E240 2001 3 paliwowy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
Może być z jednej strony katalizator a z drugiej strumienica?
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
Z tego co widzę to układ wydechowy w E240 wygląda tak:
Ja tam się na tym nie znam (tylko głośno myślę), ale jeśli zostanie zachowany jeden katalizator a drugi wycięty to nie będzie różnicy w przepływie spalin między jedną a drugą stroną?
W sumie i tak się łączą w tłumiku środkowym, więc to pewnie nie ma większego znaczenia.
Tak czy inaczej strumienicy bym nie wstawiał, prostą rurkę lepiej.
Ja tam się na tym nie znam (tylko głośno myślę), ale jeśli zostanie zachowany jeden katalizator a drugi wycięty to nie będzie różnicy w przepływie spalin między jedną a drugą stroną?
W sumie i tak się łączą w tłumiku środkowym, więc to pewnie nie ma większego znaczenia.
Tak czy inaczej strumienicy bym nie wstawiał, prostą rurkę lepiej.
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
No dobra, ale co z sondą lambda za tym katem? Błędy chyba pewne?
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
Będzie różnica. Wydech do tego tłumika w którym się łączy powinien być symetryczny (względem oporu przepływu i w miarę możliwości pojemności).perys92 pisze:jeśli zostanie zachowany jeden katalizator a drugi wycięty to nie będzie różnicy w przepływie spalin między jedną a drugą stroną?
Jak wywalać to tak, żeby dla obu stron silnika było symetrycznie.
Choć lepiej chyba dać uniwersalny jak pisze Piasek.
Sondę możesz spróbować wkręcić w tulejkę przedłużającą, coś jak tutaj:matswia pisze:No dobra, ale co z sondą lambda za tym katem? Błędy chyba pewne?
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 50448.html
jest duża szansa, że błędu nie będzie.
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
Ostatnio zmieniony 23 maja 2017, o 09:57 przez matswia, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
Eeeee... takim to niemal zaszczyt
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
no 140-chą rzecz jasna
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
140 też ciągana była, teraz dzielnie wciągnęła nawet pod stromą górkę Szkoda mi tylko skrzyń, i w jednym i w drugim ...
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
Rozrusznik ok, akumulator ok. Komputer pokazuje błąd sterownika skrzyni biegów. Możliwe żeby on powodował coś takiego, że rozrusznik dostaje tylko "strzała" po przekręceniu kluczyka? Może ten patent na uruchamianie silnika tylko po "kliknięciu" kluczykiem się posypał?
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
A rozrusznik sprawdzałeś podając na niego napięcie bezpośrednio? I kręcił wtedy zamontowany na aucie? Chodzi mi o wykluczenie, że coś blokuje możliwość obrotu silnikiem (np. konwerter od skrzyni czy coś?)matswia pisze:Rozrusznik ok, akumulator ok. Komputer pokazuje błąd sterownika skrzyni biegów. Możliwe żeby on powodował coś takiego, że rozrusznik dostaje tylko "strzała" po przekręceniu kluczyka? Może ten patent na uruchamianie silnika tylko po "kliknięciu" kluczykiem się posypał?
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
Rozrusznik na krótko kręci, ale nie może odpalić. Kluczykiem tylko "strzela". Wykonałem jakiś reset skrzyni pedałem gazu przez 5 sek. i nic. Ktoś coś doradzi? Średnio mi się widzi wyciąganie sterownika i jego naprawa za 1k+
PS. był ten błąd skrzyni, ale po usunięciu już nie wraca. Oczywiście bez uruchomienia silnika.
Mówili, że automat taki bezproblemowy... Tak od idiotów wyzywali, jak się sprzeciwiałem... A tu ani holować normalnie nie można, ani odpalić na pych. I jeszcze kurde nie można odpalić silnika przez głupią skrzynię biegów
PS. był ten błąd skrzyni, ale po usunięciu już nie wraca. Oczywiście bez uruchomienia silnika.
Mówili, że automat taki bezproblemowy... Tak od idiotów wyzywali, jak się sprzeciwiałem... A tu ani holować normalnie nie można, ani odpalić na pych. I jeszcze kurde nie można odpalić silnika przez głupią skrzynię biegów
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
Do wymiany stacyjka. 650 zł z robocizną.
Re: Okular W210 E240 2001 Sedan
Nowe obuwie. Felgi jednak oryginały to oryginały Najbardziej mi się podobają. Oponki Dębica Presto UHP nowiusieńkie. Niestety, chciałem mieć duże koło, zasugerowałem się poprzednim rozmiarem, zamiast katalogowym i założyłem 225/55/16. Opona ocierała o śrubę wahacza z prawej strony, trzeba było obciąć gwint, kawałek opony już wyryło, ale na szczęście nic poważnego. Dla potomnych: przymierzcie najpierw, jeśli chcecie kupić większą oponę. Mi się ten rozmiar podoba, koło jest ogromne, a problem był jedynie z tym wahaczem. Jeszcze pozostało wyciąć na wszelki wypadek z drugiej strony i można śmigać Wrzucam dla informacji jak wygląda na takich felgach (mało zdjęć w internecie) oraz jak wygląda na takich oponach. Ciekawa sprawa ze wspomaganiem. Otóż jeszcze nigdy nie skręcało mi się tak ciężko na kołach w powietrzu. Zazwyczaj to było kręcenie palcem jak przy odpalonym silniku, a tu na wyłączonym z kołami w powietrzu kierownica chodziła prawie tak ciężko, jak inne samochody na ziemi. To normalne?
Re: E240 2001 3 paliwowy
Też chorowałem na te felgi. A opona ori to chyba 215/60 przychodziła - nie czasem ?
Baaardzo ładne auto (ale pewnie się powtarzam)
Baaardzo ładne auto (ale pewnie się powtarzam)
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości