jestem prawie zdecydowany - kupiony :)

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: fabek, elspasoo, avandgarde, kichcio

vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

jestem prawie zdecydowany - kupiony :)

Post autor: vinci » 25 cze 2010, o 00:42

Myslę ze podczas weekendu to sfinalizuję, co sadzicie? O aucie wiem tyle: gość ma go od 5 lat, kupil nowe auto MB rok temu, tego sie teraz pozbywa. Nie byl serwisowany w stacji autoryzowanej, jest zalozona ksiażeczka serwisowa którą człowiek prowadził skrupulatnie sam. Olej ponoc zmieniany co pół roku, olej w skrzyni tez nowy, komplet zimówek po jednym sezonie na oryginalnych 16 elegance'a. Jeździ ładnie, przyspiesza spoko, czuć wiek na wertepach, po płytach pojechałem ale znośnie. A na prostej drodze calkiem szybko wszedł na 140km/h na D/4. czy z zewnatrz cos budzi podejrzenia, jakieś cienie, pasowania? Bede wdzięczny za każda uwagę. Przesiadam sie z młodzego o 5 lat auta niższej klasy. I najbardziej cieszy mnie ASB :)
Załączniki
IMG_0840-2.JPG
bok
IMG_0842-2.JPG
bok tył
IMG_0843-2.JPG
www
IMG_0841-2.JPG
bokkk
IMG_0839-2.JPG
przód
Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, o 15:32 przez vinci, łącznie zmieniany 1 raz.
jarecki500
Posty: 1712
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: jarecki500 » 25 cze 2010, o 06:01

tylne lewe drzwi coś nie halo... moze to nie swiadczyc o niczym a moze o jego wypadkowej przeszlosci... jeszcze maski bym sie czepił...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
Lookmal
VIP
Posty: 440
Rejestracja: 18 sie 2008, o 09:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Lookmal » 25 cze 2010, o 07:36

jarecki500 pisze:tylne lewe drzwi coś nie halo... moze to nie swiadczyc o niczym a moze o jego wypadkowej przeszlosci... jeszcze maski bym sie czepił...
jeśli już to chyba lewe przednie mają inny odcień ;-)
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci » 25 cze 2010, o 07:58

tak naprawdę poprawiane były chyba prawe przednie, ale dzis poprosze zeby podjechał tak ostatecznie to go miernikiem potraktuje :) obaczy się
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4655
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin » 25 cze 2010, o 08:34

vinci pisze:tak naprawdę poprawiane były chyba prawe przednie, ale dzis poprosze zeby podjechał tak ostatecznie to go miernikiem potraktuje :) obaczy się
sprawdz jak jezdzi i jak mechanicznie, nie przesadzałbym z tym miernikiem lakieru, połowa w210 była juz lakierowana bo rudy atakował ;-)
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
jaremy
Posty: 435
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 21:55
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jaremy » 25 cze 2010, o 08:47

odcienie jak odcienie najważniejsze zeby nie był walony i podlużnice były oki. weż go do mechanika niech sprawdzi mechanicznie i wepnie w komp. z tego co wiem kolega NOC może ci oczywiście za parę złociszy to zrobić i powie ci co i jak.
Obecnie Ford Escort MK VII Kombi
Kupię zadbanego mercedesa W210 Kombi 300TD lub 320 CDI rocznik 1997 - 2002 (ale czym młodszy tym lepiej widziany)
Awatar użytkownika
jacobee
VIP
Posty: 387
Rejestracja: 26 lut 2010, o 22:56
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: jacobee » 25 cze 2010, o 09:10

na lewej stronie ma trzy różne odcienie, ale to o niczym nie świadczy.
Najlepiej zmierzyć miernikiem. Na aledrogo sa po 30 zł.

tak jak kolega Jaremy napisał. Jedz do mechanika, zajrzyj pod spód jak wyszystko gra to bierz i ciesz się jazdą.

Jedyne co mnie niepokoi to lampy - troszke wypalone. no i za jaką cene to ma iść??
Powodzenia
Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-06-25, 09:11 ]
ps. ja się przesiadłem z 5 lat mlodszej meganiki i nie żałuje :mrgreen:
VITO F W638 112CDi "Westfalia" '99 automatic
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci » 25 cze 2010, o 09:32

Zdjęcia z tel. komórkowego, pogoda była jaka była - same chmury. To ma iśc za 16.500, po znajomości, znałem faceta z wczesniejszych kontaktów zawodowych i sam sie odezwał że mógłby mi go sprzedać. No i bierę ;) Ale zanim dam kase to znajomy mechanik mi na niego looknie jeszcze, jak drzwi otworzyłem to rzeczywiście dwa ogniska rudego pomalutku wygrywają na progu, ale to chyba norma dla nich i tego wieku, nie przeraża mnie. Jazda - bajka, bardzo ładnie się rozpędza. No i chce automat, mam dośc męki w korku. Będzie dobrze, 3majcie kciuki, a zaraz po oględzinach zdam relację.
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
Awatar użytkownika
jacobee
VIP
Posty: 387
Rejestracja: 26 lut 2010, o 22:56
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: jacobee » 25 cze 2010, o 09:50

no to powodzenia.
VITO F W638 112CDi "Westfalia" '99 automatic
Awatar użytkownika
topol
Posty: 292
Rejestracja: 15 lut 2008, o 13:48
Lokalizacja: okolice Sochaczewa
Kontakt:

Post autor: topol » 25 cze 2010, o 11:01

miernik grubości powie Ci że malowane, ale nie powie czy po rysie na drzwiach od gwoździa, czy tramwaj je otworzył na drugą stronę...
topol
MB 420 SEC '87
MB A150 BlueEfficiency '09
MB C180 T '98 + LPG AKME - sprzedana...
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci » 30 cze 2010, o 10:06

Kupiłem go. Od razu mam dodatkową kaskę do zainwestowania :( Hamulce końcówka, tarcze i klocki, z prędkości powyżej 120 hamuje sie beznadziejnie. Rdza wszędzie tam gdzie mozna sie jej spodziewac, głównie na dole, przy uszczelkach na drzwiach u góry zaskakujaco mało. Sprawdzałem go u znajowych w MB Warszawa. Był juz lakierniczo poprawiany dookoła, praktycznie tylko klapa tylna trzyma oryginalne 100 kilka mikrometrów, poza tym dookoła równo 350-450 mikrometrów. Star Diagnoza pokazuje kilka błędów ze skrzyni, natomiast ona sama chodzi i zmienia dobrze, jest z niej wyciek. Na plus że dotychczasowy właściciel miał ochotę prowadzić jakąs ksiażeczke, i rzeczywiście co 10.000km zmiana oleju i filtrów. Przy D/4 jak go mocno kopnąłem idzie ciemny dym z tyłu, widziałem w świetle pojazdów za mną. Nie działa klima! Jest wyraźny syk z klimatyzacji słyszalny w kabinie z wylotów centralnych. Przebieg oryginalny, ma kompletna ksiązkę od startu w niemczech w 98r do dziś, przy czym w PL w nieautoryzowanych serwisach. Generalnie OK, ale te dwie rzeczy na wejściu musze zrobić. I zobaczymy, jeszcze nie wiem czy go zostawię czy dalej bede smigał foką :) Zjazd rodzinnych mercedesiarzy w sobotę i wtedy podejme decyzję. W związku z tym dwa pytanka: jakie tarcze i klocki żebym hamował i nie piszczał i o co chodzi z klimą? (widac że ma mało czynnika, bo cos jednak chlodniejszego od otoczenia z niej leci po 10min pracy...
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 778
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Mariusz » 30 cze 2010, o 10:17

Witaj co do klocków i tarcz to ja przedwczoraj u siebie wstawiłem ATE, fakt jeszcze ostro ich nie traktuje ale polecam bo to jedne z lepszych moim zdaniem.
Klime najlepiej nabic srodkiem sprawdzajacym szczelnosc i sprawdzic czy to wina wycieku czy czegość innego za bardzo na tym sie nie znam niestety!
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6254
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu » 30 cze 2010, o 14:05

Witam Jeśli masz kolego klimę automatyczną to na panelu możesz sprawdzić ciśnienie czynnika i tym samym jego ilość.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci » 30 cze 2010, o 15:33

Mam manualna, syczy i trochę działa, czyli raczej do nabicia, mało czynnika z opinii znajomego który jeździł.
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
Awatar użytkownika
kemor79
VIP
Posty: 540
Rejestracja: 13 lut 2009, o 23:05
Lokalizacja: Koczała / Edinburgh

Post autor: kemor79 » 30 cze 2010, o 15:40

u mnie tez slyszalem syk z nawiewow i piersze co przyszlo mi do glowy to nabic ja czynnikiem,(bylo 150g a ma byc jak pamietam 650 czy cos takiego )tak ze po nabiciu syk znikl a w z nawiewow polecialo super zimne powietrze koszt 30 funtow a chlodek w upalny dzien bezcenny :mrgreen:
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości