BMW E39 540i '97 4.4 V8 300KM
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
BMW E39 540i '97 4.4 V8 300KM
To jest to!
Interciti z Bawarii, manual 6, zalozona szpera, M pakiet.
Idealne auto do szalenstwa...
Rozpedza sie do 250km/h i blokada :-( Ale 250 osiaga baardzo szybko, nie ma kiedy wrzucic 6 :mrgreen:
Interciti z Bawarii, manual 6, zalozona szpera, M pakiet.
Idealne auto do szalenstwa...
Rozpedza sie do 250km/h i blokada :-( Ale 250 osiaga baardzo szybko, nie ma kiedy wrzucic 6 :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 27 mar 2009, o 10:08 przez trocin, łącznie zmieniany 1 raz.
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
A co tam srodek...nie mam akurat teraz fotek, ma sportowe siedzenia z przodu kiere wielofuncyjna od M5, itd. zrobie zdjecia niedlugo
kosi strasznie :-P
kosi strasznie :-P
Ostatnio zmieniony 27 mar 2009, o 10:16 przez trocin, łącznie zmieniany 2 razy.
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
No i mam zamiar kupic to smiglo... Jako drugie auto, okular zostaje. Bede sie dogadywal z kolega w maju. Mysle ze wezme za dobre pieniadze.
W to auto wsadzono pare zlotych ostatnimi czasy, kpl. sprzeglo z kolem dwumasowym (3,5k) wal most i przeguby od M (3k) alu 18" M (4k) zderzaki od M (3k za oba), hamulce od M, ciemne szyby, wydech M, tuba w bagazniku, lampy i kupe innych pierdół, powiedzmy 15k zainwestowano dla poprawy wygladu i jazdy.
Jazda tym autem powoduje u mnie nieustajacego banana na ryju :mrgreen:
6,2 do setki, moc ok. 300KM i moment ok. 450Nm jak kupie pojede na hamownie i wrzuce wykres, tu jest wykres seryjnej 540i tyle ze w kombi na benie i gazie
W to auto wsadzono pare zlotych ostatnimi czasy, kpl. sprzeglo z kolem dwumasowym (3,5k) wal most i przeguby od M (3k) alu 18" M (4k) zderzaki od M (3k za oba), hamulce od M, ciemne szyby, wydech M, tuba w bagazniku, lampy i kupe innych pierdół, powiedzmy 15k zainwestowano dla poprawy wygladu i jazdy.
Jazda tym autem powoduje u mnie nieustajacego banana na ryju :mrgreen:
6,2 do setki, moc ok. 300KM i moment ok. 450Nm jak kupie pojede na hamownie i wrzuce wykres, tu jest wykres seryjnej 540i tyle ze w kombi na benie i gazie
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Zalezy od stylu jazdy, to jest V8 wiec nie trzeba go krecic zeby jechal, jednak majac te pare koni pod maska ciezko sie oprzec pokusie zeby depnac, kumplowi pali ok 16-17 gazu srednio przy dosc agresywnej jezdzie, jednak po miescie potrafi i ponad 20 wyjsc, ja robie duzo tras wiec sadze ze przy szybkiej ale rozsadnej jezdzie bedzie mi palil srednio 14-15 gazu przy 6 skrzyni
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Kolega ma taka w kombi , jeżdziłem tym nawet ale w porownaniu z audi S6 4,2 to zółw, on tez ma motor 4,4 w manualu , ale jego ma 286KM, a nie 300 . Nie mniej jednak kiluje 99,9% okularów poruszających się po naszych drogach :mrgreen: .
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
Widocznie jezdziles jakas podaka :mrgreen:
Ja jezdzilem S6 i mialem odczucie ze jest podobnie jak w 540i, szkoda ze nie sprobowalismy sie spod swiatel...
Audi S6 4.2 ma nieco wieksza moc ale mniejszy moment obrotowy. Poza tym naped na 4 kola tez swoje odbiera. Wg danych tech. 540i manual ma przysp. 6,2 (co potwierdzone zostalo w tescie AŚ nr 25/99) a S6 6,7.
Wg danych tech. 540i ma 286KM ale faktycznie juz w 3 silnikach widzialem ze na hamowni wychodzi ok.300KM, podobno te silniki maja przez producenta podawana nizsza moc niz maja w rzeczywistosci. W tym co chce kupic bylo jeszcze cos modyfikowane i ma nieco wiecej-ile-przekonamy sie jak pojade na hamownie. Zreszta zobacz wykres z hamowni innej 540i, ktory wstawilem, auto nic nie dlubane, seryjne, zobacz na osiagi na gazie i benie ;-)
Podejrzewam ze ze startu 540i w manualu byloby o pol lub cala dlugosc samochodu przed S6...
Ja jezdzilem S6 i mialem odczucie ze jest podobnie jak w 540i, szkoda ze nie sprobowalismy sie spod swiatel...
Audi S6 4.2 ma nieco wieksza moc ale mniejszy moment obrotowy. Poza tym naped na 4 kola tez swoje odbiera. Wg danych tech. 540i manual ma przysp. 6,2 (co potwierdzone zostalo w tescie AŚ nr 25/99) a S6 6,7.
Wg danych tech. 540i ma 286KM ale faktycznie juz w 3 silnikach widzialem ze na hamowni wychodzi ok.300KM, podobno te silniki maja przez producenta podawana nizsza moc niz maja w rzeczywistosci. W tym co chce kupic bylo jeszcze cos modyfikowane i ma nieco wiecej-ile-przekonamy sie jak pojade na hamownie. Zreszta zobacz wykres z hamowni innej 540i, ktory wstawilem, auto nic nie dlubane, seryjne, zobacz na osiagi na gazie i benie ;-)
Podejrzewam ze ze startu 540i w manualu byloby o pol lub cala dlugosc samochodu przed S6...
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
taaaa...bo jednak wiekszosc okularow to nie sa 430, E50 lub E55 (AMG)...tak samo jak wiekoszosc A6 jezdzacych po polskich drogach to nie sa S6...takie pitolenie dla zasady...z z tych dwoch to bym wolal to BMW niz S6...jezdza podobnie a BMW duzo ladniejsze i tyle...Mały v8 pisze:Kolega ma taka w kombi , jeżdziłem tym nawet ale w porownaniu z audi S6 4,2 to zółw, on tez ma motor 4,4 w manualu , ale jego ma 286KM, a nie 300 . Nie mniej jednak kiluje 99,9% okularów poruszających się po naszych drogach :mrgreen: .
lysyzlota pisze:
No i BMW co najważniejsze ma tylny napęd :mrgreen:
Który ni jak się ma do super napędu quattro, zero poślizgu przy starcie, niesamowite zachowanie na zakrętach a zimą to prawie terenówka. Kto nie jeżdził to będzie chrzenił jakie to z tylnym napędem można kręcic bączki :mrgreen: .
PS ..S6 Avant ma 6,2 sedan 5,9 (w starej budzie C4), zanim skończył byś mielić kołami to byś był już dwie długości za S6 taka jest prawda, Jezdziłem dwa lata Modelem C4 4,2 wiem co mówie . Do tego miałem pełnego diff locka tyłu załączanego przyciskiem zero poślizgu start jak z rakiery.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
Dobry kierowca na dobrej drodze szybciej pojedzie tylnionapędówką. Dlaczeg żaden flagowy model Ferrari czy lamborghini, nie wspominając o F1 nie ma napędu na cztery koła. Każdy ma swoje argumenty, ty zaraz napiszesz pewnie że auta WRC są tylko 4x4.wszystko zależy od upodobań i przede wszystkim od drogi po jakiej jedziemy. Myślę żeby nie kontynuować tej dyskusji bo każdy ma w pewnym sensie rację.Mały v8 pisze: Kto nie jeżdził to będzie chrzenił jakie to z tylnym napędem można kręcic bączki .
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd
Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości