czy E500 W211 były też na zwykłym zawiasie?Czy 100% airmatic

Rozmowy na różne tematy, niekoniecznie o motoryzacji.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
arturo193
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2011, o 14:35
Lokalizacja: Norwegia

Re:

Post autor: arturo193 »

kid pisze:większość 500 jak i innych w211 jest na zwykłym zawiasie.
Wiem,że stary temat ale włąśnie teraz go odgrzebałęm...chyba wszystkie 500 w W211 jak i CLS są na airmatic-u...Osobiście nie spotkałem 500-ki na zwykłym...Pozdrawiam.
CLS500 2005,MB W124 220TE 1995,BMW 740iL shadowline 1992,Volvo T5 2.3 turbo 250KM 2002,Honda CR-V 1999.
maskek
Posty: 180
Rejestracja: 22 cze 2014, o 02:31
Lokalizacja: wwa

Re: czy E500 W211 były też na zwykłym zawiasie?Czy 100% airm

Post autor: maskek »

Wszystkie. Nie było klasycznego zawieszenia w 500. Jak kogoś nie stać na utrzymanie airmatic, to niech odpuści 211, szczególnie 500. Jest dużo innych rzeczy które też się mogą popsuć i swolne kosztują. Sbc, kupa elektroniki itd. Co do silnika wydaje mi się, że to najmocniejszy punkt 500
Awatar użytkownika
arturo193
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2011, o 14:35
Lokalizacja: Norwegia

Re: czy E500 W211 były też na zwykłym zawiasie?Czy 100% airm

Post autor: arturo193 »

To prawda...trzeba czasem wydać parę groszy...Ja na początek po zakupie przy przebiegu 220 tys. km wymieniłem węże przy chłodnicy...przecieki na złączach,wszystkie świece,olej w silniku,olej w skrzyni,uszczelnienie jednej z pokryw zaworów...wyciek oleju z pod pokrywy to standard przy M113...wymiana uszczelnienia na wale korbowym od strony skrzyni...też standard...poza tym po jakimś czasie pompa wody i regeneracja SBC...chociaż z SBC wszystko było jeszcze ok ale zrobiłem to już zapobiegawczo.Do tego wymiana trzech wahaczy z przodu i jakiegoś sworznia oraz przewodów ze skrzyni biegów do chłodnicy oleju...korozja na zaciskach od przodu silnika...też standard.Przy airmaticu jedyne co musiałem zrobić przez ten czas czyli 3 i pół roku i 30 tys. przejechane to naprawa jednego z naderwanych kabelków przy czujniku amora,który generował błąd.Dodam jeszcze,że jazda na air a zwykłym to niebo a ziemia.Koszta nie są niskie ale jazda CLS-em rekompensuje takie niedogodności :) Pozdrawiam.
Załączniki
647a2689de779240a06b3fc186ce1ef0.jpeg
CLS500 2005,MB W124 220TE 1995,BMW 740iL shadowline 1992,Volvo T5 2.3 turbo 250KM 2002,Honda CR-V 1999.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości