Prośba o opinie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 wrz 2019, o 19:47
Prośba o opinie
E290 TD https://www.olx.pl/oferta/mercedes-w210 ... Auro5.html
VIN WDB2100171A562069
Prosze o opinie, może ktoś ma blisko podjechać, zobaczyć:)
VIN WDB2100171A562069
Prosze o opinie, może ktoś ma blisko podjechać, zobaczyć:)
Re: Prośba o opinie
Tani, jak barszcz, to co tu jest do opiniowania. Jeśli pasuje Ci silnik, kolor i wyposażenie to nikt lepiej go od Ciebie nie obejrzy. To samochód w cenie Golfa IV, Citroena C5 i pewnie ze 100 tys innych z otomoto. Zadzwoniłeś chociaż do sprzedawcy?
Miałem milion aut w tym pół miliona Mercedesów. Teraz mam wartego milion kombiaka E240 2001
Re: Prośba o opinie
Na pewno chcesz manual?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Prośba o opinie
A Ty myślisz, że ile jest warty 21 letni okular w przedlifcie z 2.9 pod maską?
20 tys??
Litości.
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Re: Prośba o opinie
Jak blacha jest pewna to zadbany przedlift będzie warto około 9-10 tysięcy (oczywiście nie jakieś AMG czy inny "rodzynek"). Ten tu jest dość okazyjny bo za okolice 6 tysięcy są sprawne ale najczęściej mocno zgnite.
Ja bym sprawdził jak to cudo wygląda od spodu - jeśli podwozie jest w jednym kawałku i nie wymaga dużego wkładu finansowego to za 6 tysięcy złotych sprawny samochód, który te 2-3 lata pojeździ zanim diagnosta patrząc przez dziury w poszyciu odmówi pieczątki, to bardzo korzystny zakup.
Dla mnie jedna duża wada to manual ale może akurat zainteresowanemu nie przeszkadza.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 wrz 2019, o 19:47
Re: Prośba o opinie
tak, rozmawialem z włascicielem...jest mi obojetne czy manual czy automat, przede wszystkim chodzi o silnik, nadwozie, moze polecicie jakies inne silniki w210?
Re: Prośba o opinie
Wszystkie są godne uwagi. Z benzyn cała seria M112/113 jest dość pancerna, z tym, że mniejsze pojemności V6 wcale mniej nie palą bo mają "krótki most" więc 3.2 jest optymalna. Warto sprawdzić rozrząd (choć jest łańcuch potrafi podzwonić - trzeba brać pod uwagę, że wiele z tych aut ma po kilkaset tysięcy przebiegu) i katalizatory (w poliftach są aż cztery i wymiana ich kosztuje sporo - dwa za sondami można niby usunąć.....).krzysztof_krisq pisze: ↑6 wrz 2019, o 15:37 tak, rozmawialem z włascicielem...jest mi obojetne czy manual czy automat, przede wszystkim chodzi o silnik, nadwozie, moze polecicie jakies inne silniki w210?
Odpuściłbym przedliftowe 200 i 230, a z poliftowych nie pchał się w kompressora. Nie żeby były złe, ale 200/230 to wg mnie trochę za mało jak na benzynę, a kompressor jest bardziej kłopotliwy (lub mieć problemy z blokowaniem się zmiany fazy wałka rozrządu jak ktoś nie dba o olej).
Z diesli to wszystkie są dobre - z tym, że przy 2.2D bez turbo (ze słynną pompą Lucasa) trzeba się liczyć ze słabą dynamiką. W przedliftach to 290TD chyba uchodził za najbardziej trwały, choć mając do wyboru to w ciemno brałbym 300TD zamiast niego. W poliftach nawet podstawowy 220CDI robił na taksówkach "bańkę" więc odpowiednio eksploatowany jest niezabijalny. 270CDI i 320CDI dodatkowo cą już całkiem szybkie.
Akurat w tych autach silnik jest najmniejszym problemem - problemem jest blacha i to nie ta zewnętrzna, bo ją łatwo naprawić, ale spód, mocowania zawieszenia, podłużnice. Choć dzięki temu wiele aut poszło na części i można teraz dostać całą mechanikę w rozsądnych pieniądzach.
Dlatego nie nastawiaj się na konkretny silnik tylko szukaj auta ze zdrowym spodem i w miarę dobrym wyposażeniem.
Re: Prośba o opinie
Kolega czyta coś ze zrozumieniem, czy tylko myśli o tym, co ja mogę myśleć? Gdzieś sugerowałem cenę? Jeśli coś jest niejasne to chętnie to wyjaśnię.
Taniość nie podlega standardowej weryfikacji typu: "na co trzeba zwrócić szczególną uwagę w tym modelu". To sobie można ćwiczyć co najwyżej z autami kilkuletnimi. Zobaczcie jak ludzie powielają tu klasyczne usterki okulara, aktualne w roku 2009. Albo dręczą o wypowiedzi w sprawie pomp SBC w W211. To wszystko już było a my i samochody jesteśmy starsi o kolejne 10 lat. Największy wpływ na cenę ma dzisiaj pietyzm utrzymania a nie wersja i wyposażenie.
Ten i wiele innych tanich samochodów nie są warte oglądania przez osoby trzecie. A to z tego powodu, że taniość ma swoje przyczyny. Niestety to co dla jednego jest drobną wadą, dla drugiego jest cechą nie do zaakceptowania. Jeden woli mieć sprawną mechanikę a drugi odmalowaną szpachlę. Dla jednego to auto będzie szrotem, dla drugiego samochodem z potencjałem.
Znam kilka zgnitych, świetnie jeżdżących okularów i kilka odmalowanych w których nie da się już ustawić geometrii. Który jest więcej wart?
Jest bardzo prawdopodobne, że auto z tego ogłoszenia jest więcej warte, niż niejedno 3,2 CDI w maksymalnym wyposażeniu, lecz zużyte tak, że na pochodzące z niego części byłby same reklamacje.
Miałem milion aut w tym pół miliona Mercedesów. Teraz mam wartego milion kombiaka E240 2001
Re: Prośba o opinie
To jest prawdziwy bajkopisarz , i on tu talent marnuje
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Re: Prośba o opinie
rr6 pisze: ↑6 wrz 2019, o 16:51Wszystkie są godne uwagi. Z benzyn cała seria M112/113 jest dość pancerna, z tym, że mniejsze pojemności V6 wcale mniej nie palą bo mają "krótki most" więc 3.2 jest optymalna. Warto sprawdzić rozrząd (choć jest łańcuch potrafi podzwonić - trzeba brać pod uwagę, że wiele z tych aut ma po kilkaset tysięcy przebiegu) i katalizatory (w poliftach są aż cztery i wymiana ich kosztuje sporo - dwa za sondami można niby usunąć.....).krzysztof_krisq pisze: ↑6 wrz 2019, o 15:37 tak, rozmawialem z włascicielem...jest mi obojetne czy manual czy automat, przede wszystkim chodzi o silnik, nadwozie, moze polecicie jakies inne silniki w210?
Odpuściłbym przedliftowe 200 i 230, a z poliftowych nie pchał się w kompressora. Nie żeby były złe, ale 200/230 to wg mnie trochę za mało jak na benzynę, a kompressor jest bardziej kłopotliwy (lub mieć problemy z blokowaniem się zmiany fazy wałka rozrządu jak ktoś nie dba o olej).
Z diesli to wszystkie są dobre - z tym, że przy 2.2D bez turbo (ze słynną pompą Lucasa) trzeba się liczyć ze słabą dynamiką. W przedliftach to 290TD chyba uchodził za najbardziej trwały, choć mając do wyboru to w ciemno brałbym 300TD zamiast niego. W poliftach nawet podstawowy 220CDI robił na taksówkach "bańkę" więc odpowiednio eksploatowany jest niezabijalny. 270CDI i 320CDI dodatkowo cą już całkiem szybkie.
Akurat w tych autach silnik jest najmniejszym problemem - problemem jest blacha i to nie ta zewnętrzna, bo ją łatwo naprawić, ale spód, mocowania zawieszenia, podłużnice. Choć dzięki temu wiele aut poszło na części i można teraz dostać całą mechanikę w rozsądnych pieniądzach.
Dlatego nie nastawiaj się na konkretny silnik tylko szukaj auta ze zdrowym spodem i w miarę dobrym wyposażeniem.
A no jeżeli chodzi o trwałość cdików to potwierdzam pancerność, u mnie zdjąłem wałki, byłem miło zaskoczony stanem powierchni pracujących można powiedzieć wzorowa zero przebarwiemia, zaokrągleń na krzywkach kompłetnie nic, wymieniać olej silnika i ew. Asb , dbać o układ paliwowy i będzie to wieczne. 300 tyś przebieg 3.2 cdi.
Inna sprawa to że jak w każdym aucie wymieniać trzeba częsci eksploatacyjne, w przypadku starego mercedesa trzeba sobie powiedziec że zawsze coś będzie do zrobienia czy to rurka przegnije czy rolka zapiszczy czasem szyba przestanie działać ten typ tak ma. I jak już zostało powiedziane nie sugeruj się silnikiem a stanem blacharki i wyposażeniem, aczkolwiek szukałbym minimum 3.2v6/cdi.
Btw za 20k pln w angli stał kiedyś e55 w kombi bahama blue był do poprawek ale ten kolor wybaczał wszystkie jego wady
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości