W210 E50 AMG
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W210 E50 AMG
Witam!
Na forum prawie się nie udzielam, jestem raczej "czytaczem" i to ostatnio dość nieregularnie. Mimo to postanowiłem wkleić kilka fotek mojej tzw. weekendowej zabawki, niedawno prosił mnie o to w jakimś wątku jeden z Kolegów z forum.
Samochód posiadam niecałe 2 lata, przejechałem nim do tej pory ok. 20kkm. Przebieg w tej chwili to jakieś 270kkm (w ASO przy okazji sprawdzenia samochodu przed zakupem stwierdzili, że autentyczny). Mercedes od prawie 2 miesięcy stoi w garażu gdyż nie jeździ w zimę w ogóle, więc nie mam aktualnych zdjęć. Niestety w ogóle mam mało fotek, bo raczej nie lubię ich robić więc wklejam kilka z tych co mam.
Poniżej rozkodowany VIN:
MODEL NAME: E 420, E 50 AMG
ENGINE: 119980 12 990901
TRANSMISSION: 722627 00 111958
BODY: 00000
FRONT AXLE: BE1650T1091059931222
ORDER NUMBER: 0657170006
LIGHTS: HELLA
INTERIOR COLOR: 588A
PAINTS: 189
214 ADAPTIVE DAMPING SYSTEM (ADS) WITH SKYHOOK
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
345 RAIN SENSOR
431 3-POINT SEAT BELT REAR CENTER
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
524 PAINTWORK - PRESERVATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
552 THEFT WARNING SYSTEM FOR SWITZERLAND
580A LEATHER, CONDOR
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
630 ECE - WARNING TRIANGLE
655 SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
774 SHELL MODIFICATION FOR AMG-WHEELS
807 AEJ 06/1/M/X
823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
957 AMG - ENGENEERING PACKAGE
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
Zdjęcia pochodzą z wakacyjnego wyjazdu do Chorwacji 09.2010. Niestety nie są najlepszej jakości (szczególnie fotka wnętrza), samochód jest zakurzony po trasie 1200 km - na zdjęciach tego tak bardzo nie widać. Na wiosnę muszę zrobić lepsze fotki
Pozdrawiam!
Na forum prawie się nie udzielam, jestem raczej "czytaczem" i to ostatnio dość nieregularnie. Mimo to postanowiłem wkleić kilka fotek mojej tzw. weekendowej zabawki, niedawno prosił mnie o to w jakimś wątku jeden z Kolegów z forum.
Samochód posiadam niecałe 2 lata, przejechałem nim do tej pory ok. 20kkm. Przebieg w tej chwili to jakieś 270kkm (w ASO przy okazji sprawdzenia samochodu przed zakupem stwierdzili, że autentyczny). Mercedes od prawie 2 miesięcy stoi w garażu gdyż nie jeździ w zimę w ogóle, więc nie mam aktualnych zdjęć. Niestety w ogóle mam mało fotek, bo raczej nie lubię ich robić więc wklejam kilka z tych co mam.
Poniżej rozkodowany VIN:
MODEL NAME: E 420, E 50 AMG
ENGINE: 119980 12 990901
TRANSMISSION: 722627 00 111958
BODY: 00000
FRONT AXLE: BE1650T1091059931222
ORDER NUMBER: 0657170006
LIGHTS: HELLA
INTERIOR COLOR: 588A
PAINTS: 189
214 ADAPTIVE DAMPING SYSTEM (ADS) WITH SKYHOOK
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
345 RAIN SENSOR
431 3-POINT SEAT BELT REAR CENTER
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
524 PAINTWORK - PRESERVATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
552 THEFT WARNING SYSTEM FOR SWITZERLAND
580A LEATHER, CONDOR
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
630 ECE - WARNING TRIANGLE
655 SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
774 SHELL MODIFICATION FOR AMG-WHEELS
807 AEJ 06/1/M/X
823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
957 AMG - ENGENEERING PACKAGE
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
Zdjęcia pochodzą z wakacyjnego wyjazdu do Chorwacji 09.2010. Niestety nie są najlepszej jakości (szczególnie fotka wnętrza), samochód jest zakurzony po trasie 1200 km - na zdjęciach tego tak bardzo nie widać. Na wiosnę muszę zrobić lepsze fotki
Pozdrawiam!
W210 E50 AMG
WDB2100721A233189
WDB2100721A233189
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
Jakbym miał takie auto, to też bym wolał nim jeździć, niż uwieczniać na fotkachvitia pisze:Niestety w ogóle mam mało fotek, bo raczej nie lubię ich robić
Ciebie prawdopodobnie to nie interesuje, ale ja z ciekawości spytam: jak wygląda średnie spalanie na takim długim odcinku? Jakie wychylenie buta?vitia pisze:samochód jest zakurzony po trasie 1200 km
Pozwoliłem sobie przerobić jedną fotkę, bo aż się o to prosiła
Ostatnio zmieniony 22 sty 2012, o 13:12 przez qoompel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 349
- Rejestracja: 15 paź 2010, o 19:17
- Lokalizacja: Nakło
Dzięki za komentarze
qoompel, super przeróbka fotki, naprawdę mi się podoba, chyba na tapetę sobie wrzucę
Co do spalania to na tej trasie, czyli Sosnowiec - Makarska (ok. 1200 km), wyszło wg. mnie naprawdę dobre, bo 11.8l/100 km. Fakt, że prawie cały czas autostrada i cały czas jazda zgodnie z przepisami, praktycznie ciągle 130-140 licznikowe na tempomacie więc bardzo oszczędnie. Liczyłem to dokładnie po każdym tankowaniu i takie właśnie wyszło średnie spalanie z całej trasy - jak na 5l. pojemności to chyba nieźle
Sebekw208, felgi są takie:
http://www.plw.eu/Deutsch/ALUFELGEN/Lei ... alerie.htm
Ja ich nie kupowałem, na takich już kupiłem samochód. Myślałem na początku o zmianie na oryginały AMG, bo chciałem mieć 100% "serię", ale jednak zostałem przy tych.
Znalazłem jeszcze jedną fotkę wnętrza robioną w dzień, jakieś dziwne "odbicia" wyszły na drewnie w okolicach radia , ale to tylko na zdjęciu . Widać też "badpixele" na klimatroniku :
Pozdro!
qoompel, super przeróbka fotki, naprawdę mi się podoba, chyba na tapetę sobie wrzucę
Co do spalania to na tej trasie, czyli Sosnowiec - Makarska (ok. 1200 km), wyszło wg. mnie naprawdę dobre, bo 11.8l/100 km. Fakt, że prawie cały czas autostrada i cały czas jazda zgodnie z przepisami, praktycznie ciągle 130-140 licznikowe na tempomacie więc bardzo oszczędnie. Liczyłem to dokładnie po każdym tankowaniu i takie właśnie wyszło średnie spalanie z całej trasy - jak na 5l. pojemności to chyba nieźle
Sebekw208, felgi są takie:
http://www.plw.eu/Deutsch/ALUFELGEN/Lei ... alerie.htm
Ja ich nie kupowałem, na takich już kupiłem samochód. Myślałem na początku o zmianie na oryginały AMG, bo chciałem mieć 100% "serię", ale jednak zostałem przy tych.
Znalazłem jeszcze jedną fotkę wnętrza robioną w dzień, jakieś dziwne "odbicia" wyszły na drewnie w okolicach radia , ale to tylko na zdjęciu . Widać też "badpixele" na klimatroniku :
Pozdro!
W210 E50 AMG
WDB2100721A233189
WDB2100721A233189
Dlaczego?6aszter pisze:nigdy bym nie uwierzył że amg może spalić 10 lStrss pisze: Siema ja jak nie przekraczam 3.000obr/min na trasie to mi pali 10,5 l/100km
Niektórzy maja takie myslenie ze jak 1.1 pali 7 litrów, to 2.2 pali 16 ,a 3 litry to juz w ogole powyzej 20.
Znajomy ma W220 5.0 306KM i w trasie pali 8 litrow, w miescie 14
Duzy silnik, w trasie niskie obroty i tyle pali
stare Cayenne 4.5 Turbo S pali w trasie 15 litrow, a ma 450KM
Nie jest tak źle.
Wystartowałem w krótką trasę ze średnim 15l, a skończyłem na 10.4l.
Zaznaczam, że jechałem normalnie, stówką, nie wlokłem się 70-80km/h.
Myślę, że jadąc przepisowe 90km/h można na trasie spalić 9 L/100km.
A to wszystko silnik 5,5L z kompresorem.
[ Dodano: 2012-02-16, 14:40 ]
A te fotki to dobre porównanie i doskonały przykład.
Podobne warunki, czas podróży i prędkość.
Dwa zupełnie inne auta, inna moc, a mimo to bardzo zbliżone rezultaty.
Widać, że jechałem odrobinę szybciej - zrobiłem 49km w 38minut, kolega zrobił 46 kilometrów w 37 minut. średnia prędkość to potwierdza.
Spalanie pewnie jest identyczne - jechałem szybciej, spaliłem 0,5 l więcej.
Wystartowałem w krótką trasę ze średnim 15l, a skończyłem na 10.4l.
Zaznaczam, że jechałem normalnie, stówką, nie wlokłem się 70-80km/h.
Myślę, że jadąc przepisowe 90km/h można na trasie spalić 9 L/100km.
A to wszystko silnik 5,5L z kompresorem.
[ Dodano: 2012-02-16, 14:40 ]
A te fotki to dobre porównanie i doskonały przykład.
Podobne warunki, czas podróży i prędkość.
Dwa zupełnie inne auta, inna moc, a mimo to bardzo zbliżone rezultaty.
Widać, że jechałem odrobinę szybciej - zrobiłem 49km w 38minut, kolega zrobił 46 kilometrów w 37 minut. średnia prędkość to potwierdza.
Spalanie pewnie jest identyczne - jechałem szybciej, spaliłem 0,5 l więcej.
- Załączniki
-
- Spalanie2.jpg (10.36 KiB) Przejrzano 8336 razy
-
- IMG_0524_800x598.jpg (14.59 KiB) Przejrzano 8336 razy
-
- SpalanieVERYSMALL.jpg (27.12 KiB) Przejrzano 8354 razy
Spalanie rośnie w zastraszającym tempie tylko w ekstremalnych warunkach.
średnie z 17L na 21L w mniej niż 10 sekund.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QxEqZK5BOk
A średnia prędkość 40km/h na dystansie 5km.
średnie z 17L na 21L w mniej niż 10 sekund.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QxEqZK5BOk
A średnia prędkość 40km/h na dystansie 5km.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości