W220 a koszty eksploatacji/utrzymania?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
W220 a koszty eksploatacji/utrzymania?
Witajcie.
Jakiś czas temu pozbylem się swojej w210-tki i obecnie od kilku miesięcy gości u mnie 211-tka 2,7cdi. Cały czas jednak po głowie chodzi mi S klasa po lifcie - niestety po sprzedaży w210 a przed zakupem w211 bałem się iść tą drogą ze wzgledu właśnie na koszt utrzymania"S".
Ale,ale widzę, że już kilka osób na forum posiada tej klasy auto i sobie chwali...
Może ktoś podpowiedziec czy różnice w cenach części/serwisie znacząco odbiegają od obecnie posiadanej w211? Mam na uwadze konkretnie w220 3,2cdi lub ewentualnie 3,2PB i zagazowanie.
P.S.
Najbardziej przeraża mnie airmatic tzn.ewentualne koszty naprawy ale jak maja się inne ceny części np.tarcze klocki,filtry ...itp.
Z góry dzięki za informacje.
Jakiś czas temu pozbylem się swojej w210-tki i obecnie od kilku miesięcy gości u mnie 211-tka 2,7cdi. Cały czas jednak po głowie chodzi mi S klasa po lifcie - niestety po sprzedaży w210 a przed zakupem w211 bałem się iść tą drogą ze wzgledu właśnie na koszt utrzymania"S".
Ale,ale widzę, że już kilka osób na forum posiada tej klasy auto i sobie chwali...
Może ktoś podpowiedziec czy różnice w cenach części/serwisie znacząco odbiegają od obecnie posiadanej w211? Mam na uwadze konkretnie w220 3,2cdi lub ewentualnie 3,2PB i zagazowanie.
P.S.
Najbardziej przeraża mnie airmatic tzn.ewentualne koszty naprawy ale jak maja się inne ceny części np.tarcze klocki,filtry ...itp.
Z góry dzięki za informacje.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Pytaj bacy od czasu kiedy kupił esę to ślad na Forum po nim zaginął.--Arkadia-- pisze:Ale,ale widzę, że już kilka osób na forum posiada tej klasy auto i sobie chwali..
Jesli już w220 to po lifcie szukaj i nie w Polsce.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Hehe..Pewnie od rana do wieczora grzebie w swoim nowym nabytku, ręce ma całe w smarze i oleju i nie chce klawiaturki sobie pobrudzić pisząc na forumkakadu pisze:Pytaj bacy od czasu kiedy kupił esę to ślad na Forum po nim zaginął.--Arkadia-- pisze:Ale,ale widzę, że już kilka osób na forum posiada tej klasy auto i sobie chwali..
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ha Baca, Baca
kakadu, Tak interesuje mnie jeśli już to polift ale nie chce porywac się z motyka na słońce dlatego rozważam wszystkie realne za i przeciw żebym nie wpakowal się w maliny ...
kakadu, Tak interesuje mnie jeśli już to polift ale nie chce porywac się z motyka na słońce dlatego rozważam wszystkie realne za i przeciw żebym nie wpakowal się w maliny ...
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
To zależy jakiej firmy bedziesz kupował myślę że podobnie będzie w w211 i w220.Fakt że airmatic powala nawet do w211 są amory droższe niż do esy.--Arkadia-- pisze:Najbardziej przeraża mnie airmatic tzn.ewentualne koszty naprawy ale jak maja się inne ceny części np.tarcze klocki,filtry ...itp.
Klocki tarcze to zależy od wyposażenia.
Widzę że Zimmermanny do mojego w211 są droższe niż do esy.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, o 21:46 przez kakadu, łącznie zmieniany 1 raz.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Czyli poza airmatic koszty eksploatację takie jak w211?
Ten egzemplarz mi się podoba ale od handlarzy więc szukam dalej http://allegro.pl/mercedes-s320-lifting ... 25501.html
p.s.
Już jakiś czas się sprzedaje i nie wiem czy dlatego, ze jest to jakiś ulep czy może ogólnie sprzedaż "S" to mega wyzwanie.
Ten egzemplarz mi się podoba ale od handlarzy więc szukam dalej http://allegro.pl/mercedes-s320-lifting ... 25501.html
p.s.
Już jakiś czas się sprzedaje i nie wiem czy dlatego, ze jest to jakiś ulep czy może ogólnie sprzedaż "S" to mega wyzwanie.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Kupuj S-kę to zupełnie inny świat . Technologicznie jest blisko w211 . Co do silnika to już sam musisz sobie odpowiedzieć ja ujeżdżam S500 i jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o spalanie 20 LPG w mieście przy nie emeryckiej jeździe i do tego jeżdżę na Dryndzie . Airmatic też nie taki straszny jak się wydaje a w używanych klamotach można przebierać . Przy S klasie moim zdaniem bynajmniej to połowa sukcesu zlokalizowanie trafne jakiej kolwiek usterki czy też nie domagania i jej zlikwidowanie . Kupa moich znajomych jak i rodzina przesiadły się z E na S i nie żałują tego, większość również je użytkuje je zarobkowo .
ex:E320 CDI V6 na taxi
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
kakadu, serwisuje Od kilku lat u jednego fachowca więc nie zrobiłby mi tego
Autoholik, Dzięki za info. Jak dla mnie s500 to jednak za dużo bardziej 3,2 zostanie jeśli już ulegne
Miałeś już jakieś przygody z airmatic albo inne naprawy - mniejsze, większe??
Posiadasz polifta?? Podpowiedź na co zwrócić szczególna uwagę przy zakupie?? I czy to potwierdzone ,ze polift nie rdzewieje???
Autoholik, Dzięki za info. Jak dla mnie s500 to jednak za dużo bardziej 3,2 zostanie jeśli już ulegne
Miałeś już jakieś przygody z airmatic albo inne naprawy - mniejsze, większe??
Posiadasz polifta?? Podpowiedź na co zwrócić szczególna uwagę przy zakupie?? I czy to potwierdzone ,ze polift nie rdzewieje???
Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, o 22:46 przez --Arkadia--, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Posiadam polifta ostatniego z ostatnich .Co do napraw było ich parę ale mam za znajomego porządnego elektryka szatana na mercedesy . Airmatic również naprawiałem a konkretnie łącznik przedniego układu utrzymania ciśnienia . Auta nie gniją jeśli nie są naprawiane metodami chałupniczymi . Z innych napraw to przepływomierz wymieniałem i ostatnio naprawiałem mikro styki odpowiedzialne za system Key-Less-Go .
ex:E320 CDI V6 na taxi
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
karol999, Boje się takiej pojemności i ewentualnych napraw - czy to nie ten silnik z bolączką podobna do e430 z rozrzadem?
P.s
Ale dzięki za propozycje.
[ Dodano: 2015-05-25, 22:51 ]
Autoholik, I jak cenowo wychodzą takie naprawy? Ile już tys.km zrobiłeś tym autem??
P.s
Ale dzięki za propozycje.
[ Dodano: 2015-05-25, 22:51 ]
Autoholik, I jak cenowo wychodzą takie naprawy? Ile już tys.km zrobiłeś tym autem??
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Więc tak za przepływkę buliłem 450 zł w serwisie za łącznik ciśnienia Airmatica 300 zł również serwis . Zabawa z mikrostykami to 250 zł . Przejechałem nią już30 tyś km Mój młodszy brat też kula na taxie S-kę w cdi i do niego przełpywka kosztowała 350 zł w serwisie a i nie dawno wymieniał prawy przedni amortyzator airmatic do dał za niego 800 zł używkę na gwarancji ale po znajomości normalna cena myślę że bedzię w okolicy 1000 zł .
ex:E320 CDI V6 na taxi
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości