małolat w garażu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
małolat w garażu
Witam. Z racji wieku mało mam doświadczenia przy samochodach ( coś tam sie dłubało ale w oplu vectrze i od małego przy dwuśladach itp), nabyłem okulara. Trzeba zmienić klocki i tarcze hamulcowe, łożyska tył i chce wstawić cały nowy wydech ( beż żadnych przeróbek wydech) i prawdopodobnie stablizator przód (?) (czasem przód nosi przy około 80-100km na wybojach). Sęk w tym że nie chce dawać komuś do roboty tego, tylko samemu sie czegoś nauczyć. Z jako takim małym doświadczeniem jest wstanie to zrobić? oprócz stablizatora i spawania wydechu bo nie mam migomatu nawet. Jak masz mnie zjechać za durny post to sobie daruj, szukam na forum pomocy, nie braku motywacji. Pozdrawiam serdecznie
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
Re: małolat w garażu
A kanał Masz?
Kolegę do pomocy i z dwie breszki, bo obawiam się, że to nie tylko stabilizator powoduje pływanie. Całe zawieszenie trzeba zobaczyć.
Wtedy zobaczysz co dasz radę sam , a co nie (np. Wypchnięcie tulei z wahacza)
Miłej zabawy.
Kolegę do pomocy i z dwie breszki, bo obawiam się, że to nie tylko stabilizator powoduje pływanie. Całe zawieszenie trzeba zobaczyć.
Wtedy zobaczysz co dasz radę sam , a co nie (np. Wypchnięcie tulei z wahacza)
Miłej zabawy.
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
kanał by sie znalazł i praska do tulei tez, ręczna ale praska. Ale aż tak bym nie ryzykował bo więcej pochrzanić moge niż zrobić. to chyba z zawieszeniem i wydechem oddam komuś do roboty. Coś możecie powiedzieć o kosztach zrobienie remontu zawieszenia żeby mieć spokój na pare lat? bo mam taki mętlik w głowie, a planuje meśka przy sobie mieć pare dobrych lat. W 1.5- 2 tyś sie zmieszcze?
Ostatnio zmieniony 24 sty 2016, o 20:56 przez kumpek20, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
A od czego masz youtuba ?
[ Dodano: 2016-01-24, 20:57 ]
https://www.youtube.com/watch?v=jS01KzmL5Jg
I po kolei filmy po prawej
[ Dodano: 2016-01-24, 20:57 ]
https://www.youtube.com/watch?v=jS01KzmL5Jg
I po kolei filmy po prawej
o dzięki wielkie, na pewno sie przyda pozdrawiamyellowstone2012 pisze:A od czego masz youtuba ?
[ Dodano: 2016-01-24, 20:57 ]
https://www.youtube.com/watch?v=jS01KzmL5Jg
I po kolei filmy po prawej
Na forum jest książka SAM NAPRAWIAM
sporo przydatnych informacji
przy zawieszeniu nie ma co szaleć i wymieniać na oślep trzeba sprawdzić gdzie są luzy i wymienić te elementy
dasz rade sam - jak tego nigdy nie robiłeś będzie to trwało trochę dłużej niż normalnie
na youtube tez jest sporo info co i jak
sporo przydatnych informacji
przy zawieszeniu nie ma co szaleć i wymieniać na oślep trzeba sprawdzić gdzie są luzy i wymienić te elementy
dasz rade sam - jak tego nigdy nie robiłeś będzie to trwało trochę dłużej niż normalnie
na youtube tez jest sporo info co i jak
w210 -sprzedane
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
nie byłem ale chce mieć auto pewniaka i na pare lat. Obstawiam ze niektóre części fabryczne dłużej wytrzymają niż te które teraz bym stawił ale fak faktem chce mieć pewne autokakadu pisze:kumpek20 byłeś gdzieś na stacji diagnostycznej co by stwierdzili co masz uszkodzone w zawieszeniu?
Czy też chcesz wymieniać po kolei wszystko.
U mnie jest wszystko zaspawane, tylko końcowy był przykręcany. Myślałem ze większość wydechów jest tak spawana od początku do końca. Dobrze wiedziećkid pisze: kumpek20, W210 to nieskomplikowany wynalazek, zawieszenie, hamulce, wszystko proste do zrobienia. Do wydechu spawarki nie potrzebujesz tylko kluczy. Inna sprawa jak chcesz łatać stary ale Ty kupujesz nowy i tylko zakładasz.
Lubię takie podejście do sprawy, powodzenia !
Wydechu nie warto spawać. Ktoś u mnie go tak 'naprawiał' i zaczął brzęczeć później. Wymieniłem na nowy za ~300-400zł i zapomniałem o problemie.
Wstaw zdjęcia i zaprezentuj auto w dziale Nasze auta
Wstaw zdjęcia i zaprezentuj auto w dziale Nasze auta
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Niestety tylko końcowy mam na obejme reszta wszystko spawane. Jak to zrobić żeby zostawić katalizator i wstawić łącznik amortyzujący. Może wspawać go między katalizatorem a kolektorem a następnie katalizator odciąć pod wymiar od środkowego i wstawić nowy środkowy i końcowy normalnie na obejme? jak myślicie? nie zbyt mi sie kłania kupowanie nowego kata bo troche kosztuje pewnie więc trzeba jakoś radzićMuniek pisze:Wydechu nie warto spawać. Ktoś u mnie go tak 'naprawiał' i zaczął brzęczeć później. Wymieniłem na nowy za ~300-400zł i zapomniałem o problemie.
Wstaw zdjęcia i zaprezentuj auto w dziale Nasze auta
Pare zdjęć jest już, nienajlepsze bo na szybko. Bedzie pogoda to coś lepiej pomyśle Pozdrawiam
Re:
Ale popieprzyłem sprawe.. Dziś normalnie zajrzałem pod auto i sie okazało że jednak środkowy nie jest spawany tylko normalnie. Nie ma co sie dziwić jak wcześniej zaglądałem pod auto z miejsca z telefonem.kid pisze:Jak tam taka rzeźba jest to sprawdź czy masz kata, czy puszkę po nim tylko.
Nie wiem czy mi sie opłaca płacić 400 zł za wydech czy może troche zejść z ceny na to. Bo jedno i drugie zamiennik, pytam bo świeżak jestem. Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/mercedes-w210-e-klass ... 37768.html i http://allegro.pl/tlumik-mercedes-w210- ... 79175.html
Co o tym sądzicie panowie?
WDB2100041A661457
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości