Silnik zgasł w czasie jazdy.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Silnik zgasł w czasie jazdy.
Witam serdecznie!
Panowie, silnik zgasł w czasie jazdy wyskoczył komunikat EPC. Nie można odpalić, w przewodzie paliwowym od filtra do pompki niskiego ciśnienia prawie brak paliwa, czyli zapowietrzony. Rozrusznik kręci jak szalony i nic poza tym. Stoję jak nie powiem kto i chyba tylko laweta.
Podpowiedzcie co nie co proszę.
Panowie, silnik zgasł w czasie jazdy wyskoczył komunikat EPC. Nie można odpalić, w przewodzie paliwowym od filtra do pompki niskiego ciśnienia prawie brak paliwa, czyli zapowietrzony. Rozrusznik kręci jak szalony i nic poza tym. Stoję jak nie powiem kto i chyba tylko laweta.
Podpowiedzcie co nie co proszę.
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
Zakładam, że paliwo jest. Zdejm przewód dolotowy do filtra paliwa i sprawdź, czy zassiesz paliwo, jeżeli tak to wymień filtr paliwa.Jak nie pomoże, to dalej pompka niskiego ciśnienia, lub pompa CR.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
A ile masz paliwa? Jak poniżej 15 litrów to dolej i wtedy sprawdź. Ewentualnie złącza czujników na listwie wtryskowej popsikaj kontaktem. Z oboma problemami miałem niestety do czynienia w E270 CDI.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
Paliwa mam pół zbiornika,paliwo zasysam,,to pewnie grubsza sprawa.
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
Czyli albo pompka albo oringi między filtrem a pompką. Stawiam na oringi.
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
A pompkę tak organoleptycznie da się sprawdzić?tonidriver pisze:Czyli albo pompka albo oringi między filtrem a pompką. Stawiam na oringi.
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
Nie zaczynaj od dupy strony. Zajmij się pierw filtrem (ma być szczelny na deklu).
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
Gdzie napisane,że ma nieszczelny ? Drożność może sprawdzićkmtaxi pisze:Nie zaczynaj od dupy strony. Zajmij się pierw filtrem (ma być szczelny na deklu).
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
To niech sprawdzi. Pisał, że między filtrem, a pompką niskiego ciśnienia jest powietrze, co sugeruje nieszczelność na tym odcinku (także dekla filtra), lub zapchanie filtra.
Gdyby uszkodzeni uległa pompka wstępna, lub pompa CR to by w przewodzie było paliwo, a nie powietrze.
Gdyby uszkodzeni uległa pompka wstępna, lub pompa CR to by w przewodzie było paliwo, a nie powietrze.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
U mnie było powietrze jak był filtr zapchany. Wyglądał jak ze smoły wyjęty. Po wymianie ani bąbla na tym odcinku.
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
Mi jak się zapchał filtr to powietrza w układnie nie było ale kopcił jak wściekły i pewnego razu podczas dojeżdżania pod skrzyżowanie zgasł i po kilku min postoju przy próbie odpalenia zapalał na 2-3sek i znowu gasł. Po wymianie filtra łapie od strzała i przestał kopcić
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
Mistrzowie! Sytuacja wygląda następująco, wymieniłem filtr paliwa,oringi na przewodach i dama odpaliła!
Ale podczas jazdy próbnej przy pierwszym przyspieszaniu ok. następnie podczas drugiego przyspieszania EPC! silnik zgasł lecz uruchomiłem ponownie. Powietrza w przewodach już nie ma, ale wszedł w tryb awaryjny.Po zgaszeniu odpala, próbowałem kilka razy, ale ciut dłużej kręci. Teraz to tylko chyba SD.Jak dojadę
błędy po diagnostyce- P1354, P1222
zimny odpala, po zagrzaniu ciężko albo wcale
po mocniejszym depnięciu - gaśnie!
Ale podczas jazdy próbnej przy pierwszym przyspieszaniu ok. następnie podczas drugiego przyspieszania EPC! silnik zgasł lecz uruchomiłem ponownie. Powietrza w przewodach już nie ma, ale wszedł w tryb awaryjny.Po zgaszeniu odpala, próbowałem kilka razy, ale ciut dłużej kręci. Teraz to tylko chyba SD.Jak dojadę
błędy po diagnostyce- P1354, P1222
zimny odpala, po zagrzaniu ciężko albo wcale
po mocniejszym depnięciu - gaśnie!
Ostatnio zmieniony 24 maja 2017, o 19:25 przez dzwilu, łącznie zmieniany 1 raz.
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
To jeszcze dmuchnij porządnie w paliwowy przewód dolotowy ze zbiornika i powrotny z nadmiarów przy otwartym korku zbiornika. Jeżeli to pomoże, to przypuszczalnie masz syf w zbiorniku.
Jak to przerobisz to skontroluj elektrozawór na listwie wtryskowej (ten najbliżej ściany grodziowej).
Jak to przerobisz to skontroluj elektrozawór na listwie wtryskowej (ten najbliżej ściany grodziowej).
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
Ręce opadają i nie tylko,powietrza w przewodach nie ma nawet bąbelka. Wymieniony na nowy czujnik położenia wałka rozrządu, wchodził na obroty powyżej 4tyś. na jałowym (P) już myślałem że OK. jazda po parkingu pierwsze przyspieszenie buum! EPC silnik zgasł nie można odpalić! przewody bez powietrza i nadal jestem głupi
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Re: Silnik zgasł w czasie jazdy.
Napisałem wyżej w drugim zdaniu.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości