Kupno E320 CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Kupno E320 CDI
Witam i zkozystam od razu z okazji zeby sie przywitac.
Zamierzam kupic E320CDI lub E350 w benzynie. Rocznikowo to 2005-211. Wiem ze silnik 3.2 CDI byl montowany juz w 210. Stad moje pytanie. Czy te silniki maja jakies powazne wady? Czego sie mozna spodziewac?
Pytam bo mialem A6 z 2005 3.0 TDI i tam jest poprostu masakr. Sprzedalem po 1.5 m-ca jazdy. Nie chce sie ladowac znow w bagno.
Drugi silnik to E350. Moze ktos cos slyszal na temat tego beznynowego silnika? Na forum 211 pytalem ale nikt nie odp.
Dziekuje za pomoc.
Zamierzam kupic E320CDI lub E350 w benzynie. Rocznikowo to 2005-211. Wiem ze silnik 3.2 CDI byl montowany juz w 210. Stad moje pytanie. Czy te silniki maja jakies powazne wady? Czego sie mozna spodziewac?
Pytam bo mialem A6 z 2005 3.0 TDI i tam jest poprostu masakr. Sprzedalem po 1.5 m-ca jazdy. Nie chce sie ladowac znow w bagno.
Drugi silnik to E350. Moze ktos cos slyszal na temat tego beznynowego silnika? Na forum 211 pytalem ale nikt nie odp.
Dziekuje za pomoc.
bralbym E350 benzyniare, to nowy, bardzo dobry silnik ma 272 konie, montowany w najnowszych E-Classach i polaczony jest z nowoczesna skrzynia 7G-TRONIC. napewno przy tym silniku bedziesz mial mniej problemow niz z CDI. moim zdaniem.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Jeżeli chodzi o 320 cdi w211 to również jest godny polecenia. W czasie gdy posiadałem swojego e320 cdi w210 mój brat użytkował w211 e320 cdi. W nowszym znacząco mniejsze spalanie, z kolei nieporównywalnie lepsze osiągi. Z tego co wiem silnik ten nie boryka się już z tak poważnymi awariami wtrysków jak np. w w210. Kosztowne w naprawie są napewno elektrohydrauliczne hamulce(standard w każdym w211) oraz pneumatyczne zawieszenie (opcja). Silnik 3,5 benzyna jest również godny polecenia, nieporównywalnie lepszy od starszego 3,2 pb. Nie orientuje się w spalaniu 3,5 pb. Nam diesel palił około 9,5 litra średnio
Mercedes-Benz E320 CDI w210 1999r(ex)Mercedes-Benz S350 TD W140 1996r( ex)
Mercedes-Benz a170 CDI avangarde (ex)
Mercedes-Benz E320 CDI w211(rozbity, po nowym roku reaktywacja)
Golf IV 2005 1.9 TDI
Mercedes-Benz a170 CDI avangarde (ex)
Mercedes-Benz E320 CDI w211(rozbity, po nowym roku reaktywacja)
Golf IV 2005 1.9 TDI
Zea;, wtryski w W211 niczym sie nie roznia, wiec w W211 tez moze sie zdarzyc, ze trzeba bedzie je zregenerowac. Mlodsze auto mniej takich przypadkow.
Jesli chodzi o SBC - hamulce elektrohydrauliczne hamulce to koszt teraz ogranicza sie do 600-800 PLN, natomiast w wersji po lificie usuneli to i zastosowali tradycyjne rozwiazanie.
Bralbym 3.2 CDI, bo przeciez dieslami sie ciekawiej jezdzi
Jesli chodzi o SBC - hamulce elektrohydrauliczne hamulce to koszt teraz ogranicza sie do 600-800 PLN, natomiast w wersji po lificie usuneli to i zastosowali tradycyjne rozwiazanie.
Bralbym 3.2 CDI, bo przeciez dieslami sie ciekawiej jezdzi
E 220 CDI '01 Elegance
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości