Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 19 paź 2014, o 17:24
- Lokalizacja: BWM/BI
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Fajne W210. Co do kierownicy też bym nie zmienił, głównie ze względu na kolor. Czy przypadkiem nie sprzedajesz jednej skórzanej poduszki?
W221 S500 4MATIC + W210 E220 + W245 B180
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Czy gałkę zmiany biegów też zmieniałeś ? bo tak ładnie wygląda
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Bardzo podoba mi się kierunek działania
- Dobrodziej_1983
- Posty: 593
- Rejestracja: 20 lis 2016, o 02:22
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Super sprawa z tym czujnikiem temperatury oleju! Czy możesz podsunąć co i jak bo też bym założył u siebie Ważna sprawa w turbo Dieslach
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Kierownica zielona poszła już w świat u mnie zostaje póki co zwykła drewniana z poduchą AMG.
Drugą poduchę skórzaną mogę sprzedać, ale to nie są tanie rzeczy jak coś to zapraszam na priv.
Gałka była obszywana juz dosyć dawno, fotki są na str. 3
Póki co jestem zadowolony.
Montaż wskaźnika to banał, trzeba tylko kupić czujnik z odpowiednim gwintem albo zastosować adapter pod uniwersalne czujniki. Ja kupiłem z gwintem takim jak na śruba (M14 z tego co pamietam). Problem w tym, ze trudno taki dostać (praktycznie tylko VDO widzialem a one są dość drogie - conajmniej 100 zł za czujnik i 150-200 zł za zegar). Sam wskaznik to tylko podciągnięcie plusa, minusa i jednego przewodu od czujnika. Sporo taniej wyjdzie kupic zegar z czujnikiem Auto Gauge, tam jest gwint 1/8 NPT i do tego adapter na M14 (mam nawet taki, bo kupiłem na wyrost). Wtedy powinno wyjsć w granicach stówy za wszystko
Drugą poduchę skórzaną mogę sprzedać, ale to nie są tanie rzeczy jak coś to zapraszam na priv.
Gałka była obszywana juz dosyć dawno, fotki są na str. 3
Póki co jestem zadowolony.
Montaż wskaźnika to banał, trzeba tylko kupić czujnik z odpowiednim gwintem albo zastosować adapter pod uniwersalne czujniki. Ja kupiłem z gwintem takim jak na śruba (M14 z tego co pamietam). Problem w tym, ze trudno taki dostać (praktycznie tylko VDO widzialem a one są dość drogie - conajmniej 100 zł za czujnik i 150-200 zł za zegar). Sam wskaznik to tylko podciągnięcie plusa, minusa i jednego przewodu od czujnika. Sporo taniej wyjdzie kupic zegar z czujnikiem Auto Gauge, tam jest gwint 1/8 NPT i do tego adapter na M14 (mam nawet taki, bo kupiłem na wyrost). Wtedy powinno wyjsć w granicach stówy za wszystko
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Te lustra z pilota fajna sprawa.
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Dlaczego tutaj taka cisza?
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Bo nic sie nie dzieje
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Nowe fotele i kanapa na pokładzie.
Co prawda wymagają jeszcze kilku poprawek, ale już je lubię
Co prawda wymagają jeszcze kilku poprawek, ale już je lubię
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
No kolego skóry pierwsza klasa !!!
Poza tym bardzo lubię przeglądać Twój wątek
Powodzenia
Poza tym bardzo lubię przeglądać Twój wątek
Powodzenia
W210 E280 2002r Kombi
VIN WDB2102631X080366
VIN WDB2102631X080366
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Jak juz tak szalejesz, to trzeba bylo kupic "wszystkomajace" fotele. Tez lubie przegladac Twoj watek
Pozdrawiam,
voytecku.
Pozdrawiam,
voytecku.
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Dzieki Panowie za mile słowa
Fotele są grzane a kierowcy pompowany. Był on też z pamięcią, ale przełożyłem poszycie na taki ze sterowaniem przy fotelu w sumie z trzech powodów:
-odkad samochod jest w moich rękach nikt oprócz mnie nim nie jeździ, wiec fotel mozna praktycznie zaspawac
-trzeba zmieniać boczki a moje są ładne i dodatkowo oklejone matą wygłuszającą.
-chwilowo nie chce mi sie kompletować i kłaść instalacji do podłączenia pamięci.
Chętnie bym sie pokusił o wentylowanie, ale nie jest łatwo znaleźć nawet zwykle fotele AMG w jakiejś w miarę sensownej cenie
A tak wogole to kanapa jest podgrzewana i mam nadzieje, że wkrótce bedzie podłączona
Fotele są grzane a kierowcy pompowany. Był on też z pamięcią, ale przełożyłem poszycie na taki ze sterowaniem przy fotelu w sumie z trzech powodów:
-odkad samochod jest w moich rękach nikt oprócz mnie nim nie jeździ, wiec fotel mozna praktycznie zaspawac
-trzeba zmieniać boczki a moje są ładne i dodatkowo oklejone matą wygłuszającą.
-chwilowo nie chce mi sie kompletować i kłaść instalacji do podłączenia pamięci.
Chętnie bym sie pokusił o wentylowanie, ale nie jest łatwo znaleźć nawet zwykle fotele AMG w jakiejś w miarę sensownej cenie
A tak wogole to kanapa jest podgrzewana i mam nadzieje, że wkrótce bedzie podłączona
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
ta skóra jest bardziej miękka ?? bo zawsze co widzę fotele amg to są jakie wygniecione, a te standardowe mniej, wydaje mi się ze skóra na tych od amg jest bardziej miękka i lepsza w dotyku hmmm jest tak ??
fajne mogdy od siebie powiem ci, że jak będziesz mogło to wsadzaj pamięć i pełną elektrykę, fotel lepiej można ustawić, no i dodatkowy bajer ;p
jedyny minus tych z pełną elektryką to to, że nie da się ich tak bardzo opuścić na dół tak bardzo jak pół elektrycznych ( przynajmniej w clk tak jest) ;p
fajnie, że tak działasz z tą w210 !
fajne mogdy od siebie powiem ci, że jak będziesz mogło to wsadzaj pamięć i pełną elektrykę, fotel lepiej można ustawić, no i dodatkowy bajer ;p
jedyny minus tych z pełną elektryką to to, że nie da się ich tak bardzo opuścić na dół tak bardzo jak pół elektrycznych ( przynajmniej w clk tak jest) ;p
fajnie, że tak działasz z tą w210 !
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
No właśnie jest trochę inna ta skóra, ale czy bardziej miękka hmm.. może faktycznie.
Ogólnie jak dla mnie W210 ma bardzo wygodne fotele, zwłaszcza z pompowaniem i nie ma praktycznie żadnej różnicy w wygodzie między zwykłymi a AMG.
Może kiedyś się skuszę na pełne sterowanie, w sumie już wiele rzeczy montowałem, które są bardziej bez sensu
Ogólnie jak dla mnie W210 ma bardzo wygodne fotele, zwłaszcza z pompowaniem i nie ma praktycznie żadnej różnicy w wygodzie między zwykłymi a AMG.
Może kiedyś się skuszę na pełne sterowanie, w sumie już wiele rzeczy montowałem, które są bardziej bez sensu
Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Spokojnie można dołożyć sterowanie. Najlepiej wszystkie wiązki wyciągnąć z jednego dawcy. Fajnie Perys modzisz.
vin WDB2100101A153256
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości