W210 by Michael93

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: W210 by Michael93

Post autor: --Arkadia-- »

też może być, może być jedno i drugie, może ktoś kiedyś zaniedbał i nie wymienił oleju przez 30-40 tyś. ...może... to wszystko należy dokładnie sprawdzić żeby nie robić dwa razy regeneracji.
Bezawaryjności życzę :)
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Michael93
Posty: 147
Rejestracja: 12 maja 2016, o 09:10
Lokalizacja: Rzeszów

Re: W210 by Michael93

Post autor: Michael93 »

Zdaję sobie z tego sprawę. Starałem się aby wszystko było zrobione zgodnie ze sztuką- oleje i filtry również wymieniłem po regeneracji mimo iż wymieniane były 500 km wcześniej :/ Chcę by auto służyło kilka lat więc nie ma mowy o fuszerce :)
W przyszłym miesiącu chce wyjąć kolektor ssący bo delikatnie poci się z uszczelek i wyrzucić EGR
Dzięki za dobre słowa :)
Michael93
Posty: 147
Rejestracja: 12 maja 2016, o 09:10
Lokalizacja: Rzeszów

Re: W210 by Michael93

Post autor: Michael93 »

Auto dzielnie nabija kolejne kilometry więc dodaję tylko zdjęcia


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
rywal2000
Posty: 350
Rejestracja: 28 lut 2013, o 18:57
Lokalizacja: Częstochowa

Re: W210 by Michael93

Post autor: rywal2000 »

Mamy identyczne samochody, tyle że u mnie jest xenon a u Ciebie roleta tylnej szyby :hyhy:

Wydaje mi się że za wysoko troszkę stoi jak na Ave ?
Michael93
Posty: 147
Rejestracja: 12 maja 2016, o 09:10
Lokalizacja: Rzeszów

Re: W210 by Michael93

Post autor: Michael93 »

Roletki jeszcze nie ma ale to kwestia czasu ;) co do zawiechy to tez mi sie tak wydaje ale na razie nie zmieniam
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 by Michael93

Post autor: Piasek »

No i bardzo pozytywnie :)
Michael93
Posty: 147
Rejestracja: 12 maja 2016, o 09:10
Lokalizacja: Rzeszów

Re: W210 by Michael93

Post autor: Michael93 »

Korzystając z cieplejszych dni udało się zrobić:
Wymiana akumulatora na podróbę warty, nazwy nie pamiętam ale IC daje 2 lata gwarancji więc się skusiłem. Zobaczymy ile podziała
Z racji zmiany telefonu ( tym razem gniazdo ładowania z drugiej strony) musiałem trochę inaczej poprowadzić kabelek. Operacja prawie udana z tym że coś musiałem zepsuć i nie podświetla mi temp. zewnętrznej na licznikach ( pod kątem widać że pokazuje wartości) :mur: Sprawdzałem żarówkę i nie jest spalona, ktoś coś doradzi?
Rozebrałem też bagażnik ze wszystkich obić. Moim oczom ukazało się trochę rudej... papiery ścierne, drucianka ręczna i na wiertarkę, na tym wszystkim leży już 3 warstwa brunox'a ( na zdjęciu 1 warstwa) a za kilka dni zaleję to wszystko konserwacją z Bolla. Zimę powinno przetrwać a w przyszłym sezonie będę i tak myślał na oddaniem auta do lakiernika. W między czasie skorzystam z okazji i wypiorę sobie wszystkie obicia bagażnika
Na razie to chyba tyle :)
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 by Michael93

Post autor: Piasek »

Michael93 pisze:Wymiana akumulatora na podróbę warty, nazwy nie pamiętam ale IC daje 2 lata gwarancji więc się skusiłem. Zobaczymy ile podziała
4Max
Oni do końca sami nie wiedzą kto im to robi bo jak już 10 lat z nimi współpracuję, przerobiłem 4 kierowników Filii i każdy innego producenta podawał :)
Bardziej obstawiam któregoś z krajowych producentów aku że to dla nich robi bo zapewne IC mogą sobie pozwolić żeby robił to dla nich Bosch, Varta czy inny jednak liczyć umieją aż nadto żeby nie uwzględniać kosztów transportu gdzieś z Europy vs gdzieś z Polski do magazynu centralnego w Cząstkowie Mazowieckim.
No chyba że faktycznie siedzi za tym Bosch czy Varta ale trzepią to gdzieś w Indiach czy innym Pakistanie gdzie koszty są tak niskie że nawet uwzględniając koszty transportu i podatki opłaca się bardziej sprowadzać niż zlecać krajowym.
Awatar użytkownika
rywal2000
Posty: 350
Rejestracja: 28 lut 2013, o 18:57
Lokalizacja: Częstochowa

Re: W210 by Michael93

Post autor: rywal2000 »

A wracając do sprężyn to nie władałeś przypadkiem zamienników? bo ja u siebie ostatnio musiałem zmienić szybko przed trasą sprężyny z przodu (były pęknięte na samym dole) i zamówiłem KYB "podobno" miały pasować idealnie do avy E240, a jak zobaczyłem po wymianie to jest dramat, tył stoi pięknie a przód wysoko....

Z tyłu niedawno wymieniałem na nowe oryginały, i to samo teraz chce zrobić z przodu.

Sprężyny KYB+wymiana wyszła mnie 450zł, pieniądze w błoto.

Przestrzegam was przed zamiennikami, oni produkują sprężyny które mają utrzymać benzyny jak i diesle, dlatego v6 które ma aluminiowy blok nie osiądzie bo jest za lekkie, niestety nie ma (nie znalazłem) zamienników pasujących idealnie... pozostają tylko oryginały :hyhy:

Sorry za OT ale tamtego posta pisałem jeszcze przed wymianą dlatego teraz jestem ciekawy :D
Michael93
Posty: 147
Rejestracja: 12 maja 2016, o 09:10
Lokalizacja: Rzeszów

Re: W210 by Michael93

Post autor: Michael93 »

niestety nie odpowiem ci bo w takim stanie kupiłem auto. W sobotę na przeglądzie wyszło że 1 amortyzator zaczyna kończyć żywot więc powoli badam temat zawieszenia co by było jak w avie :)
Michael93
Posty: 147
Rejestracja: 12 maja 2016, o 09:10
Lokalizacja: Rzeszów

Re: W210 by Michael93

Post autor: Michael93 »

A i jeszcze coś takiego znalazłem pod materiałem w bagażniku :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 by Michael93

Post autor: Piasek »

rywal2000 pisze:Przestrzegam was przed zamiennikami,
Po prostu sprzedali ci sprężyny od standarda a nie AVY i tyle.
KYB to potentat w dziedzinie zawieszeń, podobnie jak Lesjofors i ich produkty to pierwsza liga na rynki OE.
Awatar użytkownika
rywal2000
Posty: 350
Rejestracja: 28 lut 2013, o 18:57
Lokalizacja: Częstochowa

Re: W210 by Michael93

Post autor: rywal2000 »

Piasek pisze:
rywal2000 pisze:Przestrzegam was przed zamiennikami,
Po prostu sprzedali ci sprężyny od standarda a nie AVY i tyle.
KYB to potentat w dziedzinie zawieszeń, podobnie jak Lesjofors i ich produkty to pierwsza liga na rynki OE.
Mógłbyś mi podać jakie sprężyny powinienem kupić z KYB do siebie ?
Swoje zamawiałem w sklepie motoryzacyjnym, gość do programu wprowadzał markę, model, wersje ave, motor...a przyszło mi takie g*wno... mam pudełka po tych sprężynach i jak wsadziłem do nich swoje stare które wziąłem z warsztatu to wypełniają całe pudełko, jak wpisałem numer sprężyn z pudełka w internet to też wyszło że AVA tylko że pasuje do wszystkich motorów i myślałem że w tym jest problem... będę wdzięczny za pomoc :padam:
Michael93
Posty: 147
Rejestracja: 12 maja 2016, o 09:10
Lokalizacja: Rzeszów

Re: W210 by Michael93

Post autor: Michael93 »

Jakiś czas temu postanowiłem zajrzeć do kolektora ssącego bo pociło się z niego. Oczywiście nasi tam byli, zamiast wymienić uszczelki poszedł sylikon. Przyjrzałem się również klapkom wirowym i postanowiłem usunąć je, gdyż tylko 1 przypominała kształtem kółko i mogła spełniać swoje zadanie. Prawdopodobnie od wibracji w klapkach zrobił się luz i latały góra-dół przez co zdecydowana większość była sklepana i trzymały się na słowo honoru ( kwestią czasu było kiedy wpadną do silnika). W miejscach gdzie pojawił się luz oczywiście były przedmuchy przez co auto falowało na wolnych obrotach...
Wyeliminowanie klapek zaowocowało: brak dymienia ( chyba że gaz na max) spalanie większe o ok 1l ( pogoda się zepsuła więc na pewno też ma wpływ na spalanie) a konkretniej jak auto jest odpalone i np idę otworzyć bramę to na wyświetlaczu spalanie bardzo szybko rośnie, wcześniej było to dużo wolniej. tak jak pisałem wcześniej obroty mi falowały, teraz jest spokój

Miałem robić program na 200KM, jednak pierwsze podejście zakończyło się po minucie kiedy to auto nie chciało się połączyć z oprogramowaniem i konieczne jest wyjęcie komputera i grzebanie w nim. Za jakiś czas zrobię drugie podejście i myślę że podziele się z wami wrażeniami po remapie :)

Obecnie walczę z naprawą dogrzewacza. Z tego co tutaj wyczytałem to chyba nie działa mi elektryczna pompka cyrkulacji wody. Ktoś wie który bezpiecznik jest za to odpowiedzialny? Znalazłem info odnośnie w202 ale nie wiem czy u mnie jest tak samo.
Walczył ktoś z dogrzewaczem? chętnie rozwiałbym kilka wątpliwości

Poza tym że wskoczyła zima na kołpaku to chyba tyle.
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: W210 by Michael93

Post autor: tonidriver »

Dogrzewacz sobie daruj chyba ze masz 1500 na nowy. Chyba,że znajdziesz kogoś kto rozbiera auto z Włoch i ma nie wypalony dogrzewacz.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości