W220 a koszty eksploatacji/utrzymania?

Rozmowy na różne tematy, niekoniecznie o motoryzacji.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

W220 a koszty eksploatacji/utrzymania?

Post autor: --Arkadia-- »

Witajcie.
Jakiś czas temu pozbylem się swojej w210-tki i obecnie od kilku miesięcy gości u mnie 211-tka 2,7cdi. Cały czas jednak po głowie chodzi mi S klasa po lifcie - niestety po sprzedaży w210 a przed zakupem w211 bałem się iść tą drogą ze wzgledu właśnie na koszt utrzymania"S".
Ale,ale widzę, że już kilka osób na forum posiada tej klasy auto i sobie chwali...
Może ktoś podpowiedziec czy różnice w cenach części/serwisie znacząco odbiegają od obecnie posiadanej w211? Mam na uwadze konkretnie w220 3,2cdi lub ewentualnie 3,2PB i zagazowanie.
P.S.
Najbardziej przeraża mnie airmatic tzn.ewentualne koszty naprawy ale jak maja się inne ceny części np.tarcze klocki,filtry ...itp.
Z góry dzięki za informacje.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

--Arkadia-- pisze:Ale,ale widzę, że już kilka osób na forum posiada tej klasy auto i sobie chwali..
Pytaj bacy od czasu kiedy kupił esę to ślad na Forum po nim zaginął. :hyhy:
Jesli już w220 to po lifcie szukaj i nie w Polsce.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
pawel85
Posty: 966
Rejestracja: 16 maja 2008, o 14:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel85 »

kakadu pisze:
--Arkadia-- pisze:Ale,ale widzę, że już kilka osób na forum posiada tej klasy auto i sobie chwali..
Pytaj bacy od czasu kiedy kupił esę to ślad na Forum po nim zaginął. :hyhy:
Hehe..Pewnie od rana do wieczora grzebie w swoim nowym nabytku, ręce ma całe w smarze i oleju i nie chce klawiaturki sobie pobrudzić pisząc na forum :rotfl:
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

Ha :hyhy: Baca, Baca :rotfl:

kakadu, Tak interesuje mnie jeśli już to polift ale nie chce porywac się z motyka na słońce dlatego rozważam wszystkie realne za i przeciw żebym nie wpakowal się w maliny ...
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

--Arkadia-- pisze:Najbardziej przeraża mnie airmatic tzn.ewentualne koszty naprawy ale jak maja się inne ceny części np.tarcze klocki,filtry ...itp.
To zależy jakiej firmy bedziesz kupował myślę że podobnie będzie w w211 i w220.Fakt że airmatic powala nawet do w211 są amory droższe niż do esy.
Klocki tarcze to zależy od wyposażenia.
Widzę że Zimmermanny do mojego w211 są droższe niż do esy. :(
Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, o 21:46 przez kakadu, łącznie zmieniany 1 raz.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

Czyli poza airmatic koszty eksploatację takie jak w211?
Ten egzemplarz mi się podoba ale od handlarzy więc szukam dalej http://allegro.pl/mercedes-s320-lifting ... 25501.html


p.s.
Już jakiś czas się sprzedaje i nie wiem czy dlatego, ze jest to jakiś ulep czy może ogólnie sprzedaż "S" to mega wyzwanie.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Pamiętaj że jadąc do warsztatu na dzień dobry za ese zapłacisz już więcej. ;)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Kupuj S-kę to zupełnie inny świat . Technologicznie jest blisko w211 . Co do silnika to już sam musisz sobie odpowiedzieć ja ujeżdżam S500 i jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o spalanie 20 LPG w mieście przy nie emeryckiej jeździe i do tego jeżdżę na Dryndzie . Airmatic też nie taki straszny jak się wydaje a w używanych klamotach można przebierać . Przy S klasie moim zdaniem bynajmniej to połowa sukcesu zlokalizowanie trafne jakiej kolwiek usterki czy też nie domagania i jej zlikwidowanie . Kupa moich znajomych jak i rodzina przesiadły się z E na S i nie żałują tego, większość również je użytkuje je zarobkowo .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Autoholik pisze:odpowiedzieć ja ujeżdżam S500 i jestem bardzo zadowolony
Ale to to inna bajka.V8 benzyna to nie R6 diesel. :)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Padło pytanie czy 3.2 cdi lub ewentualnie 3.2 pb . Ja rozwiałem że jeśli już Benzyna z LPG to 5.0 jest najoptymalniejsze jeśli chodzi o relacje mocy do spalania .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

kakadu, serwisuje Od kilku lat u jednego fachowca więc nie zrobiłby mi tego :oczami:

Autoholik, Dzięki za info. Jak dla mnie s500 to jednak za dużo bardziej 3,2 zostanie jeśli już ulegne :hyhy:

Miałeś już jakieś przygody z airmatic albo inne naprawy - mniejsze, większe??
Posiadasz polifta?? Podpowiedź na co zwrócić szczególna uwagę przy zakupie?? I czy to potwierdzone ,ze polift nie rdzewieje???
Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, o 22:46 przez --Arkadia--, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
karol999
Posty: 461
Rejestracja: 27 sie 2008, o 12:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: karol999 »

Widzę że z Bydgoszczy jesteś to mogę Ci pokazać eSke z silnikiem 5.0 to innego nie będziesz chciał :P tylko że ja mam przedlifta.
Mercedes W220 5.0 V8
Opel Calibra 2.0 16v
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Posiadam polifta ostatniego z ostatnich :D .Co do napraw było ich parę ale mam za znajomego porządnego elektryka szatana na mercedesy . Airmatic również naprawiałem a konkretnie łącznik przedniego układu utrzymania ciśnienia . Auta nie gniją jeśli nie są naprawiane metodami chałupniczymi . Z innych napraw to przepływomierz wymieniałem i ostatnio naprawiałem mikro styki odpowiedzialne za system Key-Less-Go .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

karol999, Boje się takiej pojemności i ewentualnych napraw - czy to nie ten silnik z bolączką podobna do e430 z rozrzadem?
P.s
Ale dzięki za propozycje.

[ Dodano: 2015-05-25, 22:51 ]
Autoholik, I jak cenowo wychodzą takie naprawy? Ile już tys.km zrobiłeś tym autem??
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Więc tak za przepływkę buliłem 450 zł w serwisie za łącznik ciśnienia Airmatica 300 zł również serwis . Zabawa z mikrostykami to 250 zł . Przejechałem nią już30 tyś km Mój młodszy brat też kula na taxie S-kę w cdi i do niego przełpywka kosztowała 350 zł w serwisie a i nie dawno wymieniał prawy przedni amortyzator airmatic do dał za niego 800 zł używkę na gwarancji ale po znajomości normalna cena myślę że bedzię w okolicy 1000 zł .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości