W210 V8 lub W211

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: W210 V8 lub W211

Post autor: tonidriver »

W211 tylko kombinowane korodują. Miałem kilka pod ręką z czego jeden mój i zero rdzy. kolega miał avangarde z anteną taksówki na dachu. Gnił cały. Jak się okazało dach nie od tego aauta.
Awatar użytkownika
rywal2000
Posty: 350
Rejestracja: 28 lut 2013, o 18:57
Lokalizacja: Częstochowa

Re: W210 V8 lub W211

Post autor: rywal2000 »

Jak kupisz z 500 tyś to jest jeszcze dobrze :hyhy:

Ponad dziesięcioletni diesel nie ma mniej niż 300tyś, a jak ma "udokumentowane" to wszyscy wiemy do czego można użyć książki serwisowej :hyhy:

Prosty przykład, wpisujemy na alledrogo przebieg od 200-300tyś, w 90% będą to auta w dieslu około 2010 roku. Te starsze nie przekraczają, lub nieznacznie przekraczają 200 tyś, wniosek jest bardzo prosty :D
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Re: W210 V8 lub W211

Post autor: kakadu »

adam.k pisze: Jedynie przestronność wnętrza mnie bardzo zawiodła. Auto dużo ciaśniejsze niż W210.

Złudzenie.Gdzieś podawałem wymiary nic się nie różnią złudzenie mniejszości robi przednia szyba pochylona bardziej pod kątem w w 211.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 V8 lub W211

Post autor: Piasek »

Kokpit W210 zwłaszcza u pasażera bardzo skromny i to potęguje wrażenie przestrzeni. Miałem do czynienia i z A6 C5 i z V70 i w obydwu było "2x mniej" przestrzeni z przodu. Obydwa auta porównywalnie duże ale te rozbudowane metry sześcienne plastików skutecznie zabierały miejsce.
kulawy23
Posty: 129
Rejestracja: 18 lut 2016, o 20:42
Lokalizacja: DKL/DE

Re: W210 V8 lub W211

Post autor: kulawy23 »

Tak teraz rozmyślałem sobie przez weekend i jak wypada ze spalaniem 3.2 CDI w 210 i jak w w211 ale ten nowszy silnik V6. I jak ma się np. takie cdi jeśli chodzi o osiągi w porównaniu do e430 w "budzie" 210. Bo jednak diesel ma spory moment, tylko mniej km.
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: W210 V8 lub W211

Post autor: 1JZ »

W210 320cdi miasto 12l, trasa dynamiczna 8.
W211 i W212 v6 cdi pala w miescie 1-2litry mniej, trasa tez wychodzi ekonomiczniej, bo ma 7biegow. Kultura pracy v6 na zimnym ze dwa poziomy wyzej niz r6.
Przy 200kmh na tempomacie pala 10litrow i maja niecale 3000rpm. Ogolnie ja bym sie nie zastanawial i bral cdi, na pol gazu wyprzedzasz wszystko nawet okularem ze stara rzedowka, a co dopiero v6.
okular, 5 bieg i 80-120kmh robi bardzo sprawnie przy lekkim naciskaniu pedalu gazu. Tam jest tak samo, tyle ze na 7 i z jakimis smiesznymi obrotami...

Dla mnie najfajniejsza rzecza w v6 cdi jest 7gtronic. Jedziesz w miescie i ona sobie tak zmienia biegi, ze ma przy 60kmh ma np. 1100 rpm. W okularze trzeba samemu plusowac, zeby wchodzila na tak niskie obroty. No i tam jak wciskasz gaz bez kick downa to ona tak fajnie zapina i ciagnie z najnizszych obrotow bez redukcji i bez poslizgu. W oku niestety nie ma tak dobrze i od razu redukuje :)
Co do osiagow to W211 v6 cdi na papierze jest minimalnie wolniejsze niz W210 430 4m. W praktyce diesel ma takiego kopa nm, ze odczucia sa duzo lepsze. Te zdymane gazem beznyny i tak nie trzymaja mocy i maja dodatkowy balast. Troche jezdzilem ostatnio kolegi W212 350cdi i naprawde ciezko znalezc zawodnika, ktory nadaza :)

Tu mozesz zobaczyc papierowe roznice przyspieszenia:
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... matic.html
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... c_dpf.html
S210 320 CDI Avantgarde
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości