Aż pójdę sprawdzić zaraz jeszcze raz, ale kurcze odpalałem samochód i zatrzymywałem wisko, to stojąc przodem do samochodu mialem go w lewo, czyli silnik kręci się w prawo - jak patrzę siedząc za kierownicą. Źle to wyraziłem, teraz tak patrzę^^ no dobrze mówisz, kręci się w prawo, ale patrząc z perspektywy roboty przy tym to obraca się w lewo, bo stoję naprzeciwko.SuperBuster11 pisze: ↑13 maja 2020, o 20:44 A nie odkręca się w prawo przypadkiem? Patrząc od przodu samochodu, to raczej w prawo się kręci silnik, no i wisko chyba też? Chociaż u mnie wisko kręci się w lewo, silnik w prawo, a pompa wody jest z boku silnika.
U mnie jest na pompie wody mocowane wisko, na wystającym gwincie się to nakręca. I ogólnie kręci się w prawo, więc wiatrak też, a przykręcany musi być tak, żeby ruch obrotowy silnika dokręcał go, a nie odkręcał. Nie lubię takiego główkowania xD Bo już się pogubiłem teraz sam jak o tym myślę
Ja się domyślam, że Mercedes ma jakiś specjalny klucz do tego, żeby to chwycić, ale kosztuje pewnie milion i użyję go raz w życiu - jutro, bo chcę to w końcu zrobić i miec kolejną rzecz z głowy.