E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Koła wyważone, niby lepiej ale jeszcze coś lekko trzęsie.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Ciekawostka, sam z siebie przestał trząść i nie wiem dlaczego.
Ostatnio wydech puścił na łączeniu, małe spawanko załatwiło sprawę.
Za to pojawił się problem z matą od poduszki w fotelu pasażera.
Co lepiej zrobić? Wymienić matę czy zamontować emulator?
Ostatnio wydech puścił na łączeniu, małe spawanko załatwiło sprawę.
Za to pojawił się problem z matą od poduszki w fotelu pasażera.
Co lepiej zrobić? Wymienić matę czy zamontować emulator?
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
poszukać na okolicznym szrocie i kupić fotel ze sprawną matą
wyjdzie chyba najtaniej (przynajmniej tak było w moim przypadku - 20zł )
wyjdzie chyba najtaniej (przynajmniej tak było w moim przypadku - 20zł )
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
A dużo zabawy potem żeby tą matę przerzucić?
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
przejrzałem Twój wątek, bo po sprzedaży 430tki kupiłem 290td i powiem Ci tyle, że pełen szacun dla Ciebie chłopie, że wpompowałeś tyle kasy i pracy w classica 2.9 w gnoju i to jeszcze w manualu. Teraz auto jest naprawdę godne podziwu!
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
ooooooooooPuki pisze: 2.9 w gnoju
jakiś nowy termin
dobre, dobre... 2.9 w gnoju
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
2,9 W GNOJU
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
DziękiPuki pisze:przejrzałem Twój wątek, bo po sprzedaży 430tki kupiłem 290td i powiem Ci tyle, że pełen szacun dla Ciebie chłopie, że wpompowałeś tyle kasy i pracy w classica 2.9 w gnoju i to jeszcze w manualu. Teraz auto jest naprawdę godne podziwu!
Ale jeszcze trochę pracy mnie czeka.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Mesiek ostatnio niedomaga
Znowu zaczął bujać, potem pękła tylna lewa sprężyna i jeszcze zapchał katalizator...
Ale trudno, jutro dobieram z warsztatu. Mam nadzieję że mu przejdzie.
Znowu zaczął bujać, potem pękła tylna lewa sprężyna i jeszcze zapchał katalizator...
Ale trudno, jutro dobieram z warsztatu. Mam nadzieję że mu przejdzie.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Za mało w kitę mu dajesz że zapchał katalizator... to raz a dwa: daje do myślenia odnośnie kondycji pieca (pakuje olej w wydech)
Warto byłoby zmierzyć mu sprężanie (jak zamierzasz tym sie bujać jeszcze lata) i zmienić pierścienie, uszczelnić zawory, sprawdzić wtryski...
Warto byłoby zmierzyć mu sprężanie (jak zamierzasz tym sie bujać jeszcze lata) i zmienić pierścienie, uszczelnić zawory, sprawdzić wtryski...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Piasek pisze:Za mało w kitę mu dajesz że zapchał katalizator... to raz a dwa: daje do myślenia odnośnie kondycji pieca (pakuje olej w wydech)
Warto byłoby zmierzyć mu sprężanie (jak zamierzasz tym sie bujać jeszcze lata) i zmienić pierścienie, uszczelnić zawory, sprawdzić wtryski...
ale bzdura ! w starym dieslu kat to zło konieczne i jak tylko go masz to odrazu go wywal ! bedzie lzej i szybciej jechał
zatkany kat moze spowodoac tryb awaryjny i koniec jazdy albo maks na 3 biegu i 60 km na godzine
mialem juz pozatykane katy w mercedesach i to w W124 i w W210 290TD tutaj trybik awaryjny i jazda jak maluchem
i nie zalezalo to od zadnych wtrysków ani kondycji silnika czy brania oleju takze wiekszej bzdury nie slyszalem
diesel czadzi i kat po 15-20 latch ma prawo byc zasyfiony do tego stopnia ze przestanie spelniac zadanie a nawet bedzie przeszkadzał w działaniu silnika
takze mlody nie sluchaj pana piaska bo gada glupoty i tyle ! wywal kata i nie poznasz OM602
bedzie ladnie turbinke słychac i bedzie sporo mocniejszy
katalizator w dieslach to nieporozumienie trzeba to swinstwo odrazu wywalac jak sie tylko auto kupi
głupi ten kto z tym dziadostwem uzytkuje auto
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Niech zgadnę: za młodu byłeś wyjątkowo pryszczaty i zawsze siedziałeś w pierwszej ławce przed biurkiem ?
Zobaczymy czy taki "mundry" będziesz jak cię techniczny na drodze albo diagnosta z SKP przepie***li za tego kastrata.
Podtrzymuję swoje: daj mu w palnik na trasie i samo się wyczyści
a jeszcze głupsi ci którzy to potem wdychają ??jonasz320 pisze:głupi ten kto z tym dziadostwem uzytkuje auto
Zobaczymy czy taki "mundry" będziesz jak cię techniczny na drodze albo diagnosta z SKP przepie***li za tego kastrata.
Podtrzymuję swoje: daj mu w palnik na trasie i samo się wyczyści
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Piasek pisze:Niech zgadnę: za młodu byłeś wyjątkowo pryszczaty i zawsze siedziałeś w pierwszej ławce przed biurkiem ?a jeszcze głupsi ci którzy to potem wdychają ??jonasz320 pisze:głupi ten kto z tym dziadostwem uzytkuje auto
Zobaczymy czy taki "mundry" będziesz jak cię techniczny na drodze albo diagnosta z SKP przepie***li za tego kastrata.
Podtrzymuję swoje: daj mu w palnik na trasie i samo się wyczyści
nie pogrązaj sie cwaniaku ! jeszcze za mało lat przejezdziles mercedesami zeby tu sie wymądrzac ! jak sie cofniesz do lat 70 tych i od tych lat bedziesz obcował z ta marką to wróc na to forum
a teraz wypad
jak ci przeszkadza zapach diesla bez kataliztora to wsadz sobie nos do swojej dupy moze ten zapach ci sie spodoba
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości