W210 3.0TD czy V8

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

w210_fan
Posty: 7
Rejestracja: 2 gru 2015, o 10:44
Lokalizacja: ZG

W210 3.0TD czy V8

Post autor: w210_fan »

Witam Was,
poszukuję dla siebie Mercedesa W210, preferowany sedan (=bez nivo), motor min. 6-cyl. Samochód ma posłużyć ładnych parę lat...

Koszt spalania LPG w V8 a ON w dieslu porównywalny, stąd:

1. Jak już benzyna to tylko V8 - ładne brzmienie, nie wiem tylko czy koszta utrzymania mnie nie zjedzą. Zniosę spalanie LPG. Czy poza tym jest bardzo drogo?
2. Jeśli diesel to 300 TurboD, koszta spalanie na pewno mniejsze.

Żywotność V8 (osprzęt?) a TD (turbo, wtryski, osprzęt) ? Ewentualne koszty popularnych usterek/napraw.

Jeśli ktoś jest z okolic i zna te egzemplarze lub je oglądał to proszę o jakieś info abym nie jechał z Zielonej G. na darmo oglądać:

V8 z Bydgoszczy: http://olx.pl/oferta/limuzyna-mercedes- ... 1aab457ae4
V8 za ~10k warte uwagi?

300TD ze Szczecina: http://olx.pl/oferta/mercedes-w210-300t ... 64ff660910

Może ktoś ma/zna ciekawsze egzemplarze?

Z góry dziękuję,
Pozdrawiam
Piotek
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

Przejrzyj oferty - w Giełdzie może coś ciekawego jest. Jesteś z tych co boją się CDI? :)

Drugie auto jest z forum - viewtopic.php?t=15960&postdays=0&postorder=asc&start=0
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
czak111
Posty: 144
Rejestracja: 15 mar 2015, o 20:06
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: czak111 »

Oglądałem w210 w Bydgoszczy także podzielę się opinią.
Auto oglądałem bardziej z ciekawości niż chęci kupna bo szukam polifta ale sprawa wygląda tak.
Na kanale nim nie byłem podłoga i progi wyglądają na zdrowe. jedne drzwi tylne zżera pod uszczelka-do wymiany.tylny błotnik trochę jest zjadany ale tragedii nie ma jak na okulara. Silnik odpala ładnie ciepły czy zimny chodzi równo ale jeśli jest na D i trzyma sie hamulec czuć drgania lekkie ale niczym w środku nie trzęsie. może poduszki do wymiany. Na gazie również chodzi ładnie nie miałem zastrzeżeń. Butla walec 65 l.Przy kick downie ciagnie aż miło bez zajakniecia.skrzynia automat działa naprawdę swietnie kick downy i wachlowanie noga nie wyprowadzily jej z równowagi wachlowanie z D na P i R rowniez bez zastrzezen.Facet mówi ze ma go 2 lata przejechał około 30 tys. Przebieg na blacie 240 tys ale kierownica powycierana. Coś puka z tylnej strony przy prawym kole. W komorze silnika wycieków nie dostrzegłem ale specjalnie się nie przyglądałem. Olej podobno 5w40 ale karteczki nie widziałem. Reflektory warto wymienić bądź regenerować są zaparowane w środku.Wyposażenie wnętrza działa poza tylna prawa szyba nie chciała się od razu domknac i szyberem który się zawiesił przy otwieraniu. Jedna przednia szyba była wymieniana na bank reszty nie pamiętam. I warto się przyjrzeć nivo bo coś nisko siedział ale to ava to może było na styk.
adbur
Posty: 76
Rejestracja: 4 maja 2013, o 14:07
Lokalizacja: szczecin

Re: W210 3.0TD czy V8

Post autor: adbur »

[quote="w210_fan"]Witam Was,
poszukuję dla siebie Mercedesa W210, preferowany sedan (=bez nivo), motor min. 6-cyl. Samochód ma posłużyć ładnych parę lat...

Koszt spalania LPG w V8 a ON w dieslu porównywalny, stąd:

1. Jak już benzyna to tylko V8 - ładne brzmienie, nie wiem tylko czy koszta utrzymania mnie nie zjedzą. Zniosę spalanie LPG. Czy poza tym jest bardzo drogo?
2. Jeśli diesel to 300 TurboD, koszta spalanie na pewno mniejsze.

Żywotność V8 (osprzęt?) a TD (turbo, wtryski, osprzęt) ? Ewentualne koszty popularnych usterek/napraw.

Jeśli ktoś jest z okolic i zna te egzemplarze lub je oglądał to proszę o jakieś info abym nie jechał z Zielonej G. na darmo oglądać:

V8 z Bydgoszczy: http://olx.pl/oferta/limuzyna-mercedes- ... 1aab457ae4
V8 za ~10k warte uwagi?

300TD ze Szczecina: http://olx.pl/oferta/mercedes-w210-300t ... 64ff660910

Może ktoś ma/zna ciekawsze egzemplarze?

Z góry dziękuję,
Pozdrawiam
Piotek[/

Koszt spalania podobny? Pamiętam, że moje 3.0 td palił 12-14 litrów, ale ja mam ciężką nogę.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Jak kupisz te dwa to napewno będziesz miał jednego , tak w porządku :hyhy:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
maskek
Posty: 180
Rejestracja: 22 cze 2014, o 02:31
Lokalizacja: wwa

Post autor: maskek »

Mogę mojego sprzedać. 4.3 bogata opcja, trochę korozji, maska i klapą do wymiany, klocki na Max 10000km. 182tys przebiegu. Chcę 15tys pln.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

maskek, poka fotki ;)
maskek
Posty: 180
Rejestracja: 22 cze 2014, o 02:31
Lokalizacja: wwa

Post autor: maskek »

Fotki mogę puścić na maila, bo nie mam komputera - popsuł się. Czarny metalik, kombi, szara skóra.
czak111
Posty: 144
Rejestracja: 15 mar 2015, o 20:06
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: czak111 »

Tez bym prosił foty na maila;-) jackass96@WP.pl
Awatar użytkownika
Putek55
Posty: 83
Rejestracja: 20 paź 2014, o 19:59
Lokalizacja: Poznań/Pleszew

Post autor: Putek55 »

Jak V8 to konkretnie.. Moje E55 będzie niedługo na sprzedaż. Gdybyś był zainteresowany dawaj na PW.

POOZDROOO :cwaniak:
(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

w210_fan pisze:Jak już benzyna to tylko V8 - ładne brzmienie, nie wiem tylko czy koszta utrzymania mnie nie zjedzą. Zniosę spalanie LPG. Czy poza tym jest bardzo drogo?
jest bardzo drogo. To nie golf III. Tu masz wszystko x2 (dwa filtry powietrza, 16 świec zapłonowych, 16 kabli i 8 cewek). Takie auto trzeba dobrze sprawdzić przed zakupem i z pewnych rąk kupować żeby cię nie zrujnowało. Sama instalacja gazowa to spory wydatek a większość jeżdżących ma założone najtańsze jakie się udało znaleźć przez co i często zmasakrowane nią silniki. W większości przypadków dopiska "instalacja gazowa" to jedynie wzmianka że auto ma takową adnotację w dowodzie rejestracyjnym. W rzeczywistosci zbiornik najdalej za rok traci dozór, a sama instalacja tak zużyta że praktycnzie do kpl. wymiany całości. A i samo przełączenie na LPG przy temp. jakie mamy obecnie to ze 2 km jazdy na benzynie której na zimnym potrafi spalać nieprzebrane ilości.
w210_fan pisze:Jeśli diesel to 300 TurboD, koszta spalanie na pewno mniejsze.
kolejne pudło (w sensie celności). Silnik dużo pali, zupełnie nieżyciowy na dzisiejsze standardy i ceny ON a potrafi znacznie więcej. Bez wątpienia silnik dla ludzi... je**ących ropę swojemu pracodawcy :zdegustowany: . Rozglądanie za takim autem rozpocznij od mentalnego przygotowania się że realnie każdy przebieg zaczyna się od pół miliona kilometrów w tym samochodzie.
Muniek pisze:Jesteś z tych co boją się CDI?
i w tym kierunku bym poszedł. Rozejrzyj się za jakimś 270CDI. Bardzo udany kompromis pomiędzy osiągami, dynamiką a spalaniem. A i ewentualne awarie ogarnialne za przyzwoite pieniądze. No i poliftówka: młodsza, lepiej wygląda i (co prawda znikoma ale zawsze) szansa że jednak nie ma jeszcze 800 tyś km najechane.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Wyszło na to, że jak masz 300td to jesteś złodziej :D
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

kid pisze:to jesteś złodziej
albo paser. Nie ma siły: jeżeli zatankowanie do pełna kosztuje (dzisiaj) 300zł a przejedzmy na tym ok 600km to kwestią czasu będzie znalezienie "tańszej" opcji tankowania. Oczywiście przy założeniu że nie jesteśmy synem Kulczyka lub innego którzy na takie drobne wydatki uwagi nie zwracają.
Nadal krąży przekonanie że ten silnik jest mocny jak tur, trwały jak czołg a pali 6-7 literków ropki. No niestety nie. Mocą dorównuje mu 270CDI (momentem go przewyższa a kulturą pracy miażdży), wcale nie jest jakiś specjalnie trwały o czym wiele tutaj zostało napisane (za to koszmarnie drogi w częściach jak na tak wiekową konstrukcję) a spalanie należy przemnożyć x2 żeby było realne.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Piasek, jak ja moje w211 tankowałem to ropa była po 5,80 a na stacji płaciłem 400+ :)
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Ale u ciebie to narzędzie pracy: klient zapłaci. A i tak pewnie kupujesz "taniej" jak tylko jest możliwość. Paliwo wiecznie tak tanie nie będzie. Kilka kolacyjek OPEC`u i jak się rano obudzisz na dystrybutorach już będzie 5,50zł i ból du*y całego narodu
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości