja 2010, o 21:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kucza »

misiekmis, zmien sobie język na wyswietlaczu na taki jaki Ci pasuje - może angielski, przy włączonym zapłonie wciskasz w liczniku jednocześnie 0 i R na parę sekund ,aż wyskoczy na wświetlaczu język taki jaki w danej chwili posiadasz .Potem 0-rem przełanczasz na jaki ci pasuje wyłanczasz zapłon i po sprawie.

fabek, co masz na myśli zabijasz silnik właśnie - przy założeniu ze oleju na miarce jest tyle ile pola czerwonego czyli +- pół cm nad max'em.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# => Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Kucza, nie wgłębiając się w szczegóły mechaniczne nadmiar jest najgorszy. Uszkodzenie pierścieni, uszczelniaczy wału, zniszczenie katalizatora. Poza tym uderzające w olej korbowody pienią go, następuje spadek cisnienia i zatarcie silnika.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
Kucza
VIP
Posty: 753
Rejestracja: 27 maja 2010, o 21:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kucza »

Bo mi się włąśnie odrobinke zadużo dolało przedwczoraj :P to gonie na odessanie hehe
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# => Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Tyle nie powinno zaszkodzić, ale dla świętego spokoju odessij nadmiar.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
Kucza
VIP
Posty: 753
Rejestracja: 27 maja 2010, o 21:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kucza »

Juz odessałem litr :D przy okazji zrobiłem kompa na SD :D
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# => Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
misiekmis
Posty: 15
Rejestracja: 18 mar 2012, o 12:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: misiekmis »

Kucza pisze:fabek, co masz na myśli zabijasz silnik właśnie - przy założeniu ze oleju na miarce jest tyle ile pola czerwonego czyli +- pół cm nad max'em.
...czy to możliwe że poprzedni właściciel jeździł z tą informacją ok 2-3lat i teraz ja ok pół roku i silnik nadal pracuje i nic się nie dzieje... może to po prostu błąd komputera???...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości