carsoft 7.4

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Kuler
Posty: 234
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuler »

Ech, coraz bardziej zaczynam się martwić, szczególnie mając na uwadze wyjazd do Chorwacji w połowie lipca :/ "Niby" narazie wszystko jest ok, ale jak w końcu coś pierdnie i już się nie "cofnie" to będzie duży problem. Zapytam ponownie - czy z wyjętym kluczykiem mogę odpiąć i przeczyścić styki sterownika silnika i tej puszki "zasilającej" np kontaktem do styków ?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla ;)
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Kuler pisze:Zapytam ponownie - czy z wyjętym kluczykiem mogę odpiąć i przeczyścić styki sterownika silnika i tej puszki "zasilającej" np kontaktem do styków ?
tak możesz bez problemu.

kontakt sprayu nie polecam, bo potrafią zostawiać dziwny osad na stykach, użyj jakiegoś środka typu rostfrei.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Gibon
Posty: 461
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 23:44
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Gibon »

Z wyjazdem dałbym sobie spokoj, chyba że chcesz wracać na lawecie :hyhy:
WDB1241251B666480 (2.5 D )
WDB1400321A294222 (3.2 1996r)
www.odszkodowania-wlodarczyk.pl
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

I 100% sprawnym możesz wrócic na lawecie, na to niema reguły :zalamany:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Kuler
Posty: 234
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuler »

fabek pisze:moduł zasilania do przelutowania i sprawdzenie połączeń styków do komputera od silnika.

warto sprawdzić też punkty masowe koło zbiornika płynu spryskiwaczy i koło zbiornika płynu chłodzącego.
Wielkie dzięki fabek za cenną wskazówkę. Jak narazie przeczyściłem tylko dwa punkty masowe (ten pod puszką filtra powietrza był cały zardzewiały) i od 22.06 błędów nie ma, jest STATUS OK. :hyhy: Wcześniej po skasowaniu błędów, praktycznie codziennie mi je wywalało, wystarczyło się przejechać dłuższy odcinek. Mam nadzieję że u mnie to był główny problem i nie będę musiał walczyć ze sterownikiem silnika lub wiązką.

Jeszcze raz serdeczne dzięki - oczywiście daje pomagasa :padam: i pozdrawiam !!
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla ;)
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Kuler, nie ma sprawy i powodzonka w drodze na wakacje :)
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kuler
Posty: 234
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuler »

No dobra, za wcześnie się podpaliłem :( błędy dalej wywala - te same :( pierwsze co mi dalej przychodzi do głowy to sprawdzenie cewek, jeżeli u mnie są dwie (po jednej na dwa cylindry) ? to awaria którejś mogłaby powodować objaw pracy "na dwóch garach" - tak na chłopski rozum :)

[ Dodano: 2012-07-10, 07:30 ]
Sprawdziłem, że po odpięciu przepływomierza odrazu wywala mi taką właśnie listę błędów. Wygląda na to że to jednak przepływka. Zamówiłem za pobraniem za 130zl używkę o takich samych nr jak miałem i zobaczymy czy to to :niepewny:

[ Dodano: 2012-07-13, 05:47 ]
A jednak świece, mimo że miały niecałe pół roku...przypalenia na ceramicznej powierzchni wprawnym okiem zdiagnozował elektryk - ja bym się nie zorientował że to przebicia na dwóch świecach. "Moc" iskry była ok. Po wymianie świec i ustawieniu przerwy na 0.7 (wg teorii elektryka do gazu taka właśnie powinna być) wszystkie zło ustąpiło :) Wreszcie mietek to mietek, a nie prychający kredens :)

PS. przepływka sprawna i jakby co mam druga na zbyciu - również sprawną :) z okrągłą wtyczką - nr. Merc: 000 094 00 48 Bosch:0280 217 100

Pozdr.

[ Dodano: 2012-07-24, 22:27 ]
Pozdr dla wszystkich forumowiczów z wyspy PAG z Chorwacji :) Udalo sie dojechac, a zaraz bedziem wracac :) ide po drina :P
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla ;)
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Awatar użytkownika
macies
Posty: 209
Rejestracja: 12 gru 2009, o 12:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macies »

chlopaki moze ktos podliknowac carsofta, ten z poczatku watku cos tam niby dziala, natomiast po wgraniu hotfixa nie działa. zamierzam kupic interfejs
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 10044.html
Ostatnio zmieniony 7 paź 2012, o 18:16 przez macies, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
bart2820
Posty: 45
Rejestracja: 18 cze 2011, o 08:48
Lokalizacja: waw

Post autor: bart2820 »

Czemu ten interfejs jest taki tani???? Cena zawsze byla okolo 250zl???
AVANTGARDE
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

to jest interfejs z pinami trzeba podłanczać kabelki, dlatego jest taki tani, jest tez taki sam ale z MULTIPLEXER czyli podłanczasz kostke i ten jest droższy 350zł.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Awatar użytkownika
macies
Posty: 209
Rejestracja: 12 gru 2009, o 12:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macies »

No ale chyba przełączanie pinow to nie jest zbyt skomplikowana sprawa :), tym bardziej ze robi sie co raz na jakis czas :)
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
zbibi
Posty: 60
Rejestracja: 25 sie 2012, o 18:13
Lokalizacja: Białystok

Carsoft Ul Home MB v12 SP

Post autor: zbibi »

Znalazłem w sieci oprogramowanie o nazwie Carsoft Ul Home MB v12 SP. Niestety bez klucza aktywującego wiec nie mogę sprawdzić co to takiego. Skrót MB sugeruje, że to do Mercedesa? Czy mógłby ktoś napisać coś na temat tego programu i gdyby tak podesłał klucz lub napisał gdzie go nożna znaleźć w sieci.
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
Awatar użytkownika
macies
Posty: 209
Rejestracja: 12 gru 2009, o 12:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macies »

Ja bym proponował znaleść działającą wersję 7, bo takowa prawdopodobnie wystarczy do naszych w210, ...
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
zbibi
Posty: 60
Rejestracja: 25 sie 2012, o 18:13
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zbibi »

Mam działąjącą wersje 7.4 i przejściówkę RS232 na kartę ExpresCard (takie mini PCMCIA) i niestety do mojej W210 nie wystarcza. To co mi wyświetlił Carsoft załączam do oglądu - śmiech na sali. Szukam więc innych mozliwości. Znalazłem właśnie w sieci program Carsoft 7.6. Czy wie ktoś coś na temat tego programu? Program jest już w wersji po instalacji i zajmuje tylko 6,5MB !? Nie wiem czy jest to jakaś nakładka na wersję 7.4 czy samodzielna instalacja. Ponadto znalazłem tez wersje Carsoft Ultimate Pro v12 oraz wersja v14. Niestety potrzebują klucz sprzętowy na penie i nie dają się odpalić choćby by zobaczyc jak to wygląda.
Załączniki
10102012042.jpg
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
Awatar użytkownika
macies
Posty: 209
Rejestracja: 12 gru 2009, o 12:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macies »

noc pisze:1.Carsofft 7,4 do 96 i nie wszystko, trochę po.
2.Carsofft 7,8 do 99 i nie wszystko.
3.SD China to kilka urządzeń od różnych producentów
dla W210 starczy całkowicie C2 + IBM T23.
Z tego co ostatnio miałem w ręku działa przyzwoicie (czas realny) błędów nie popełnia.
Oni też chcą być konkurencyjni (w cenie i jakości) i wyraźnie już są.
Dlaczego nie Polacy? :przestraszony:
kolega noc chyba wyjasnil co do czego sie nadaje...
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości