Pierwsza gwiazda Korniego
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Pierwsza gwiazda Korniego
Zaprezentuje tutaj mój nowy nabytek, a zbiegiem czasu zapewne szereg zmian kosmetycznych lub drastycznych
W moim posiadaniu od 16.04.2015r.
Na blacie 266kkm
Rozkodowany VIN dzięki uprzejmości kolegi z forum:
WDB2102261B124343
E 320 CDI
2000-03-24
Code Value:
189U GREEN BLACK METALLIC
213 PARAMETER STEERING
248 REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
345 RAIN SENSOR
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
677 AVANTGARDE CHASSIS
680 L.A. WHL, 5-HOLE DESIGN, AVANTGARDE
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
751A FABRIC, AVANTGARDE - ANTHRACITE
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
M613 R6-DIESEL ENGINE M613
Kilka zdjęć na start:
W towarzystwie byłego wozidełka
Oraz w plenerze
Całość wymaga "chwili" pracy.
Liczę, że uda się to ogarnąć aby cieszyć się z jazdy gwiazdą.
CDN.
W moim posiadaniu od 16.04.2015r.
Na blacie 266kkm
Rozkodowany VIN dzięki uprzejmości kolegi z forum:
WDB2102261B124343
E 320 CDI
2000-03-24
Code Value:
189U GREEN BLACK METALLIC
213 PARAMETER STEERING
248 REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
345 RAIN SENSOR
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
677 AVANTGARDE CHASSIS
680 L.A. WHL, 5-HOLE DESIGN, AVANTGARDE
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
751A FABRIC, AVANTGARDE - ANTHRACITE
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
M613 R6-DIESEL ENGINE M613
Kilka zdjęć na start:
W towarzystwie byłego wozidełka
Oraz w plenerze
Całość wymaga "chwili" pracy.
Liczę, że uda się to ogarnąć aby cieszyć się z jazdy gwiazdą.
CDN.
trochę pieniędzy, dużo serca i będzie malina
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu
W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
Byłem dzisiaj z Mieciem u lekarza pierwszego kontaktu.
Swoim magicznym sprzętem ujawnił następujące błędy:
P0100
P1403
P1470
P1664
P2203
P2204
Objawy ogólne to włączający się tryb awaryjny silnika(nie zawsze lecz często) i za niska temperatura cieczy.
Do specjalistów się zraziłem. Także proszę was o sugestie i rady od czego zacząć zabawę w uzdrawianie schorowanego Miecia.
Swoim magicznym sprzętem ujawnił następujące błędy:
P0100
P1403
P1470
P1664
P2203
P2204
Objawy ogólne to włączający się tryb awaryjny silnika(nie zawsze lecz często) i za niska temperatura cieczy.
Do specjalistów się zraziłem. Także proszę was o sugestie i rady od czego zacząć zabawę w uzdrawianie schorowanego Miecia.
korni8808, żaden sprzęt nie zrobi Ci takiej diagnozy w mercedesie jak SD. I człowiek który umie je obsłużyć. Nie masz nikogo w okolicy kto byłby w stanie podpiąć się tym sprzętem? Pokazuje dużo więcej informacji na temat tego, co nasze Mercedes boli...
Błędy które podałeś, bardzo ogólnikowo mówią co mu dolega... Pierwszy może sugerować uszkodzenie przepływki...
P1403, dotyczy EGR
P1470, ciśnienie doładowania
Ja na Twoim miejscu, rozebrałbym dolot i wziął się za jego wyczyszczenie. EGR pewnie zawalony, czujnik ciśnienia podobnie, strzelałbym w wielki syf na dolocie. Posprawdzaj na początku podciśnienia sterujące przy turbinie i zaworze EGR (szczelność + sprawność zaworków sterujących). Podstawa przy podciśnieniach - szczelność. Zasilanie elektrozaworu EGR (sprawdź kostkę, czy nie ma uszkodzeń, nie jest zaśniedziała).
P1664, brzmi jak awaria dogrzewacza elektrycznego. Prosty obwód, poszukaj na forum było o tym sporo...
Ale po tych błędach to jedynie sugestie.... SD SD i jeszcze raz SD. Ostatnie dwa błędy? Boję się nawet zgadywać o co chodzi...
Błędy które podałeś, bardzo ogólnikowo mówią co mu dolega... Pierwszy może sugerować uszkodzenie przepływki...
P1403, dotyczy EGR
P1470, ciśnienie doładowania
Ja na Twoim miejscu, rozebrałbym dolot i wziął się za jego wyczyszczenie. EGR pewnie zawalony, czujnik ciśnienia podobnie, strzelałbym w wielki syf na dolocie. Posprawdzaj na początku podciśnienia sterujące przy turbinie i zaworze EGR (szczelność + sprawność zaworków sterujących). Podstawa przy podciśnieniach - szczelność. Zasilanie elektrozaworu EGR (sprawdź kostkę, czy nie ma uszkodzeń, nie jest zaśniedziała).
P1664, brzmi jak awaria dogrzewacza elektrycznego. Prosty obwód, poszukaj na forum było o tym sporo...
Ale po tych błędach to jedynie sugestie.... SD SD i jeszcze raz SD. Ostatnie dwa błędy? Boję się nawet zgadywać o co chodzi...
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2015, o 09:21 przez badd, łącznie zmieniany 2 razy.
"It is a good day to die..."
W210 E320 R6 1995 - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie
W210 E320 R6 1995 - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie
korni8808 pisze:Byłem dzisiaj z Mieciem u lekarza pierwszego kontaktu.
Swoim magicznym sprzętem ujawnił następujące błędy:
P0100
P1403
P1470
P1664
P2203
P2204
Objawy ogólne to włączający się tryb awaryjny silnika(nie zawsze lecz często) i za niska temperatura cieczy.
Do specjalistów się zraziłem. Także proszę was o sugestie i rady od czego zacząć zabawę w uzdrawianie schorowanego Miecia.
Mietek pedał majtki sprzedał... no jak tak można pisać o gwiazdce? Mietek? Mietek to taki koleś w berecie z antenką, kiep mu z giemby wystaje, wali wódą i jest alpinistą nizinnym.
Wszystkie błędy które podałeś są omówione bardziej lub mniej na forum ale że to Twój temat, ja nic nie mam ciekawego do pracy to Ci je opisze bo od tego mercedesowania to już je znam na pamięć te popularniejsze
P0100 to usterka przepływomierza, P1403 - usterka w układzie recyrkulacji spalin, egr do na obdukcję, P1470 - problem z ciśnieniem doładowania, możliwe, że regulator albo nieszczelność, P1664 - usterka dogrzewacza, P2203 - Coś z czujnikiem obrotów ale niekoniecznie bo ten błąd jest mocno rozwojowy, wyskakuje np przy niesprawnym module zasilania P2204 - sprawdź moduł egs, może olej już zaciąga
A tak w ogóle to na jakim sprzęcie ta diagnostyka była? i ile błędów wróciło po skasowaniu i odpaleniu?
Nie wiem. Do tej pory nie byłem zainteresowany kręgiem Mercedesa bo jeździłem BMWbadd pisze:korni8808, żaden sprzęt nie zrobi Ci takiej diagnozy w mercedesie jak SD. I człowiek który umie je obsłużyć. Nie masz nikogo w okolicy kto byłby w stanie podpiąć się tym sprzętem? Pokazuje dużo więcej informacji na temat tego, co nasze Mietki boli...
Cały czas się też zastanawiam co oznacza skrót SD(nie udało mi się wyszukać tego na forum).
kid pisze: Wszystkie błędy które podałeś są omówione bardziej lub mniej na forum ale że to Twój temat, ja nic nie mam ciekawego do pracy to Ci je opisze bo od tego mercedesowania to już je znam na pamięć te popularniejsze
Owszem, dlatego sobie je po kolei wyszukuje i czytam opisy na temat walki z dolegliwościami. Nie dopisuje się do tamtych tematów bo jeszcze nie zacząłem nic grzebać.
W miarę postępów będę pisał tu. Forum posłuży mi za książkę serwisową
Nie wiem co to za sprzęt.kid pisze: A tak w ogóle to na jakim sprzęcie ta diagnostyka była? i ile błędów wróciło po skasowaniu i odpaleniu?
Nie przeprowadziłem operacji odpalenia i ponownego sprawdzenia
Tak też zrobię. Odwlecze się to w czasie bo właśnie wyjeżdżam do Hiszpanii.badd pisze: Ja na Twoim miejscu, rozebrałbym dolot i wziął się za jego wyczyszczenie. EGR pewnie zawalony, czujnik ciśnienia podobnie, strzelałbym w wielki syf na dolocie. Posprawdzaj na początku podciśnienia sterujące przy turbinie i zaworze EGR (szczelność + sprawność zaworków sterujących). Podstawa przy podciśnieniach - szczelność. Zasilanie elektrozaworu EGR (sprawdź kostkę, czy nie ma uszkodzeń, nie jest zaśniedziała.
Dzięki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości