Bonifacq W210 BMW E39 BMW E60
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E60... fajna bryka. Kumpel też niedawno kupił ale 525d z 2006r i w kombi.
Od miesiąca z garażu nie wychodzi tylko z lapkiem i przeróżnymi forami (ruskie mają fotorelacje z rozbiórki każdego detalu) sprawdza i eliminuje wszelkie niedomagania i możliwe przyszłe awarie tego auta i silnika.
Nie to że trafił jakąś minę - po prostu to perfekcjonista, na dodatek cholernie zdolny mechanik choć nim ani z wykształcenia ani wykonywanej profesji nie jest.
Przesiadł się z W202 którą jeździł 8 lat i w tym czasie całą rozłożył i złożył Korozja go tylko zmęczyła bo już niektóre elementy wymagały po raz trzeci ingerencji.
Wpadam często do niego jak rozbiera kolejne "kierownice powietrza" itp myjąc, czyszcząc, wymieniając jakieś debilne oringi które stają się przyczynami niedomagania całego pieca itp to nie dziwię się że na zachodzie jeżdżą tym dopóty nie zapali się pierwsza kontrolka sygnalizująca cokolwiek i od razu NUR FUR EXPORT. Stopień komplikacji budowy silników diesla jest przeogromny. W samym kolektorze ssącym umiejscowionych czujników jest chyba z 7 Każdy lekko zasyfiony nagarem, brudem i potrafiący wprowadzić silnik w tryb awaryjny.
I to wszystko generalnie pierdoły: oringi, podkładki, jakieś uszczelki pod wtryskami, zabrudzone czujniki, gówienka generalnie... a potrafią unieruchomić samochód lub dożynane do końca zarypać silnik.
Np przewód smarowania turbiny w połowie średnicy zawalony szlamem z przepalonego oleju (skutki durnych interwałów olejowych), czyli połowa nominalnego przekroju. Pól roku jazdy jeszcze, zakleiłby się całkowicie i po turbinie...
Nie dziwię się że ludzie na diesle patrzeć nawet nie chcą szukając wolnossących benzyn, on podobnie ale w budżecie który miał oglądał 3 szt benzynowe z 2004 (każda walona i zmęczona życiem) - pierwotnie miał być 530i i w gaz, a ta w dieslu cała w oryginale i na prawdę świetnie utrzymana jak na przebieg (337tyś km) który według historii ASO jest bardzo zbliżony do realnego, dodatkowo kpl nowych opon i wszystkie heble nowe.
Zatem już jest na finiszu - ogarnie temat to sobie pojeździmy trochę - będę miał porównanie do W210
Od miesiąca z garażu nie wychodzi tylko z lapkiem i przeróżnymi forami (ruskie mają fotorelacje z rozbiórki każdego detalu) sprawdza i eliminuje wszelkie niedomagania i możliwe przyszłe awarie tego auta i silnika.
Nie to że trafił jakąś minę - po prostu to perfekcjonista, na dodatek cholernie zdolny mechanik choć nim ani z wykształcenia ani wykonywanej profesji nie jest.
Przesiadł się z W202 którą jeździł 8 lat i w tym czasie całą rozłożył i złożył Korozja go tylko zmęczyła bo już niektóre elementy wymagały po raz trzeci ingerencji.
Wpadam często do niego jak rozbiera kolejne "kierownice powietrza" itp myjąc, czyszcząc, wymieniając jakieś debilne oringi które stają się przyczynami niedomagania całego pieca itp to nie dziwię się że na zachodzie jeżdżą tym dopóty nie zapali się pierwsza kontrolka sygnalizująca cokolwiek i od razu NUR FUR EXPORT. Stopień komplikacji budowy silników diesla jest przeogromny. W samym kolektorze ssącym umiejscowionych czujników jest chyba z 7 Każdy lekko zasyfiony nagarem, brudem i potrafiący wprowadzić silnik w tryb awaryjny.
I to wszystko generalnie pierdoły: oringi, podkładki, jakieś uszczelki pod wtryskami, zabrudzone czujniki, gówienka generalnie... a potrafią unieruchomić samochód lub dożynane do końca zarypać silnik.
Np przewód smarowania turbiny w połowie średnicy zawalony szlamem z przepalonego oleju (skutki durnych interwałów olejowych), czyli połowa nominalnego przekroju. Pól roku jazdy jeszcze, zakleiłby się całkowicie i po turbinie...
Nie dziwię się że ludzie na diesle patrzeć nawet nie chcą szukając wolnossących benzyn, on podobnie ale w budżecie który miał oglądał 3 szt benzynowe z 2004 (każda walona i zmęczona życiem) - pierwotnie miał być 530i i w gaz, a ta w dieslu cała w oryginale i na prawdę świetnie utrzymana jak na przebieg (337tyś km) który według historii ASO jest bardzo zbliżony do realnego, dodatkowo kpl nowych opon i wszystkie heble nowe.
Zatem już jest na finiszu - ogarnie temat to sobie pojeździmy trochę - będę miał porównanie do W210
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Gazu brak i nie zamotuje , więcej zdjęć i informacji o aucie jak już sie trochę ograneNo graty z podtlenkiem czy montujesz ?
Kupiłem z tym samym nie za bardzo skomplikowanym silnikiem co miałem w E39 tzn M54B25
192 KM może dupy nie urywają ale z manualną 6 biegową manualną skrzynią niema tragedii .
Ostatnio zmieniony 14 lis 2015, o 13:55 przez bonifacq, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Bez problemu można kupić klekota w idealnym stanie z małym przebiegiem, ale wiadomo trochę ziarnek trzeba rzucić. Moje auta zawsze kupuje osobiście w DE od osób prywatnych, nie wszyscy są uczciwi ale chociaż w mirę uczciwie informują o wadach - coś co w naszym kraju jest nie do pomyślenia. Bardzo trudno trafić w PL uczciwego sprzedawcę i to niezależnie od ceny i dlatego czasem robię trasę po 1500km , bo mimo wszystko wychodzi taniej i lepiej.
Jeśli z jakichś przyczyn chcemy/możemy przeznaczyć dolną półkę cenową to tylko benzyna. Mimo ,że nie gustuje w BMW to E60 jest chyba jednym z niewielu , które mi się wizualnie podoba. Bezawaryjności życzę.
Jeśli z jakichś przyczyn chcemy/możemy przeznaczyć dolną półkę cenową to tylko benzyna. Mimo ,że nie gustuje w BMW to E60 jest chyba jednym z niewielu , które mi się wizualnie podoba. Bezawaryjności życzę.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Na razie seria , docelowe chcę ją obniżyć o około 5 cm , czarne szyby i koła 19 cali ,
Coś w tym, stylu
Ostatnio zmieniony 11 lut 2015, o 21:09 przez bonifacq, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
Tato dzisiaj rozbił swojego budynia
Ostatnio zmieniony 14 lis 2015, o 13:49 przez bonifacq, łącznie zmieniany 2 razy.
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości