Prośba o pomoc
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Prośba o pomoc
Jako iż skasowałem mojego okulara E290 szukam nowej gwiazdy i zwracam się z prośbą o pomoc do forumowiczów z dokonaniem wyboru
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... rc=st%7Csr
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... =st%7Cs,sr
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... rc=fa%7Csr
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... =EstateCar
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... rc=st%7Csr
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... =st%7Cs,sr
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... rc=fa%7Csr
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... =EstateCar
E270 Avangarde 1999r
WDB2102161B055477
E290 Elegance 1998r.
Chrysler PT Cruiser 2.2Crd
WDB2102161B055477
E290 Elegance 1998r.
Chrysler PT Cruiser 2.2Crd
Pierwszy link
niby AVE a biedny jak Clasic w wersji goły. Tapicera zatłuczona - widać że to tyrało no ale tapicerę można wyprać. Bardziej mnie martwią "chmurki" widoczne na tylnej klapie i prawym tylnym błotniku - to nie są refleksy świetlne. Dla mnie - auto było malowane, robione pod sprzedaż o czym świadczą reflektory przednie w nienagannym stanie - znaczy spolerowane.
Drugi link
nie można porównywać z pierwszym bo to przedliftowy model do tego w manualu zatem zupełnie inne auto. Auto po bardzo kiepskich zaprawkach blacharsko-lakierniczych o czym świadczy brak oznaczeń na tylnej klapie (usunięte - zapewne cała malowana) i złażący lakier - widac to na 5tym zdjeciu z rantu błotnika. Czyli penwie wszystkie 4 w podobnym stanie. Przebeig - zadziwiająco niski jak na diesla ale... moze się akurat taki trafił. Lampy do spolerowania - felgi po renowacji czyli należy sie spodziewać iż całe auto było pindrzone pod sprzedaż. Moje osobiste zdanie: jak kupowac to z korozją bo jak sam zrobisz to wiesz jak i zapewne tak aby już drugi raz nie poprawiać. A na handel to wiadomo - to ma max 6m-cy wytrzymac nim się klient znajdzie zatem można sobie conieco wywnioskować odnośnie tak niskiego przebiegu ... że może nie być oryginalny... bo taki "polski"
Trzeci link
też widać ze to picowane pod sprzedaż było. Tylna klapa taka piękna... jakby co dopiero od lakiernika wyszła. Nic więcej powiedzieć się nie da bo zdjęcia "fachowo" wykonane mokrego samochodu. Trzeba to na żywo na sucho pod słońce zobaczyć - zapewne będzie co pooglądać...
Czwarty link
nie ma się nad czym rozpisywać. Wiesz skąd kupujesz (mobile.de to największa złomiarnia europy) ale przynajmniej cena adekwatna, jak sam zrobisz - wiesz jak zrobione. Pod maską niedobity, trwały i tani w utrzymaniu 2.9TD - znasz ten silnik. Widać ze to pracowało (poprzecierany fotel kierowcy, hak, itp) no ale cena 1 tyś niżej pozostałych.
niby AVE a biedny jak Clasic w wersji goły. Tapicera zatłuczona - widać że to tyrało no ale tapicerę można wyprać. Bardziej mnie martwią "chmurki" widoczne na tylnej klapie i prawym tylnym błotniku - to nie są refleksy świetlne. Dla mnie - auto było malowane, robione pod sprzedaż o czym świadczą reflektory przednie w nienagannym stanie - znaczy spolerowane.
Drugi link
nie można porównywać z pierwszym bo to przedliftowy model do tego w manualu zatem zupełnie inne auto. Auto po bardzo kiepskich zaprawkach blacharsko-lakierniczych o czym świadczy brak oznaczeń na tylnej klapie (usunięte - zapewne cała malowana) i złażący lakier - widac to na 5tym zdjeciu z rantu błotnika. Czyli penwie wszystkie 4 w podobnym stanie. Przebeig - zadziwiająco niski jak na diesla ale... moze się akurat taki trafił. Lampy do spolerowania - felgi po renowacji czyli należy sie spodziewać iż całe auto było pindrzone pod sprzedaż. Moje osobiste zdanie: jak kupowac to z korozją bo jak sam zrobisz to wiesz jak i zapewne tak aby już drugi raz nie poprawiać. A na handel to wiadomo - to ma max 6m-cy wytrzymac nim się klient znajdzie zatem można sobie conieco wywnioskować odnośnie tak niskiego przebiegu ... że może nie być oryginalny... bo taki "polski"
Trzeci link
też widać ze to picowane pod sprzedaż było. Tylna klapa taka piękna... jakby co dopiero od lakiernika wyszła. Nic więcej powiedzieć się nie da bo zdjęcia "fachowo" wykonane mokrego samochodu. Trzeba to na żywo na sucho pod słońce zobaczyć - zapewne będzie co pooglądać...
Czwarty link
nie ma się nad czym rozpisywać. Wiesz skąd kupujesz (mobile.de to największa złomiarnia europy) ale przynajmniej cena adekwatna, jak sam zrobisz - wiesz jak zrobione. Pod maską niedobity, trwały i tani w utrzymaniu 2.9TD - znasz ten silnik. Widać ze to pracowało (poprzecierany fotel kierowcy, hak, itp) no ale cena 1 tyś niżej pozostałych.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
No tak wszystko fajnie pięknie ale oczywiście do ceny będziesz musiał doliczyć opłaty czyli ok 3 tys zł. Jeżeli bym miał wybierać to wybrałbym tego trzeciego. Cena dobra, na zdjęciach wygląda dobrze, silnik daję radę, a wyposażenie podobne jak we wszystkich co przedstawiłeś.
Mercedes W210 2.9TD 96r sedan srebrny gniotek
WDB2100171A216425
Mercedes W201 2.0D 87rok klasyk
WDB2011221F356794
Mercedes W124 220TE 93rok
WDB1240821F248884 - sprzedany
Mercedes S210 3.0TD combi 98 rok Avantgarde
WDB2102251A581895 - był
WDB2100171A216425
Mercedes W201 2.0D 87rok klasyk
WDB2011221F356794
Mercedes W124 220TE 93rok
WDB1240821F248884 - sprzedany
Mercedes S210 3.0TD combi 98 rok Avantgarde
WDB2102251A581895 - był
Cytat z bmw5er.pl
. Liczą ze swojej magicznej tabeli, z reguły wychodzi do 3 tyś (całość).Urząd Celny - opłata manipulacyjna 2,50 + akcyza(pow. 2000ccm 18,6%),
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości