Brak wężyka z podciśnienia przy trójniku "Y"

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

nerdziu
Posty: 8
Rejestracja: 24 lip 2018, o 17:36

Brak wężyka z podciśnienia przy trójniku "Y"

Post autor: nerdziu »

Witam.
Mój problem po zakupie W210 E290 W Kombi 98 rok wygląda następująco :

Zauważyłem że przy "trójniku" w kształcie litery "Y" brak jednego wężyka.Znajduje się on stojąc po lewej stronie stojąc przed otwartą maską(Od strony pasażera). Od strony dolnej przychodzi jeden oraz z trójnika z góry wychodzi jeden bodajże z lewej strony jednak brakuje tego z prawej. NIe mam pojęcia od czego on może być a jakiekolwiek schematy niestety nic mi nie mówią.

Może on jest z automatycznej regulacji lamp ?Fabrycznie są ksenony jednak ktoś nieszczęście zmienił je na ledy i teraz ani się ich wyregulować spod maski nie da ani automat nie działa - dosłownie 20 m przed maską na krótkich widzę ....

W każdym razie pojawia się pytanie - od czego jest ten przewód i gdzie on mógł się podziać ? Jak go mogę zlokalizować?

Jeśli nadal cała sytuacja jest niejasna to tak czy siak postaram się zamieścić jutro adekwatne zdjecia tego trójnika.

Edit:Oto zdjęcia :

Obrazek

Oraz z bliska :

Obrazek
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Re: Brak wężyka z podciśnienia przy trójniku "Y"

Post autor: romek61 »

Jeden - zasilanie podciśnienie, drugi - lampa prawa, trzeci - lampa lewa. Regulacja wysokości, do tego w kabinie kierowcy po lewej stronie potencjometr
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
nerdziu
Posty: 8
Rejestracja: 24 lip 2018, o 17:36

Re: Brak wężyka z podciśnienia przy trójniku "Y"

Post autor: nerdziu »

romek61 pisze:Jeden - zasilanie podciśnienie, drugi - lampa prawa, trzeci - lampa lewa. Regulacja wysokości, do tego w kabinie kierowcy po lewej stronie potencjometr
Przy ksenonach jedyna regulacja jaka jest to automatyczna,ew po otwarciu maski przy lampach która w moim przypadku także nie działa :kwasny: .
Cóż, zobaczę przy odbiorze samochodu od elektryka czy został tam podłączony wężyk czy inaczej zostało to rozwiązane.

Edit:Po nierównej walce z Elektromechanikami udało mi się ustalić jedno na pewno - tak , ten trójnik łączy obie lampy - do obu z niego wychodzą do lamp podciśnienie.

Dwa(Ale co do tego nie jestem pewien) - całkiem możliwe że są one niezbędne aby "wspomóc" silniczek z ksenonów - ale tego już dokładnie nie wiem.
W każdym razie mam nadzieję że przynajmniej na tym pierwszym ktoś zaoszczędzi.
Temat do Zamknięcia.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości