Audi A8
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Audi A8
Mam pytanko: Miał ktoś styczność z takim lub podobnym autem? Chodzi mi o obiektywne opinie o modelu i silniku, oraz co Wam się rzuca w oczy w ogłoszeniu...
ja również przegladam oferty tych Audi jak rownież Mercedesów W220, jednak po tym co ostatnio usłyszałem od jednego z byłych pracowników ASO Audi to już wiem, że jeśli Audi to tylko 4.2. Własnie zagadałem z nim o tych motorach 2,5 oraz 3,3 tdi i co usłyszałem, że to jest jeden wielki szrot. Motor z przeznaczenim na 200tys km i gora do kapitalnego remontu. Poprostu bardzo słaby jest układ rozrzadu. Jeśli zaś chodzi o to konkretne ogłoszenie to ja preferuje jasne wnętrza, więc to środnio mi pasuje.
W ogłoszeniu rzuca się w oczy po pierwsze to że automat nie działa prawidłowo.
Z dobrych rzeczy ma wymieniony pasek rozrządu z pompą wody (ciekawe czy brać to dosłownie czy został jednak wymieniony cały rozrząd?), sportowe fotele (nie wszystkie A8 takie miały) czy navi.
Jeśli A8, a nawet A6 to tylko 4.2 quattro - jednak trzeba sie liczyć z dużą paliwożernością tych silników.
Z dobrych rzeczy ma wymieniony pasek rozrządu z pompą wody (ciekawe czy brać to dosłownie czy został jednak wymieniony cały rozrząd?), sportowe fotele (nie wszystkie A8 takie miały) czy navi.
Jeśli A8, a nawet A6 to tylko 4.2 quattro - jednak trzeba sie liczyć z dużą paliwożernością tych silników.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
To też wyczytałem... Co do automatu to akurat tu wyszedłbym na swoje.... Ale teraz widze że audi nie tylko 2.5 tdi popaprało...luki79 pisze:W ogłoszeniu rzuca się w oczy po pierwsze to że automat nie działa prawidłowo.
Z dobrych rzeczy ma wymieniony pasek rozrządu z pompą wody (ciekawe czy brać to dosłownie czy został jednak wymieniony cały rozrząd?), sportowe fotele (nie wszystkie A8 takie miały) czy navi.
Jeśli A8, a nawet A6 to tylko 4.2 quattro - jednak trzeba sie liczyć z dużą paliwożernością tych silników.
nie lubie jak ktos mnie zaczepia ;-) mysle ze konstrukcje a8 i s8 sa bardzo zblizone, s8 lzejsza, bo wiekszosc wykonana z aluminium. absolutny wypas. klima, skory, drewno, navi, samoprzyciemniajace sie szyby, podgrzewane i pompowane fotele, audio bose, tiptronic, 8 poduch, asr, esp, abs i dziesiatki innych opcji, ale najwazniejsza to silnik 4.2 benzyna. do setki zwija sie w okolo 6 sekund, robi wrazenie, bo auto wydaje sie wieksze od w210. spalanie po miescie 15-20 litrow, mozna zejsc na 13 litrow, ale kogo to obchodzi? ktos kto kupuje auto z najwyzszej polki audi raczej o spalanie sie nie martwi. nie wiem jak a8, ale s8 twarde zawieszenie na max. kol mniejszych niz 18" nie ma sensu zakladac,
musisz sie liczyc z tym, ze jak cos szybko jezdzi to jest duza szansa, ze bylo tluczone. kazde uzywane auto ma jakas tam przeszlosc blacharska. problem w tym, zeby wybrac mniejsze zlo, tzn. unikac totalnych dzwonow. jezeli bylo jakies otarcie i fachowo zrobione to nie masz czyms sie martwic.
dlaczego akurat audi a8?
dlaczego akurat audi a8?
Jak sprzedam oko i nadal będe potrzebował większego auta to wybór padnie na S8 po lifcie i tylko w manualu. Auto klasa sama w sobie , przed okiem miałem S4 C4 :arrow: http://www.polskajazda.pl/Samochody/Audi/S4/16491 i bezapelacyjnie wracam do marki OOOO .
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 33 gości