Wymyślam, bo mnie to ciekawi, ale wcale nie twierdzę, że na pewno się nie mylę. O tym ciśnieniu nie pomyślałem. Może nawet masz rację z tymi wentylatorami... :lol: :lol: :lol:
Max jechalem 215-220 km/h licznikowe (czyli najprawdopodobniej obarczone bledem) Tyle ze auto pojdzie jeszcze wiecej bo w pewnym momencie musialem hamowac
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2008, o 22:33 przez Klosiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Hm...a czemu mialby eksplodowac Wg danych technicznych z manualem ma v-max 180 km/h a z automatem 177km/h a pozatym liczniki lubia pokazywac za duzo przy wyzszych predkosciach chyba po to samochod ma wskazniki zeby wiedziec czy dzieje sie cos zlego (vide czerwone pole na obrotomierzu i temperatura silnika) a jak wiadomo okulary tez juz lubia piszczec jak sie dzieje im krzywda
Klosiak pisze:Max jechalem 215-220 km/h licznikowe (czyli najprawdopodobniej obarczone bledem) Tyle ze auto pojdzie jeszcze wiecej bo w pewnym momencie musialem hamowac
Szału nie ma ;-) Ja swoim A3 1.8 125KM wycisnąłem 218km/h wg wskazań GPS. Obecnym 2.0 kompressor jak na razie tylko 223km/h, bo nie miałem okazji porządnie się rozpędzić.
CLK pisze:Szału nie ma ;-) Ja swoim A3 1.8 125KM wycisnąłem 218km/h wg wskazań GPS. Obecnym 2.0 kompressor jak na razie tylko 223km/h, bo nie miałem okazji porządnie się rozpędzić.
Do czego pijesz? A3 to lekki bzykacz w porownaniu do okulara a 2.0 kompressor to podobna moc...tyle ze ja mam ciezszy samochod bo dochodzi 4matic i kombi. A tak pozatym to napisalem ze musialem hamowac bo pojawila sie przeszkoda na moim pasie ktora nie chciala zjechac zreszta barti tez ma 2.8 i napisal tutaj ze 235 km/h pomykal wiec u Ciebie tez szalu nie ma
A twierdzenie ze "tylko 223 km/h" smieszne jest bo w Polsce i tak nie ma gdzie jechac tak szybko przez dluzszy czas Jak na Polske to juz i tak az zanadto
Na marginesie to w danych technicznych dla A3 125KM podaja sporo nizszy v-max od 218 km/h wiec mozliwe ze to bylo z gorki :mrgreen: