Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Doliczyć musisz koszt świec i kabli dobrej marki raz w roku.
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
To nie jest obligatoryjne. Jak masz uwalone to i na benzynie chodził nie będzie, LPG nie ma tutaj nic do rzeczy.
Ja Mercem ponad 2 lata śmigałem na LPG, 36 tyś km zrobiłem w tym czasie i ani świec, ani kabli nie dotykałem. Kuzyn niedawno zmieniał w W203 kompresor:
80 tyś km na LPG przejechał (montował u Fleszy), w tym czasie 2x zmienił świece zapłonowe i teraz 3ci raz dał się namówić na irydowe, no i kpl cewek, jedna padła, druga padała a dwie profilaktycznie dla świętego spokoju. 2005 rok, 12 lat, 220 tyś km przejechane na fabrycznych. To nie wina gazu, to naturalne zużycie.
We wcześniej posiadanych autach w przyp. świec standardowych, zalecanych przez producenta po prostu skracałem interwał wymian z zalecanych 60 do 40 tyś km (dla świetego spokoju, 3/4 gaziarzy ma to w du*ie i pałuje tyle ile każą albo i więcej) a w obecnie posiadanych przy wymianie (jak wypada) inwestuję w Irydowe i nie zawracam sobie więcej du*y układem zapłonowym.
Opel jak i teraz francuzy nie mają kabli tylko cewki zespolone także nie ma z tym problemów. Jak nie zalejesz przy myciu i takie tam do 15 lat wytrzymują a nowe, porządne 250zł.
Jak kupujesz 12-14 letnie auto normalnym jest że kable mogą wymagać wymiany - na oponach 14-letnich też nie jeździsz.
Ja Mercem ponad 2 lata śmigałem na LPG, 36 tyś km zrobiłem w tym czasie i ani świec, ani kabli nie dotykałem. Kuzyn niedawno zmieniał w W203 kompresor:
80 tyś km na LPG przejechał (montował u Fleszy), w tym czasie 2x zmienił świece zapłonowe i teraz 3ci raz dał się namówić na irydowe, no i kpl cewek, jedna padła, druga padała a dwie profilaktycznie dla świętego spokoju. 2005 rok, 12 lat, 220 tyś km przejechane na fabrycznych. To nie wina gazu, to naturalne zużycie.
We wcześniej posiadanych autach w przyp. świec standardowych, zalecanych przez producenta po prostu skracałem interwał wymian z zalecanych 60 do 40 tyś km (dla świetego spokoju, 3/4 gaziarzy ma to w du*ie i pałuje tyle ile każą albo i więcej) a w obecnie posiadanych przy wymianie (jak wypada) inwestuję w Irydowe i nie zawracam sobie więcej du*y układem zapłonowym.
Opel jak i teraz francuzy nie mają kabli tylko cewki zespolone także nie ma z tym problemów. Jak nie zalejesz przy myciu i takie tam do 15 lat wytrzymują a nowe, porządne 250zł.
Jak kupujesz 12-14 letnie auto normalnym jest że kable mogą wymagać wymiany - na oponach 14-letnich też nie jeździsz.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Czyli reasumując robiąc rocznie max 15tys km instalacja zwróci się po 2 latach a później to już tylko tańsza jazda
Jeśli oczywiście z instalacją nie będzie dodatkowych problemów. W Koninie również gaz np na Orlenie 1.67zl na chwilę obecną.
Jeśli oczywiście z instalacją nie będzie dodatkowych problemów. W Koninie również gaz np na Orlenie 1.67zl na chwilę obecną.
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Tylko dodaj sobie to o czym pisze tonidriver - świece za 4 stówki, kable za 8 stówek, przegląd za stówkę i zimne przeloty Już tak różowo nie jest.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Może po to powyżej 2 litrów żeby czuć się bezpiecznie przy głupim wyprzedzaniu? Gazu nie założysz ale za to np powiesisz jakąś głupotę na lusterku której nikt inny z nas by nie powiesił? Taki tok rozumienia.
PS. Panowie czyli w takiej Vce rozumiem że są dwie listwy wtryskowe tak? I co jeszcze podwójne? Reduktor?
PS. Panowie czyli w takiej Vce rozumiem że są dwie listwy wtryskowe tak? I co jeszcze podwójne? Reduktor?
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Panowie a takie coś to bajer czy fajna alternatywa dla filtrów w instalacji żeby ograniczyć i zasyfianie ;-)
http://www.certools.pl/f-703-c-lub-f-704-c.html
http://www.certools.pl/f-703-c-lub-f-704-c.html
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
A syf ciągnięty ze zbiornika tez ci ten filierek oczyści?
Szkoda kasy.
Szkoda kasy.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Tak 2 listwy i jeden reduktor parownik.Mariusz pisze: PS. Panowie czyli w takiej Vce rozumiem że są dwie listwy wtryskowe tak? I co jeszcze podwójne? Reduktor?
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
zdecydowanie to. Rozwiązanie dla ludzi którzy dużo, często i gdzie popadnie tankują aby zminimalizować ryzyko zatankowania syfu. Paru używa tego na lpg-forum, pisali że filtr fazy ciekłej potrafi do 40 tyś km przelatywać dzięki temu a i tak wyjmowany jest lekko brązowy gdzie nieraz po jednym tylko trefnym tankowaniu wracasz do warsztatu na benzynie, FFC przypomina cegłę i dochodzą jeszcze koszty opróżnienia zbiornika LPG z tego wszystkiego.Mariusz pisze:alternatywa dla filtrów w instalacji żeby ograniczyć i zasyfianie
no właśnie po to to jest aby syfu w zbiornik nie tankowaćstanleym210 pisze:A syf ciągnięty ze zbiornika tez ci ten filierek oczyści?
Szkoda kasy.
niekoniecznie - możesz mieć odseparowane. Każdy wtryskiwacz osobno montowany dzieki temu idzie je tak upchnąć w kolektor że potem pięknie wszystko kryje się pod fabryczną osłoną silnika i nic nie widać.stanleym210 pisze:Tak 2 listwy
ale to będzie TWIN (czyli podwójny) no chyba że jakiś wydajny pokroju Gold GT itpstanleym210 pisze:jeden reduktor
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Rozumiem czyli te trzy firmy ci mam na uwadze dają osobno wtryski a nie listwy jak dobrze myślę?
Czyli co ten filtr jednak wart uwagi żeby ograniczyć syf z zbiorniku i reszcie filtrów czy jednak szkoda zachodu?
Czyli co ten filtr jednak wart uwagi żeby ograniczyć syf z zbiorniku i reszcie filtrów czy jednak szkoda zachodu?
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Źle myślisz. Zależy od silnika i montera. W jednym lepiej podejdą wtryski zespolone na listwie, w drugim odseparowane - nie ma znaczenia. Znaczenie ma fachowość montażu, dobór prawidłowych komponentów i strojenie, strojenie, strojenie.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Chopie, nie myśl o tym co tam Ci zamontują. Mi Flesze zrobili tak, że nic poza filtrem i reduktorem nie widać. No i oczywiście instalka bezobsługowa z mojej strony. Nad tym filtrem też myślałem ale jak sobie policzysz to lepiej chyba wymieniać co 10 tysięcy ten filtr na przeglądach.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Poprostu miałem na myśli jak to montuje się np w tym 3.2 silniku ale pewnie i listwy kładą jak i pojedynczo wtryski. Kie przejmuje się z ciekawości pytam ten filtrek ciekawy tylko na e tankowań wystarcza? Zapewne kolejne filtry już w instalacji są mniej zasyfiałe.
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
Piasek- ja jeżdżę kilkanaście lat autami na gaz.To co bylo kiedyś w lpg przy tankowaniu to byl syf.
Teraz gaz jest czyściuteńki,nawet nie ma w nim oleju.
Syf robi sie w samym zbiorniku z powodu korozji zbiornika,jakichś kropli wody,etc.Więc filtr przed tankowaniem to obecnie nieporozumienie,ale jak ktoś ma życzenie to może sobie i dwa założyć jeden po drugim.
Ja nawet przez ponad rok jeździłem wogole bez filtrów dokładnego oczyszczania i nic sie nie działo.
Nadmieniam że wtryski mam AEB bez stożka tylko z płytką regulowana magnesami, a jak podaje producent nie potrzeba używać wspomnianych wyżej filtrów.
Teraz gaz jest czyściuteńki,nawet nie ma w nim oleju.
Syf robi sie w samym zbiorniku z powodu korozji zbiornika,jakichś kropli wody,etc.Więc filtr przed tankowaniem to obecnie nieporozumienie,ale jak ktoś ma życzenie to może sobie i dwa założyć jeden po drugim.
Ja nawet przez ponad rok jeździłem wogole bez filtrów dokładnego oczyszczania i nic sie nie działo.
Nadmieniam że wtryski mam AEB bez stożka tylko z płytką regulowana magnesami, a jak podaje producent nie potrzeba używać wspomnianych wyżej filtrów.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211
U mnie C4 np zrobiło 44tyś km w 14m-cy na LPG zatem większe prawdopodobieństwo syfu jest przy tankowaniu niż możliwa do wytrącenia się korozja w zbiorniku LPG. Raz już zmieniałem filtry po 7 tyś km bo gdzieś gó*na zatankowane było (przy przyspieszaniu przerzucał na benzynę) a raz przy regulaminowych 10ciu cegła była z FFC.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości