W210 aka SENIOR by TurboCustoms
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms
Kurna, nie przesadzaj z tymi gumówkami bo nie będziesz słyszał czy czasem na ręcznym nie jedziesz tak wyciszysz kabinę
Nadal pełen podziwu dla zapału i ogromu nakładów pracy... o kasie nawet nie wspominam.
Nadal pełen podziwu dla zapału i ogromu nakładów pracy... o kasie nawet nie wspominam.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms
Samochód dopieszczony w każdym detalu.. poprawisz fabrykę wielki szacun
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms
ciekawe kto te gume będzie drapał jak za rok zardzewieje
Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms
Nie widać będzie przez 3 lata, potem mu pasażer na jezdnię z fotelem spadnie
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms
Niezbyt pocieszająca wizjaPiasek pisze:potem mu pasażer na jezdnię z fotelem spadnie
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 19 paź 2014, o 17:24
- Lokalizacja: BWM/BI
Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms
Myślę że nie będzie tak źle. Zwłaszcza jak ma się własny serwis blacharsko lakierniczy. Po tych pracach jeatem pewien że przez kilka dobrych lat będę miał spokój. Nowoczesne podkłady reaktywne typu novol for classic cars potrafią zdziałać cuda
W221 S500 4MATIC + W210 E220 + W245 B180
Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms
W210 już nie jeden cud widziało a nadal nikt nie widział cudnego W210
A już poważnie to na pewno na parę lat spokoju. Wiadomo purchle i tak będą wyłazić bo karoserii i lakieru tym nie pokryjesz no ale lepszy purchel za 2-3 lata niż brak progu już następnej wiosny.
A już poważnie to na pewno na parę lat spokoju. Wiadomo purchle i tak będą wyłazić bo karoserii i lakieru tym nie pokryjesz no ale lepszy purchel za 2-3 lata niż brak progu już następnej wiosny.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 19 paź 2014, o 17:24
- Lokalizacja: BWM/BI
Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms
Hej Hej Hej!!!
Odświeżam temat. Dlaczego? Bo dawno nic nie pisałem z braku czasu, a zmieniło się bardzo dużoooooooo.
Po pierwsze i najważniejsze - zmieniłem podejście do auta. Miałem w planach zmianę z 2,2 CDI na benzynę 5,5 z kompresorem, ale z różnych powodów o których nie będę tutaj pisał pomysł upadł. Dlatego zdecydowałem się pójść znacznie łatwiejszą drogą i wrzucę 3,2CDI z którego mam zamiar wyciągnąć 300HP. Graty do swapu już się powoli zbierają, także wszystko kwestia czasu...
Od wyjazdu auta z garażu po remoncie minęły już 2 lat. Jak na razie podwozie i nadwozie przebadane jak tylko dokładnie się dało i nie widać nawet najmniejszych oznak korozji, więc jestem bardzo zadowolony
Poza tym wpadło kilka mniej i bardziej skomplikowanych modyfikacji...
1. Kierownica z drewnem oraz dekory wersji elegance
2. Skórzany środek z W210 E55 AMG z grzanymi fotelami, grzaną kanapą oraz regulacją foteli z boczków
3. Elektryczna reg. kolumny kier. jest w trakcie montażu
4. Upgrade hamulców. Włożyłem zregenerowane zaciski od C55 AMG W203 z ceramiką Dodatkowo przewody hamulcowe zamienione na specjalistyczne w stalowym oplocie
5. Na zimę felgi 17 z W221, a na lato koła 19" kute AMG z nowego SL'a w dwóch szerokościach 8,5 i 9,5
Kilka zdjęć poniżej:
Odświeżam temat. Dlaczego? Bo dawno nic nie pisałem z braku czasu, a zmieniło się bardzo dużoooooooo.
Po pierwsze i najważniejsze - zmieniłem podejście do auta. Miałem w planach zmianę z 2,2 CDI na benzynę 5,5 z kompresorem, ale z różnych powodów o których nie będę tutaj pisał pomysł upadł. Dlatego zdecydowałem się pójść znacznie łatwiejszą drogą i wrzucę 3,2CDI z którego mam zamiar wyciągnąć 300HP. Graty do swapu już się powoli zbierają, także wszystko kwestia czasu...
Od wyjazdu auta z garażu po remoncie minęły już 2 lat. Jak na razie podwozie i nadwozie przebadane jak tylko dokładnie się dało i nie widać nawet najmniejszych oznak korozji, więc jestem bardzo zadowolony
Poza tym wpadło kilka mniej i bardziej skomplikowanych modyfikacji...
1. Kierownica z drewnem oraz dekory wersji elegance
2. Skórzany środek z W210 E55 AMG z grzanymi fotelami, grzaną kanapą oraz regulacją foteli z boczków
3. Elektryczna reg. kolumny kier. jest w trakcie montażu
4. Upgrade hamulców. Włożyłem zregenerowane zaciski od C55 AMG W203 z ceramiką Dodatkowo przewody hamulcowe zamienione na specjalistyczne w stalowym oplocie
5. Na zimę felgi 17 z W221, a na lato koła 19" kute AMG z nowego SL'a w dwóch szerokościach 8,5 i 9,5
Kilka zdjęć poniżej:
W221 S500 4MATIC + W210 E220 + W245 B180
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości