Kupno E320 CDI

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

luke_t
Posty: 1
Rejestracja: 6 mar 2010, o 13:18

Kupno E320 CDI

Post autor: luke_t »

Witam i zkozystam od razu z okazji zeby sie przywitac.
Zamierzam kupic E320CDI lub E350 w benzynie. Rocznikowo to 2005-211. Wiem ze silnik 3.2 CDI byl montowany juz w 210. Stad moje pytanie. Czy te silniki maja jakies powazne wady? Czego sie mozna spodziewac?
Pytam bo mialem A6 z 2005 3.0 TDI i tam jest poprostu masakr. Sprzedalem po 1.5 m-ca jazdy. Nie chce sie ladowac znow w bagno.
Drugi silnik to E350. Moze ktos cos slyszal na temat tego beznynowego silnika? Na forum 211 pytalem ale nikt nie odp.
Dziekuje za pomoc.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

bralbym E350 benzyniare, to nowy, bardzo dobry silnik ma 272 konie, montowany w najnowszych E-Classach i polaczony jest z nowoczesna skrzynia 7G-TRONIC. napewno przy tym silniku bedziesz mial mniej problemow niz z CDI. moim zdaniem.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Zea;
Posty: 27
Rejestracja: 27 mar 2008, o 23:20
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Zea; »

Jeżeli chodzi o 320 cdi w211 to również jest godny polecenia. W czasie gdy posiadałem swojego e320 cdi w210 mój brat użytkował w211 e320 cdi. W nowszym znacząco mniejsze spalanie, z kolei nieporównywalnie lepsze osiągi. Z tego co wiem silnik ten nie boryka się już z tak poważnymi awariami wtrysków jak np. w w210. Kosztowne w naprawie są napewno elektrohydrauliczne hamulce(standard w każdym w211) oraz pneumatyczne zawieszenie (opcja). Silnik 3,5 benzyna jest również godny polecenia, nieporównywalnie lepszy od starszego 3,2 pb. Nie orientuje się w spalaniu 3,5 pb. Nam diesel palił około 9,5 litra średnio
Mercedes-Benz E320 CDI w210 1999r(ex)Mercedes-Benz S350 TD W140 1996r( ex)
Mercedes-Benz a170 CDI avangarde (ex)
Mercedes-Benz E320 CDI w211(rozbity, po nowym roku reaktywacja)
Golf IV 2005 1.9 TDI
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Zea; pisze:z kolei nieporównywalnie lepsze osiągi.
zgadzam sie. w211 z 3.2 cdi to rakieta, ale 3.5 benzyna to blyskawica.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Zea;, wtryski w W211 niczym sie nie roznia, wiec w W211 tez moze sie zdarzyc, ze trzeba bedzie je zregenerowac. Mlodsze auto mniej takich przypadkow.

Jesli chodzi o SBC - hamulce elektrohydrauliczne hamulce to koszt teraz ogranicza sie do 600-800 PLN, natomiast w wersji po lificie usuneli to i zastosowali tradycyjne rozwiazanie.

Bralbym 3.2 CDI, bo przeciez dieslami sie ciekawiej jezdzi ;)
E 220 CDI '01 Elegance
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości