Rdza w W210 obalamy mity

Nadwozie, lakier, oświetlenie zewnętrzne.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

sebus69
Posty: 121
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Rdza w W210 obalamy mity

Post autor: sebus69 »

dużo sie słyszy ze okularniki to zgniłki jezdzące padliny a te które nie maja rdzy to auta swiezo malowane albo powypadkowe i dzien przed sprzedazą od lakiernika chcialbym obalić ten mit aczkolwiek umnie na podworku są juz 2 oczka jeden moj 290td jeden taty 300td
na taty jak i na moim niema nawet grama rdzy zaznacze tylko ze oczka byly kupowane dla siebie i osobiscie przywozone z niemiec z szczegolną dbałoscią aby zakup był prosto od prawdziwego helmuta a nie od handlarza czy turasa

takze dopisywać sie wlasciciele okularow co na ten temat sądzicie dodam ze moje auto to praktycznei nowizna przebieg 128 tys taty ma 560 tys przebiegu i niestety ale korozji nie widać 8-)
Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, o 17:21 przez sebus69, łącznie zmieniany 1 raz.
JOhn
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Nie wiem czy mozesz zrobic PULL a jesli tak to zrob i wtedy jak beda ludzie wpisywac/dawac glosy to bedzie wiadomo jak duzo tego bedzie. Ja niestety mialem troche rdzy ale wczesc juz zadbana i czesc jeszcze do roboty... 8-)
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Gibon
Posty: 461
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 23:44
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Gibon »

Tego mitu niestety nie da się obalić:) Bynajmniej okulary bardziej rdzewieją niż 124.

A to czy jest rdza czy nie, zależy od tego jak był użytkowany i czy stał pod chmurką, czy w garażu.
WDB1241251B666480 (2.5 D )
WDB1400321A294222 (3.2 1996r)
www.odszkodowania-wlodarczyk.pl
norbertosek003
Posty: 34
Rejestracja: 31 paź 2010, o 14:45
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: norbertosek003 »

Tak,tak troszkę mojego chrupie najgorzej nadkola :oops:
sebus69
Posty: 121
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Post autor: sebus69 »

pomału :) zalezy jakie 124 :) najlepszze roczniki to lata 87-89 pozniej bylo juz coraz gorzej a ostatnie modele oznaczane juz jako E to totalne zgniłki
JOhn
Awatar użytkownika
peter
VIP
Posty: 334
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 22:33
Lokalizacja: Monachiun

Post autor: peter »

Moj ma 120 tys. i jak go kupowalem rok temu byl czysty jak lza,ale u mnie nie stoi w garazu i nadkola trzeba zrobic.(narazie ranty nadkoli...)Przod ma wymieniony jak jeszcze byl na gwarancji (jakies cztery lata temu)
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
HolyCrom
Posty: 212
Rejestracja: 7 cze 2010, o 14:24
Lokalizacja: Chełm

Post autor: HolyCrom »

Mój niestety już "trochę" rdzewieje, ale w sumie ma już te 14 lat, to mozna mu wybaczyć. Na szczęście nadkola są czyściutkie, jednak drzwi są problemem i trochę na tylnej klapie. Oczko mam jednak osobiście od niespełna roku, więc nie wiem czy po tym czasie powinno się już coś znacząco pogorszyć. Jeżeli tak, to tragedii nie ma, bo szczególnie czegoś nie zauważyłem, jakiejś nagłej zwiększonej korozji. Dodam, że kilka miesięcy był pod dachem, ale już całe lato do teraz pod blokiem.
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

Moje zdanie...okulary gnija i tyle...
zamo111
Posty: 205
Rejestracja: 4 paź 2010, o 12:02
Lokalizacja: opole

Post autor: zamo111 »

Wszystko zależy od użytkowania.
Ja muszę Wam pokazać fotki podwozia mojego oka - nówka i to dosłownie :)
A większość ,którą oglądałem gniła jak cholera.
Jednak tu nie ma dyskusji , W124 i W201 miały dużo lepszą blache ...
Już W202 jest spartaczone , one też mocno gniją ale oka biją wszystko niestety.
Mój świeżo malowany , ale jestem ciekaw ile wytrzyma nim rdza zacznie wyłazić.
http://images40.fotosik.pl/341/2e21fa08fee87ead.jpg

560CE 90'
320CDI 01'
500SEL 81'
Mercedes Best Fan
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

Żaden mit tylko gnija jak cholera jednak o prędkości zjadania oczywiście ma fakt w jakiej lokalizacji geograficznej był użytkowany.
Mała lista gdzie najczęsćiej pojawia się rudy:
1. Podwozie rudy zjada pod fabrycznym zabezpieczeniem. Wyglada łądnie ale jak byś zaczął to miejscami zrywać to rudego napotkasz.
2. W przedziale bagażnika podłoga po bokach przy odpływach, często pojawia się rudy.
3. Przy przednich odpływach pod błotnikami.
4. Progi od przodu auta przy otworach odpływowych.
5. Progi przy otworach gdzie są wciski do mocowania plastikowej nakładki.
6. Błotniki przednie i tylnie, na rantach od str. wewnętrznej często zaczynają się purlchle.
7. Drzwi od dołu na rogach.
8. Klapa bagarznika przy zamku.

W/w to najczęstsze przypadki ale są oczywiście okazy gdzie rudego jest bardzo mało. Podsumowując to wstyd i hańba żeby model z 1995 rdzewiał bo w tym czasie cynkowanie było już normalką. Mnie to jednak nie przeszkadza i nie zaminił bym w210 na żadne inne auto z tamtych lat :lol:
CZUWOJ
Posty: 17
Rejestracja: 16 wrz 2010, o 12:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: CZUWOJ »

Chyba nie warto obalać tego mitu, bo dzięki temu można w miarę tanio kupić to świetne auto. Ja mam też prosto od Helmuta, bezwypadkowy i nie ma rdzy.
MB W210 E220CDI 00'
MB W210 E200 97'

EX:
MB W126 420SEL 89'
MB W123 200D 83'
sebus69
Posty: 121
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Post autor: sebus69 »

moj tez jest bezwypadkowy partroniki wszystko na swoim miejscu :-) sladu korozji niet
JOhn
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

Panowie to, że w widocznych miejscach nie ma rudego nie znaczy, że auto nie gnije. W210 już z farbyki zjechal pordzewiały ;-)
Niestety ale rudy jest w każdym egzemplarzu, tyle że w jednym go widać a w drugim jeszcze nie. Co poniektórzy jak by zajrzeli do profili zamkniętych to by się przerazili bądź zawału dostali :lol:
sebus69
Posty: 121
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Post autor: sebus69 »

vax w ten sposob to mozna by powiedziec o kazdym aucie jest zgnite ale tego nie widac:) bzdura a zagladasz do profili ze tak powiem? a moze rozcinasz połowe auta zeby tylko dowieść jaki ten okularnik zgniłek :)po 15 latach bo na zewnatrz nie widać
JOhn
zamo111
Posty: 205
Rejestracja: 4 paź 2010, o 12:02
Lokalizacja: opole

Post autor: zamo111 »

Ze skrajności w skrajność Panowie ;)
metal - wilgoć = rdza.
Wiadomo ,że powłoka ochronna nie jest idealna ponieważ musiałaby być cała buda spryskana środekiem epoksydowym na grubość 2cm ,żeby nie była do zdarcia itp a w dodatku idealnie wylana aby nie było możliwości dostania się pod spód wody.

Rdza w autach to coś normalnego.
moje W210 jak i W124 mają idealnie czyste podwozia - oryginalnie.
Natomiast oba nadwozia malowane całkowicie więc nie widać rdzy ani tu ani tu :)
Natomiast w zakamarkach podwozia zawsze znajdzie się mała plamka czy to w rogu wahacza czy w otworze na lewarek.

Chodzi o to ,żeby tylko co roku oglądnąć własne autko i je ratować dopóki nie jest za późno.
Ja w lecie co tydzień woskuje auto twardym woskiem - nie ściernym - i błagam nie mówcie tempo bo to przestarzała lipa :P
W zimie co miesiąc w dodatku przed wjazdem do garażu - kiedy wiem ,że auto postoi np 2-3 dni opłukuje je z soli.
Niestety warunki mamy jakie mamy i sól niszczy x10 :(
http://images40.fotosik.pl/341/2e21fa08fee87ead.jpg

560CE 90'
320CDI 01'
500SEL 81'
Mercedes Best Fan
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości