Rdza w W210 obalamy mity
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Rdza w W210 obalamy mity
dużo sie słyszy ze okularniki to zgniłki jezdzące padliny a te które nie maja rdzy to auta swiezo malowane albo powypadkowe i dzien przed sprzedazą od lakiernika chcialbym obalić ten mit aczkolwiek umnie na podworku są juz 2 oczka jeden moj 290td jeden taty 300td
na taty jak i na moim niema nawet grama rdzy zaznacze tylko ze oczka byly kupowane dla siebie i osobiscie przywozone z niemiec z szczegolną dbałoscią aby zakup był prosto od prawdziwego helmuta a nie od handlarza czy turasa
takze dopisywać sie wlasciciele okularow co na ten temat sądzicie dodam ze moje auto to praktycznei nowizna przebieg 128 tys taty ma 560 tys przebiegu i niestety ale korozji nie widać 8-)
na taty jak i na moim niema nawet grama rdzy zaznacze tylko ze oczka byly kupowane dla siebie i osobiscie przywozone z niemiec z szczegolną dbałoscią aby zakup był prosto od prawdziwego helmuta a nie od handlarza czy turasa
takze dopisywać sie wlasciciele okularow co na ten temat sądzicie dodam ze moje auto to praktycznei nowizna przebieg 128 tys taty ma 560 tys przebiegu i niestety ale korozji nie widać 8-)
Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, o 17:21 przez sebus69, łącznie zmieniany 1 raz.
JOhn
Nie wiem czy mozesz zrobic PULL a jesli tak to zrob i wtedy jak beda ludzie wpisywac/dawac glosy to bedzie wiadomo jak duzo tego bedzie. Ja niestety mialem troche rdzy ale wczesc juz zadbana i czesc jeszcze do roboty... 8-)
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 31 paź 2010, o 14:45
- Lokalizacja: Siedlce
Mój niestety już "trochę" rdzewieje, ale w sumie ma już te 14 lat, to mozna mu wybaczyć. Na szczęście nadkola są czyściutkie, jednak drzwi są problemem i trochę na tylnej klapie. Oczko mam jednak osobiście od niespełna roku, więc nie wiem czy po tym czasie powinno się już coś znacząco pogorszyć. Jeżeli tak, to tragedii nie ma, bo szczególnie czegoś nie zauważyłem, jakiejś nagłej zwiększonej korozji. Dodam, że kilka miesięcy był pod dachem, ale już całe lato do teraz pod blokiem.
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
Wszystko zależy od użytkowania.
Ja muszę Wam pokazać fotki podwozia mojego oka - nówka i to dosłownie
A większość ,którą oglądałem gniła jak cholera.
Jednak tu nie ma dyskusji , W124 i W201 miały dużo lepszą blache ...
Już W202 jest spartaczone , one też mocno gniją ale oka biją wszystko niestety.
Mój świeżo malowany , ale jestem ciekaw ile wytrzyma nim rdza zacznie wyłazić.
Ja muszę Wam pokazać fotki podwozia mojego oka - nówka i to dosłownie
A większość ,którą oglądałem gniła jak cholera.
Jednak tu nie ma dyskusji , W124 i W201 miały dużo lepszą blache ...
Już W202 jest spartaczone , one też mocno gniją ale oka biją wszystko niestety.
Mój świeżo malowany , ale jestem ciekaw ile wytrzyma nim rdza zacznie wyłazić.
http://images40.fotosik.pl/341/2e21fa08fee87ead.jpg
560CE 90'
320CDI 01'
500SEL 81'
Mercedes Best Fan
560CE 90'
320CDI 01'
500SEL 81'
Mercedes Best Fan
Żaden mit tylko gnija jak cholera jednak o prędkości zjadania oczywiście ma fakt w jakiej lokalizacji geograficznej był użytkowany.
Mała lista gdzie najczęsćiej pojawia się rudy:
1. Podwozie rudy zjada pod fabrycznym zabezpieczeniem. Wyglada łądnie ale jak byś zaczął to miejscami zrywać to rudego napotkasz.
2. W przedziale bagażnika podłoga po bokach przy odpływach, często pojawia się rudy.
3. Przy przednich odpływach pod błotnikami.
4. Progi od przodu auta przy otworach odpływowych.
5. Progi przy otworach gdzie są wciski do mocowania plastikowej nakładki.
6. Błotniki przednie i tylnie, na rantach od str. wewnętrznej często zaczynają się purlchle.
7. Drzwi od dołu na rogach.
8. Klapa bagarznika przy zamku.
W/w to najczęstsze przypadki ale są oczywiście okazy gdzie rudego jest bardzo mało. Podsumowując to wstyd i hańba żeby model z 1995 rdzewiał bo w tym czasie cynkowanie było już normalką. Mnie to jednak nie przeszkadza i nie zaminił bym w210 na żadne inne auto z tamtych lat :lol:
Mała lista gdzie najczęsćiej pojawia się rudy:
1. Podwozie rudy zjada pod fabrycznym zabezpieczeniem. Wyglada łądnie ale jak byś zaczął to miejscami zrywać to rudego napotkasz.
2. W przedziale bagażnika podłoga po bokach przy odpływach, często pojawia się rudy.
3. Przy przednich odpływach pod błotnikami.
4. Progi od przodu auta przy otworach odpływowych.
5. Progi przy otworach gdzie są wciski do mocowania plastikowej nakładki.
6. Błotniki przednie i tylnie, na rantach od str. wewnętrznej często zaczynają się purlchle.
7. Drzwi od dołu na rogach.
8. Klapa bagarznika przy zamku.
W/w to najczęstsze przypadki ale są oczywiście okazy gdzie rudego jest bardzo mało. Podsumowując to wstyd i hańba żeby model z 1995 rdzewiał bo w tym czasie cynkowanie było już normalką. Mnie to jednak nie przeszkadza i nie zaminił bym w210 na żadne inne auto z tamtych lat :lol:
Panowie to, że w widocznych miejscach nie ma rudego nie znaczy, że auto nie gnije. W210 już z farbyki zjechal pordzewiały ;-)
Niestety ale rudy jest w każdym egzemplarzu, tyle że w jednym go widać a w drugim jeszcze nie. Co poniektórzy jak by zajrzeli do profili zamkniętych to by się przerazili bądź zawału dostali :lol:
Niestety ale rudy jest w każdym egzemplarzu, tyle że w jednym go widać a w drugim jeszcze nie. Co poniektórzy jak by zajrzeli do profili zamkniętych to by się przerazili bądź zawału dostali :lol:
Ze skrajności w skrajność Panowie
metal - wilgoć = rdza.
Wiadomo ,że powłoka ochronna nie jest idealna ponieważ musiałaby być cała buda spryskana środekiem epoksydowym na grubość 2cm ,żeby nie była do zdarcia itp a w dodatku idealnie wylana aby nie było możliwości dostania się pod spód wody.
Rdza w autach to coś normalnego.
moje W210 jak i W124 mają idealnie czyste podwozia - oryginalnie.
Natomiast oba nadwozia malowane całkowicie więc nie widać rdzy ani tu ani tu
Natomiast w zakamarkach podwozia zawsze znajdzie się mała plamka czy to w rogu wahacza czy w otworze na lewarek.
Chodzi o to ,żeby tylko co roku oglądnąć własne autko i je ratować dopóki nie jest za późno.
Ja w lecie co tydzień woskuje auto twardym woskiem - nie ściernym - i błagam nie mówcie tempo bo to przestarzała lipa
W zimie co miesiąc w dodatku przed wjazdem do garażu - kiedy wiem ,że auto postoi np 2-3 dni opłukuje je z soli.
Niestety warunki mamy jakie mamy i sól niszczy x10
metal - wilgoć = rdza.
Wiadomo ,że powłoka ochronna nie jest idealna ponieważ musiałaby być cała buda spryskana środekiem epoksydowym na grubość 2cm ,żeby nie była do zdarcia itp a w dodatku idealnie wylana aby nie było możliwości dostania się pod spód wody.
Rdza w autach to coś normalnego.
moje W210 jak i W124 mają idealnie czyste podwozia - oryginalnie.
Natomiast oba nadwozia malowane całkowicie więc nie widać rdzy ani tu ani tu
Natomiast w zakamarkach podwozia zawsze znajdzie się mała plamka czy to w rogu wahacza czy w otworze na lewarek.
Chodzi o to ,żeby tylko co roku oglądnąć własne autko i je ratować dopóki nie jest za późno.
Ja w lecie co tydzień woskuje auto twardym woskiem - nie ściernym - i błagam nie mówcie tempo bo to przestarzała lipa
W zimie co miesiąc w dodatku przed wjazdem do garażu - kiedy wiem ,że auto postoi np 2-3 dni opłukuje je z soli.
Niestety warunki mamy jakie mamy i sól niszczy x10
http://images40.fotosik.pl/341/2e21fa08fee87ead.jpg
560CE 90'
320CDI 01'
500SEL 81'
Mercedes Best Fan
560CE 90'
320CDI 01'
500SEL 81'
Mercedes Best Fan
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości