Rudy 102
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Rudy 102
W końcu zebrałem się w sobie i przedstawiam moje autko.
Przedliftowa Gwiazda z 1998 z silnikiem 2.2 CDI 102KM i ASB.
Kupiłem ją 2 sierpnia 2012 z przebiegiem licznikowym 303 000.
Tak wyglądała po zakupie, w środku bajka, na zewnątrz… horror ;P
[center][/center]
Eksploatacje zacząłem od wymiany oleju w silniku i wszystkich filtrów.
Od razu w sierpniu gwiazda dostała nowe przewody elastyczne do układu hamulcowego, nowe klocki przód RoadHouse (miały być ATE Ceramic) i prawą końcówkę drążka kierowniczego Delphi (miało być TRW) oraz kasowanie luzu prawego koła. W nawiasach napisałem to na co umówiłem się z mechanikiem że miał wsadzić (jak już zacząłem grzebać sam przy aucie to wyszło że mnie naciągnął).
Pierwsze moje zabawy z rozkręcaniem autka zacząłem od polerowania lamp. Przy okazji rozebrałem je na części pierwsze i umyłem
[center][/center]
te dwa zdjęcia przedstawiają lampy 11 miesięcy po polerce
Wrzesień 2012
- wymiana oleju, filtra, uszczelki i złącza (znowu zapomniałem nazwy) w ASB.
Październik 2012
Zająłem się dziwnym brzęczeniem z tyłu auta. Sprawcą okazał się tłumik końcowy (przegniła pierwsza warstwa blachy) i osłona termiczna które uderzały o siebie. Odciąłem luźną warstwę blachy i nastała cisza.
W międzyczasie usunąłem rdzę z klapy bagażnika która była pod rejestracją
Jak go kupiłem to nie wiedziałem że z tyłu za sprawą świateł mam półlifta ;P
[center][/center]
Na forum trafiłem na temat gnijących kielichów przedniej zwiechy.
Sprawdziłem u siebie i… wizyta u blacharza nieunikniona .
[center][/center]
Dalej wziąłem się za wymianę błotników przednich.
Oczywiście rdza która była pod błotnikami i zderzakiem też musiała zniknąć.
Przy matowieniu lewego błotnika okazało się, że nie mam wyciętego otworu na kierunkowskaz więc w dłoń poszedł Dremel i po 20 min miałem otwór jak fabryczny.
Listopad 2012
Zregenerowałem tylne zaciski, wsadziłem tarcze ATE PowerDisc i klocki ATE Ceramic.
Grudzień 2012
wymienione sztywne przewody do tylnych zacisków na miedziane i cały układ zalałem płynem ATE DOT4 TYP-200.
Styczeń 2013
Wymiana przednich łączników stabilizatora na Lemfordera, prawy sworzeń wahacza Febi i prawy górny wahacz Kraft.
Luty 2013
Komplet nowych świec Beru GN003, do tego pasta ceramiczna Liqui Moly.
świeca przy 4 garze (licząc od podszybia) wyglądała jakoś dziwnie, była trochę skorodowana. Zastanawiam się czy to nie jest spowodowane jakąś awarią wtryskiwacza
Renowacja wszystkich elementów drewnianych wewnątrz samochodu
Kwiecień 2013
Wymiana podświetlenia przycisków i kratek nawiewów i gniazda zapalniczki na zielone SMD LED.
Kasowanie luzu przedniej lewej piasty.
Maj 2013
Kupione nowe oponki Nokian Line 206/65/R15
Nowy napinacz paska wielorowkowego Febi + pasek Contitech
Poduszki silnika i skrzyni Lemforder
Malowanie drzwi
Czerwiec 2013
Wymiana rolki alternatora ze sprzęgłem jednokierunkowym na oryginał INA
W któryś weekend mi się nudziło i wybebeszyłem gwiazdę żeby zobaczyć w jakim stanie jest podłoga – tragedii nie było, lekki nalot. Jedynie odpływ wody przy aku był bardziej nadgryziony. Zdrapałem rdzę i zabezpieczyłem farbą wewnątrz i na zewnątrz auta.
Lipiec 2013
Kupiłem oryginalny bagażnik dachowy za 160zł
Wymiana przednich sprężyn na K+F i odświeżenie amortyzatorów .
Pozbycie się rdzawego nalotu z bagażnika, rdzy z pod prawej lampy i pasa tylnego
Polerka końcówek tłumika
Polerka felg tylnych i malowanie jednej z nich felgi (niestety na więcej czasu zabrakło)
malowanie napisu na osłonie pokrywy zaworów
Sierpień 2013
Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu, kasowanie błędów na SD i nowy akumulator Centra Futura 100Ah.
Przeczyszczenie pompki spryskiwaczy i umycie zbiornika na płyn
Przy okazji zaplotłem całą wiązkę silnika nową parcianą izolacją i wymieniłem wtyczki od wtryskiwaczy
Wrzesień 2013
Przyciemnienie tylnych bocznych szyb folią Light Black.
Wymiana prawego łącznika stabilizatora i sworznia wahacza na Lemfordera
Październik 2013
Wymiana tylnych łączników stabilizatora na Lemfordera
Nowe amortyzatory tylne Sachs o skróconym skoku
Od kolegi kamil_0793 z forum w202 kupiłem fotel i służy jako wygodny fotel biurkowy. Jest w super stanie, wyprałem go odkurzaczem parowym i wygląda jak nówka. Jak już kupię spawarkę to muszę zrobić do niego stelaż z kółkami
na imprezach robi furorę, każdy chce w nim siedzieć bo jest najwygodniejszy w domu.
Żałuję, że nie kupiłem jeszcze kanapy, była by idealna jako siedzisko do relaksu w garażu po grzebaniu w autku no i przy grilu
Listopad 2013
"Obszycie" gałki zmiany biegów
Wyczyszczenie i polerowanie EGRu, góry dolotu, pokrywy zaworów, pompy Vacuum
tak wygląda aktualnie pod maską, trochę już się zakurzył bo ostatnio go czyściłem jak jeszcze było ciepło
W grudniu
próbowałem wymienić tylne zawieszenie pod blokiem sam. Prawie wszystko było już rozkręcone ale niestety śruba od tulei pływającej i wahacza zbieżności się zapiekły i nie dałem rady ich odkręcić więc zwiechę złożyłem do kupy i oddałem do mechanika
Styczeń 2014
Wymiana przednich dolnych wahaczy MaxGear + oryginalne podkładki z 1 cyckiem
Wymiana kompletnego zawieszenia tylnego:
Wahacze, tuleje wahaczy, tuleje pływające, tuleje mostu, poduszki przednie sanek, gumy stabilizatora – wszystko Lemforder. Sprężyny K+F
Zrobiona zbieżność i geometria.
Wymiana oleju w silniku Mobil1 10w40, filtra paliwa i oleju Bosch, filtr powietrza Meyle.
Nie mam zdjęć całego zawiasu i tulei bo zapomniałem zrobić
Luty 2014 - W planach
Wymiana termostatu
Uszczelnienie przewodów zasilania i powrotu oleju w turbinie.
nowiutki termostat i uszczelki. brakuje jeszcze tylko 1 króćca od zasilania turbo. niestety muszę poczekać bo ciągną go z niemiec.
Termostat miałem zamontować w sobotę, ale niestety nie wyszło. W niedzielę na termostat położyłem 3 warstwy czerwonej farby. znalazłem jeszcze lakier bezbarwny i trysnąłem nim bo chciałem uzyskać jeszcze większy połysk.
Niestety to był błąd bo lakiery w kontakcie ze sobą "zważyły" się i zrobiło się takie coś
wczoraj zacząłem zdzierać lakier żeby położyć nowy. przy okazji spolerowałem kawałek żeby zobaczyć jak to będzie wyglądało. Myślę że pomaluję znowu całość na czerwono i kilka detali spoleruje (między innymi logo i oznaczenie części)
Mały UP do termostatu.
obudowę oczyściłem ręcznie ile się dało przy pomocy noża, papieru ściernego P400 i wełny stalowej.
wybebeszyłem termostat bo postanowiłem spróbować wyczyścić obudowę przy pomocy strumienia wody pod ciśnieniem (160bar).
wyszło całkiem zadowalająco, choć spodziewałem się lepszego efektu
ale efekt końcowy jest super
teraz demontaż przewodów, spuszczenie ok 1,5l płynu, wyjęcie starocia, zeskrobanie starej zwulkanizowanej uszczelki termostatu z głowicy no i najprzyjemniejsza rzecz jaką był montaż nowiuteńkiego cacuszka
tu jest cała galeria w lepszej rozdzielczości
Przedliftowa Gwiazda z 1998 z silnikiem 2.2 CDI 102KM i ASB.
Kupiłem ją 2 sierpnia 2012 z przebiegiem licznikowym 303 000.
Tak wyglądała po zakupie, w środku bajka, na zewnątrz… horror ;P
[center][/center]
Eksploatacje zacząłem od wymiany oleju w silniku i wszystkich filtrów.
Od razu w sierpniu gwiazda dostała nowe przewody elastyczne do układu hamulcowego, nowe klocki przód RoadHouse (miały być ATE Ceramic) i prawą końcówkę drążka kierowniczego Delphi (miało być TRW) oraz kasowanie luzu prawego koła. W nawiasach napisałem to na co umówiłem się z mechanikiem że miał wsadzić (jak już zacząłem grzebać sam przy aucie to wyszło że mnie naciągnął).
Pierwsze moje zabawy z rozkręcaniem autka zacząłem od polerowania lamp. Przy okazji rozebrałem je na części pierwsze i umyłem
[center][/center]
te dwa zdjęcia przedstawiają lampy 11 miesięcy po polerce
Wrzesień 2012
- wymiana oleju, filtra, uszczelki i złącza (znowu zapomniałem nazwy) w ASB.
Październik 2012
Zająłem się dziwnym brzęczeniem z tyłu auta. Sprawcą okazał się tłumik końcowy (przegniła pierwsza warstwa blachy) i osłona termiczna które uderzały o siebie. Odciąłem luźną warstwę blachy i nastała cisza.
W międzyczasie usunąłem rdzę z klapy bagażnika która była pod rejestracją
Jak go kupiłem to nie wiedziałem że z tyłu za sprawą świateł mam półlifta ;P
[center][/center]
Na forum trafiłem na temat gnijących kielichów przedniej zwiechy.
Sprawdziłem u siebie i… wizyta u blacharza nieunikniona .
[center][/center]
Dalej wziąłem się za wymianę błotników przednich.
Oczywiście rdza która była pod błotnikami i zderzakiem też musiała zniknąć.
Przy matowieniu lewego błotnika okazało się, że nie mam wyciętego otworu na kierunkowskaz więc w dłoń poszedł Dremel i po 20 min miałem otwór jak fabryczny.
Listopad 2012
Zregenerowałem tylne zaciski, wsadziłem tarcze ATE PowerDisc i klocki ATE Ceramic.
Grudzień 2012
wymienione sztywne przewody do tylnych zacisków na miedziane i cały układ zalałem płynem ATE DOT4 TYP-200.
Styczeń 2013
Wymiana przednich łączników stabilizatora na Lemfordera, prawy sworzeń wahacza Febi i prawy górny wahacz Kraft.
Luty 2013
Komplet nowych świec Beru GN003, do tego pasta ceramiczna Liqui Moly.
świeca przy 4 garze (licząc od podszybia) wyglądała jakoś dziwnie, była trochę skorodowana. Zastanawiam się czy to nie jest spowodowane jakąś awarią wtryskiwacza
Renowacja wszystkich elementów drewnianych wewnątrz samochodu
Kwiecień 2013
Wymiana podświetlenia przycisków i kratek nawiewów i gniazda zapalniczki na zielone SMD LED.
Kasowanie luzu przedniej lewej piasty.
Maj 2013
Kupione nowe oponki Nokian Line 206/65/R15
Nowy napinacz paska wielorowkowego Febi + pasek Contitech
Poduszki silnika i skrzyni Lemforder
Malowanie drzwi
Czerwiec 2013
Wymiana rolki alternatora ze sprzęgłem jednokierunkowym na oryginał INA
W któryś weekend mi się nudziło i wybebeszyłem gwiazdę żeby zobaczyć w jakim stanie jest podłoga – tragedii nie było, lekki nalot. Jedynie odpływ wody przy aku był bardziej nadgryziony. Zdrapałem rdzę i zabezpieczyłem farbą wewnątrz i na zewnątrz auta.
Lipiec 2013
Kupiłem oryginalny bagażnik dachowy za 160zł
Wymiana przednich sprężyn na K+F i odświeżenie amortyzatorów .
Pozbycie się rdzawego nalotu z bagażnika, rdzy z pod prawej lampy i pasa tylnego
Polerka końcówek tłumika
Polerka felg tylnych i malowanie jednej z nich felgi (niestety na więcej czasu zabrakło)
malowanie napisu na osłonie pokrywy zaworów
Sierpień 2013
Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu, kasowanie błędów na SD i nowy akumulator Centra Futura 100Ah.
Przeczyszczenie pompki spryskiwaczy i umycie zbiornika na płyn
Przy okazji zaplotłem całą wiązkę silnika nową parcianą izolacją i wymieniłem wtyczki od wtryskiwaczy
Wrzesień 2013
Przyciemnienie tylnych bocznych szyb folią Light Black.
Wymiana prawego łącznika stabilizatora i sworznia wahacza na Lemfordera
Październik 2013
Wymiana tylnych łączników stabilizatora na Lemfordera
Nowe amortyzatory tylne Sachs o skróconym skoku
Od kolegi kamil_0793 z forum w202 kupiłem fotel i służy jako wygodny fotel biurkowy. Jest w super stanie, wyprałem go odkurzaczem parowym i wygląda jak nówka. Jak już kupię spawarkę to muszę zrobić do niego stelaż z kółkami
na imprezach robi furorę, każdy chce w nim siedzieć bo jest najwygodniejszy w domu.
Żałuję, że nie kupiłem jeszcze kanapy, była by idealna jako siedzisko do relaksu w garażu po grzebaniu w autku no i przy grilu
Listopad 2013
"Obszycie" gałki zmiany biegów
Wyczyszczenie i polerowanie EGRu, góry dolotu, pokrywy zaworów, pompy Vacuum
tak wygląda aktualnie pod maską, trochę już się zakurzył bo ostatnio go czyściłem jak jeszcze było ciepło
W grudniu
próbowałem wymienić tylne zawieszenie pod blokiem sam. Prawie wszystko było już rozkręcone ale niestety śruba od tulei pływającej i wahacza zbieżności się zapiekły i nie dałem rady ich odkręcić więc zwiechę złożyłem do kupy i oddałem do mechanika
Styczeń 2014
Wymiana przednich dolnych wahaczy MaxGear + oryginalne podkładki z 1 cyckiem
Wymiana kompletnego zawieszenia tylnego:
Wahacze, tuleje wahaczy, tuleje pływające, tuleje mostu, poduszki przednie sanek, gumy stabilizatora – wszystko Lemforder. Sprężyny K+F
Zrobiona zbieżność i geometria.
Wymiana oleju w silniku Mobil1 10w40, filtra paliwa i oleju Bosch, filtr powietrza Meyle.
Nie mam zdjęć całego zawiasu i tulei bo zapomniałem zrobić
Luty 2014 - W planach
Wymiana termostatu
Uszczelnienie przewodów zasilania i powrotu oleju w turbinie.
nowiutki termostat i uszczelki. brakuje jeszcze tylko 1 króćca od zasilania turbo. niestety muszę poczekać bo ciągną go z niemiec.
Termostat miałem zamontować w sobotę, ale niestety nie wyszło. W niedzielę na termostat położyłem 3 warstwy czerwonej farby. znalazłem jeszcze lakier bezbarwny i trysnąłem nim bo chciałem uzyskać jeszcze większy połysk.
Niestety to był błąd bo lakiery w kontakcie ze sobą "zważyły" się i zrobiło się takie coś
wczoraj zacząłem zdzierać lakier żeby położyć nowy. przy okazji spolerowałem kawałek żeby zobaczyć jak to będzie wyglądało. Myślę że pomaluję znowu całość na czerwono i kilka detali spoleruje (między innymi logo i oznaczenie części)
Mały UP do termostatu.
obudowę oczyściłem ręcznie ile się dało przy pomocy noża, papieru ściernego P400 i wełny stalowej.
wybebeszyłem termostat bo postanowiłem spróbować wyczyścić obudowę przy pomocy strumienia wody pod ciśnieniem (160bar).
wyszło całkiem zadowalająco, choć spodziewałem się lepszego efektu
ale efekt końcowy jest super
teraz demontaż przewodów, spuszczenie ok 1,5l płynu, wyjęcie starocia, zeskrobanie starej zwulkanizowanej uszczelki termostatu z głowicy no i najprzyjemniejsza rzecz jaką był montaż nowiuteńkiego cacuszka
tu jest cała galeria w lepszej rozdzielczości
Ostatnio zmieniony 17 lut 2014, o 17:24 przez Przemek, łącznie zmieniany 4 razy.
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Aikas, chodziło mi o ich wygląd zewnętrzny. Zdarłem z nich rudą bo nie bylo jej dużo i pomalowałem na niebiesko. Nie wrzucam wszystkich zdjęć bo jest tego za dużo.
Postaram się reszte opisu zrobić tak żeby od razu bylo wszystko zrozumiałe
Postaram się reszte opisu zrobić tak żeby od razu bylo wszystko zrozumiałe
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
mechu_wwe, tego właśnie nie wybaczę Mercedesowi że taką lipę odwalił z blachą. Ale przynajmniej mam co robić .
Kiedy kończysz swoje AMG bo Liczę, że zobaczę je na żywo na jakimś spocie.
Kiedy kończysz swoje AMG bo Liczę, że zobaczę je na żywo na jakimś spocie.
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Re: Rudy 102
swój chłop ładny opisPrzemek pisze:na imprezach robi furorę, każdy chce w nim siedzieć bo jest najwygodniejszy w domu.
Żałuję, że nie kupiłem jeszcze kanapy, była by idealna jako siedzisko do relaksu w garażu po grzebaniu w autku no i przy grilu
Hubi W210, szczerze to szału nie robi
na błotniki dobrałem zły odcień lakieru i źle pomalowałem. jak jechałem je malować było straszne załamanie pogody z 15 do -3 stopni przez co strumień lakieru był za wąski i mam błotniki w paski .
zrobię zdjęcia jak już trochę śnieg stopnieje i pojadę na myjnię, bo teraz to zamiast srebrnego metalicu mam szary mat.
mechu_wwe to może wpadniesz na spot w czwartek w arkadii
zyzek, jak nie zrobię czegokoliek przy aucie każdego dnia to jestem chory, choćby płyn do sprysków dolać . W listopadzie kupiłem w dobrej cenie 3 felgi w średnim stanie wizualnym żeby je do lata wyszykować. Chciałem je na letni setup ale potem zobaczyłem że są 6,5" a nie 7" tak jak było zamieszczone w ogłoszeniu, a odwozić je z powrotem mijało się z celem bo za dużo paliwa bym spalił. Więc 1 robię na tip-top i wsadzam jako koło zapasowe, a 2 na sprzedaż pójdą. Mam w planie felgi 8-loch bo podobają mi się najbardziej że wszystkich jakie mercedes wypuścił, no jeszcze te od SLRa bym jakoś ścierpiał
wasiliew, autko nie będzie na sprzedaż. Jak nie daj Boże zrobi kaput to będzie jako dawca dla następnego okulara.
jacekm7, gdzieś posiałem fakturę za to i nie wszystkie ceny dokładnie pamiętam (oznaczę je ~)
sprężyny - 150zł szt.
amortyzatory - 227zł szt.
komplet wahaczy tylnych - 680zł
łączniki stabilizatora - 18zł szt.
tuleje pływające - 55zł szt.
tuleja wahacza głównego - ~ 15zł szt.
śruby do wahacza głównego - ~ 55zł za komplet na 1 wahacz
przednie poduszki sanek tylnych - ~ 200zł
tuleje mostu - 30zł szt.
gumy stabilizatora - 8zł szt. (jednak nie były lemfordera tylko hans preis - bo to jedyny zamiennik jaki udało mi się znaleźć i na jak było mnie w danej chwili stać, jak się wybiją to się kupi 2 komplet w ASO po 42zł szt.)
+ mechanik 600zł
chyba podałem wszystko co wymieniałem
na błotniki dobrałem zły odcień lakieru i źle pomalowałem. jak jechałem je malować było straszne załamanie pogody z 15 do -3 stopni przez co strumień lakieru był za wąski i mam błotniki w paski .
zrobię zdjęcia jak już trochę śnieg stopnieje i pojadę na myjnię, bo teraz to zamiast srebrnego metalicu mam szary mat.
mechu_wwe to może wpadniesz na spot w czwartek w arkadii
zyzek, jak nie zrobię czegokoliek przy aucie każdego dnia to jestem chory, choćby płyn do sprysków dolać . W listopadzie kupiłem w dobrej cenie 3 felgi w średnim stanie wizualnym żeby je do lata wyszykować. Chciałem je na letni setup ale potem zobaczyłem że są 6,5" a nie 7" tak jak było zamieszczone w ogłoszeniu, a odwozić je z powrotem mijało się z celem bo za dużo paliwa bym spalił. Więc 1 robię na tip-top i wsadzam jako koło zapasowe, a 2 na sprzedaż pójdą. Mam w planie felgi 8-loch bo podobają mi się najbardziej że wszystkich jakie mercedes wypuścił, no jeszcze te od SLRa bym jakoś ścierpiał
wasiliew, autko nie będzie na sprzedaż. Jak nie daj Boże zrobi kaput to będzie jako dawca dla następnego okulara.
jacekm7, gdzieś posiałem fakturę za to i nie wszystkie ceny dokładnie pamiętam (oznaczę je ~)
sprężyny - 150zł szt.
amortyzatory - 227zł szt.
komplet wahaczy tylnych - 680zł
łączniki stabilizatora - 18zł szt.
tuleje pływające - 55zł szt.
tuleja wahacza głównego - ~ 15zł szt.
śruby do wahacza głównego - ~ 55zł za komplet na 1 wahacz
przednie poduszki sanek tylnych - ~ 200zł
tuleje mostu - 30zł szt.
gumy stabilizatora - 8zł szt. (jednak nie były lemfordera tylko hans preis - bo to jedyny zamiennik jaki udało mi się znaleźć i na jak było mnie w danej chwili stać, jak się wybiją to się kupi 2 komplet w ASO po 42zł szt.)
+ mechanik 600zł
chyba podałem wszystko co wymieniałem
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
-
- Posty: 245
- Rejestracja: 17 wrz 2013, o 02:27
- Lokalizacja: Wrocław/Strzegom
Konkret! Uwielbiam takie tematy i ludzi, którzy wkładają tyle pracy i serca w samochód! Tak trzymać!
Kanapa leży u mnie w piwnicy jakby coPrzemek pisze:Żałuję, że nie kupiłem jeszcze kanapy, była by idealna jako siedzisko do relaksu w garażu po grzebaniu w autku no i przy grilu
WDB2020181A050858
1994 W202 C180
WDB2102741B064411
1999 W210 E55 AMG T
1994 W202 C180
WDB2102741B064411
1999 W210 E55 AMG T
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Rudy 102
Jestem ciekaw jak to wyjdzie,sam kiedyś miałem taki pomysł,ale sobie odpuściłem.Przemek pisze: Od kolegi kamil_0793 z forum w202 kupiłem fotel i służy jako wygodny fotel biurkowy. Jest w super stanie, wyprałem go odkurzaczem parowym i wygląda jak nówka. Jak już kupię spawarkę to muszę zrobić do niego stelaż z kółkami
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
Jak fundusze pozwola to na te wakacje byla by gotowa kanapa na stalowych nogach. Jak nie pozwola (co jest bardziej prawdopodobne) to beda drewniane z zamykana/wysowana polka na jakies pierdoly
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości